Perseestä!

Thor

Kuka näki Jody Shelleyn taklauksen? ja kuka näki siinä jotai väärää?! tuon puhtaampaa,hienompaa ja kovempaa taklausta saa hakea!! kädet alhaalla, tuli kylkeä vasten ja muutenkin huippu mälli!! kyllä tää sm-liiga on perseestä!!! alkas nhl nii ei olis tää neitiliiga ainoo kiekkoliiga mitä kattoo! täällä saa koukkia,hakata mailalla, repiä paidasta lyödä mailalla yms, mutta auta armias jos taklaat kovaa tai tappelet nii jopa napsahtaa pelikieltoa!!! voi jestas ku voisin ymmärtää....

13

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilu peli kunniaan

      Täysin käsittämätöntä tuomaritoimintaa. Mieleen ei tule yhtään älyttömämpää ulosajoa. Niin ja kaiken lisäksi Tappara teki ottelun ainoan maalin sen rangaistuksen aikana.

      • Antiurheilija

        Niin jääkiekossa katostaan maali maalikameralla ja taklauksen oikeellisuus magneettikuvilla. Jälkimmäinen sattui muutama vuosi sitten kun oli kiistaa taklauksen oikeellisuudesta.
        Tästä voi päätellä että taklata saa miten haluaa, kunhan vastustaja ei loukkaannu. Tosi hyvä saantö.

        Vaikea paikka tuomarilla päättää oliko oikein vai väärin. Parempi tapa olisi jos EI saisi taklata/kampata/lyödä. Jos noita taitoja tarvitaan kyse on sitten jostain muusta urheilusta kuten wrestling ja nyrkkeily.


      • Thor
        Antiurheilija kirjoitti:

        Niin jääkiekossa katostaan maali maalikameralla ja taklauksen oikeellisuus magneettikuvilla. Jälkimmäinen sattui muutama vuosi sitten kun oli kiistaa taklauksen oikeellisuudesta.
        Tästä voi päätellä että taklata saa miten haluaa, kunhan vastustaja ei loukkaannu. Tosi hyvä saantö.

        Vaikea paikka tuomarilla päättää oliko oikein vai väärin. Parempi tapa olisi jos EI saisi taklata/kampata/lyödä. Jos noita taitoja tarvitaan kyse on sitten jostain muusta urheilusta kuten wrestling ja nyrkkeily.

        Taklaukseen on säännöt,ja aika selvät onkin. näin muutamia mainitakseni kädet pitää olla alhaalla, taklattava ei saa olla huomattavasti irti laidasta, päähän kohdistuvat taklaukset kiellettyjä yms.... mihin muuten sm-liigasta on kadonneet avojään taklaukset? voi niitä aikoja kun leipäkin maistui vielä leivältä...


      • Thor
        Antiurheilija kirjoitti:

        Niin jääkiekossa katostaan maali maalikameralla ja taklauksen oikeellisuus magneettikuvilla. Jälkimmäinen sattui muutama vuosi sitten kun oli kiistaa taklauksen oikeellisuudesta.
        Tästä voi päätellä että taklata saa miten haluaa, kunhan vastustaja ei loukkaannu. Tosi hyvä saantö.

        Vaikea paikka tuomarilla päättää oliko oikein vai väärin. Parempi tapa olisi jos EI saisi taklata/kampata/lyödä. Jos noita taitoja tarvitaan kyse on sitten jostain muusta urheilusta kuten wrestling ja nyrkkeily.

        ps. kamppaus ja lyönti muuten on kielletty....


    • Olen samaa mieltä, puhdas taklaus ja väärä tuomio. Ilmeisesti taas rangaistus tuli seurauksista eikä niinkään itse taklauksesta.

      • Kyyl

        Sm-Liigassa ei vaadita kuin "hiukan" pahanpojan nimi selässä ja yleisön kohahdus, niin 5 20 tulee.


    • lissu

      kokeileen tuomarin hommia ku ootta nuin viksuja !

      • Thor

        Eipä pässimpi idea,tulis ainaki joku tolkku tuomioihin! ja näitkö sä sen mällin? oliko siinä väärää? ei tolla tasolla saa tuomarille tulla tommosia mokia! ja vastustaja vielä sit rankas... tziisus mitä ringetteä!


      • Pepe
        Thor kirjoitti:

        Eipä pässimpi idea,tulis ainaki joku tolkku tuomioihin! ja näitkö sä sen mällin? oliko siinä väärää? ei tolla tasolla saa tuomarille tulla tommosia mokia! ja vastustaja vielä sit rankas... tziisus mitä ringetteä!

        ja nyt Tapparan TJ itkee jossain lehdessä, että "NHL-pelaaja taklasi SM-LIIGA pelaajaa...ei näillä säännöillä saa tollein taklata." "ja tämä ei jää tähän."

        Naurettavaa!

        Juuri tämän takia en ole käynyt enää yhdessäkään SM-Liigan pelissä kahteen vuoteen! t. Entinen fani


      • Ahma
        Pepe kirjoitti:

        ja nyt Tapparan TJ itkee jossain lehdessä, että "NHL-pelaaja taklasi SM-LIIGA pelaajaa...ei näillä säännöillä saa tollein taklata." "ja tämä ei jää tähän."

        Naurettavaa!

        Juuri tämän takia en ole käynyt enää yhdessäkään SM-Liigan pelissä kahteen vuoteen! t. Entinen fani

        En puutu tuohon taklaukseen mitenkään, kun en nähnyt koko juttua, mutta itse en tykkää NHL:stä tuon taivaallista. Mieluummin seuraan SM-liigaa.

        NHL on aivan järkyttävän yliarvostettu kiekkoliiga.


    • perseestä

      Tapparan tj Mikko Leinonen voi myöskin lähteä hameineen kakalle. Taklaus oli puhdas.

    • Savonmies

      Taklaus oli niin puhdas kuin se vain voi olla.

      Tappara on ottanut uudet aseet käyttöönsä pleijareihin, itkemisen.

      Se on hienoa itkeä ja sanoa sokeille hiirituomareille että "iso paha setä löi ja potkaisi ja taklasi".

      Ja kolme pientä sokeaa hiirituomaria viheltää hernepilleihinsä ihan mitä sattuu uskoen porkkanapöksyjen satuja.

      Voi perkele mitä neitejä, tuomarit ja Tappara.

      PS: Mikko Lehtonen, joko kävit tokmannin alesta hakemassa ensi kesäksi hameen ja käsilaukun?

      • Savonmies

        PS: Mikko Leinonen, joko kävit tokmannin alesta hakemassa ensi kesäksi hameen ja käsilaukun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      36
      756
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe