Nämä pelkoni eivät hallitse elämääni, mutta kuitenkin

Anonyymi

Mutta kuitenkin nämä pelkokuvat tulee mieleeni silloin tällöin. Ne pelot liittyy politiikkaan ja semmoseen puolueeseen erityisesti kuin perussuomalaiset. Myös siniset, itsenäisyyspuolue ja vapauspuolue pelottavat ja yllätyksenä jopa vihreät on alkaneet mua pelottaa. Perussuomalaisiin liittyy mm sellaisia pelkoja kuin keskitysleirit, pakkotyöleirit, sosiaaliturvan iso heikennys, homojen oikeuksen alasajaminen, naisten oikeuksien heikentäminen tai eivät pyri ainakaan kohentaan naisten oloja koska ei niitä kiinnosta terve feminismi. Pelottaa myös mitä ne tekee muille vähemmistöille kuten romaanikerjäläiset, suomenruotsalaiset tai vaikka esim Irakin seudulta tulleet ihmiset, jotka ei ole terroristeja. Pelottaa myös se, että ne todennäköisesti irrottaisi Suomen pois EU;sta ja ei ne piittaa Natostakaan, jolloin Venäjä halutessaan voisi helpostikin vallata Suomen, kun ei ole Natoa eikä EU;ta turvana. Vihreisiin liittyvä uusi pelko liittyy ruokapolitiikkaan, koska ihmiset on kuitenki yksilöitä ja kaikki ei voi elää ilman lihaa, jolloin terveys voi pettää. Esim julkisuushenkilö Katariina Souri sanoi telkkarissa, että hänen veriarvot heikkeni lihansyönnin vähentämisen takia, kun kokeili kasvissyöntiä ja saattoipa joutua käymään ihan sairaalassakin asti. Tästä en satavarma, mutta kyllä se avautui tästä teeveessä. Myös se, että vihreiden polittisten päätösten takia köyhälistö voi joutua vaikeuksiin ja kun teknologia kehittyy huimaa vauhtia, niin kaikki vähälahjaiset ei pysy mukana kehityksessä, koska älykkyys ei riitä. Kaikki vempaimet voi olla haastavia laitteita monille, joilla ei raksuta. Robotiikan tulo myös pelottaa. Mitä jos robotit syrjäyttää ihmiset, jos jotkut hullut kehittää esim tappajarobotteja?

Painotan edelleen, nämä pelkoni ei hallitse mun elämää. Olen ihan ookoo ja terveys on myös ok, mutta on mulla todettu paniikkihäiriö, johon sain lääkkeet eikä mun ole tarvinnut käyttää lääkkeitä pitkiin aikoihin. Siis paniikkilääkkeitä. Masennuslääkkeitä syön joka päivä, että hermot pysyy tarpeeksi vahvana. Kun yritin vähentää masislääkkeitä, niin alkoi heti hermosto oireilla pahemmin ja sen seurauksesta sain paniikkihäiriötaudin. Ei siis kannata välttämättä lopettaa lääkkeiden syöntiä.

4

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Mulla on samanlaisia pelkoja.

    • Anonyymi

      Pelkään persuja. Vaahtokarkit pelasti päiväni. AP vaikuttaa lukeneelta ja viisaalta.

    • Anonyymi

      Oon miettiny itsemurhaa persujen takia. Itsari ois tie vapauteen. Toisaalta lähellä on ihmisiä, jotka jäisi suremaan. Vaihtoehtoa ei taida olla vaan pakko porskuttaa eteenpäin, mutta itsarissa kiehtoo se tie vapauteen, kun saa olla sitten täydellisessä vapaudessa poissa kaikesta persutuksesta sun muusta hulluudesta. En enää vaivaudu katsoon telkkarista ajankohtaisia ohjelmia ja uutisia, koska politiikka pelottaa eniten ja erityisesti tämä persumeininki ja paljon itselle parempaa on katsoa huumoriohjelmia.

      • Anonyymi

        Aika vapaasti saa elää elämäänsä jos ei ihan kaikesta ympärillä tapahtuvasta ja vouhottamisesta kamalasti välitä. Elää itse omaa elämäänsä niinkuin haluaa ja antaa muiden elää omalla tavallaan. Toki pitää ottaa kanssaihmisetkin huomioon. Mutta silloin kun ei paljoa välitä muiden mielipiteistä eikä lähde valitteluihin mukaan niin ainakin itsellä pysyy parempi ja positiivisempi mieli. Monista asioista tupataan tekemään paljon isompia kuin ne oikeasti ovatkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe