Ei saa poistaa!!!

Muhammadin itsemurhia

Tämä viesti oli poistettu.
Se on kuitenkin muslimien omien kirjoitusten mukainen fakta.

Muhammad yritti itsemurhaa useita kertoja.

Al-Bukhrari:
"Muhammad tuli niin surulliseksi kuten olemme kuulleet, että hän yritti useita kertoja heittäytyä vuorilta alas"


"the Prophet became so sad as we have heard that he intended several times to throw himself from the tops of high mountains"
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/bukhari/087.sbt.html#009.087.111



Yhdenkään Jumalan lähettilään ei ole kerrottu yrittäneen itsemurhaa.

3

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valittaja

      Raukkis ei uskaltanut tarpeeksi korkeaa vuorta etsiä base hypylle ilman varjoa

      • Viper

        Pitikö tähän nyt vetää basehyppääminenkin mukaan? Tiedätkö mistä ko. lajissa on edes kysymys?

        Muhammedin itsemurhahyppy yritykset on vähän eri asia kuin yksi ilmailun hienoimmista muodoista. Basehyppääminen on laskuvarjoilijan äärimmäinen itsetuntemuksen testi, mutta ei silti mikään surmansyöksy, jollaisena media asian esittää. Basehyppääjillä on modernit ja kunnossaolevat hyppyvarusteet, sekä useimmiten rautainen kokemus normaalista laskuvarjourheilusta.
        suomessa basehyppääminen on ilmailuliiton alla toimivissa lentokerhoissa ehdottomasti kiellettyä (syystä tai toisesta), muualla maailmassa laji on saavuttamassa suurenkin suosion.

        Laskuvarjohyppy on ideana muuten aivan pähkähullu!: on järjetöntä jättää toimiva lentokone ja vielä tyhmempää on hypätä jonkun rätin varaan tuosta toimivasta lentokoneesta! Vielä kahjompaa on hypätä alas kallion seinältä, mutta sehän siinä juuri onkin niin hauskaa...

        Minä harrastan alamäkipyöräilyä samasta syystä. On äärettömän pöljää syöksyä täyttä vauhtia alas jyrkkää rinnettä täynnä kuoppia, kantoja, puunrunkoja, kiviä, sun muuta roskaa. Törmäys johonkin toisinaan jopa yli 120km/h nopeudessa tappaa taatusti. Eipä tuolla niin väliä ole, mäkisyöksyminen kun on joka tapauksessa niin pirun hauskaa. Riski on ottamisen arvoinen joka kerta. Niiden sekuntien aikana, jona syöksyn maastopyörällä tyhjyyteen tunnen eläväni todella, edes sen hetken. Taistelutaitoihin palaan samalla asenteella. Paskat lajien syvyyksistä ja historiasta, minä menen salille hakemaan päivittäisen annokseni adrenaliinia ja pitämään hauskaa. Käytännön tavoitteena tietenkin 100% itsepuolustus, seinällä kiikkuville tauluille kumartelut sikseen.


    • sinä näin kerroit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe