Perseestä!

Thor

Kuka näki Jody Shelleyn taklauksen? ja kuka näki siinä jotai väärää?! tuon puhtaampaa,hienompaa ja kovempaa taklausta saa hakea!! kädet alhaalla, tuli kylkeä vasten ja muutenkin huippu mälli!! kyllä tää sm-liiga on perseestä!!! alkas nhl nii ei olis tää neitiliiga ainoo kiekkoliiga mitä kattoo! täällä saa koukkia,hakata mailalla, repiä paidasta lyödä mailalla yms, mutta auta armias jos taklaat kovaa tai tappelet nii jopa napsahtaa pelikieltoa!!! voi jestas ku voisin ymmärtää....

13

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilu peli kunniaan

      Täysin käsittämätöntä tuomaritoimintaa. Mieleen ei tule yhtään älyttömämpää ulosajoa. Niin ja kaiken lisäksi Tappara teki ottelun ainoan maalin sen rangaistuksen aikana.

      • Antiurheilija

        Niin jääkiekossa katostaan maali maalikameralla ja taklauksen oikeellisuus magneettikuvilla. Jälkimmäinen sattui muutama vuosi sitten kun oli kiistaa taklauksen oikeellisuudesta.
        Tästä voi päätellä että taklata saa miten haluaa, kunhan vastustaja ei loukkaannu. Tosi hyvä saantö.

        Vaikea paikka tuomarilla päättää oliko oikein vai väärin. Parempi tapa olisi jos EI saisi taklata/kampata/lyödä. Jos noita taitoja tarvitaan kyse on sitten jostain muusta urheilusta kuten wrestling ja nyrkkeily.


      • Thor
        Antiurheilija kirjoitti:

        Niin jääkiekossa katostaan maali maalikameralla ja taklauksen oikeellisuus magneettikuvilla. Jälkimmäinen sattui muutama vuosi sitten kun oli kiistaa taklauksen oikeellisuudesta.
        Tästä voi päätellä että taklata saa miten haluaa, kunhan vastustaja ei loukkaannu. Tosi hyvä saantö.

        Vaikea paikka tuomarilla päättää oliko oikein vai väärin. Parempi tapa olisi jos EI saisi taklata/kampata/lyödä. Jos noita taitoja tarvitaan kyse on sitten jostain muusta urheilusta kuten wrestling ja nyrkkeily.

        Taklaukseen on säännöt,ja aika selvät onkin. näin muutamia mainitakseni kädet pitää olla alhaalla, taklattava ei saa olla huomattavasti irti laidasta, päähän kohdistuvat taklaukset kiellettyjä yms.... mihin muuten sm-liigasta on kadonneet avojään taklaukset? voi niitä aikoja kun leipäkin maistui vielä leivältä...


      • Thor
        Antiurheilija kirjoitti:

        Niin jääkiekossa katostaan maali maalikameralla ja taklauksen oikeellisuus magneettikuvilla. Jälkimmäinen sattui muutama vuosi sitten kun oli kiistaa taklauksen oikeellisuudesta.
        Tästä voi päätellä että taklata saa miten haluaa, kunhan vastustaja ei loukkaannu. Tosi hyvä saantö.

        Vaikea paikka tuomarilla päättää oliko oikein vai väärin. Parempi tapa olisi jos EI saisi taklata/kampata/lyödä. Jos noita taitoja tarvitaan kyse on sitten jostain muusta urheilusta kuten wrestling ja nyrkkeily.

        ps. kamppaus ja lyönti muuten on kielletty....


    • Olen samaa mieltä, puhdas taklaus ja väärä tuomio. Ilmeisesti taas rangaistus tuli seurauksista eikä niinkään itse taklauksesta.

      • Kyyl

        Sm-Liigassa ei vaadita kuin "hiukan" pahanpojan nimi selässä ja yleisön kohahdus, niin 5 20 tulee.


    • lissu

      kokeileen tuomarin hommia ku ootta nuin viksuja !

      • Thor

        Eipä pässimpi idea,tulis ainaki joku tolkku tuomioihin! ja näitkö sä sen mällin? oliko siinä väärää? ei tolla tasolla saa tuomarille tulla tommosia mokia! ja vastustaja vielä sit rankas... tziisus mitä ringetteä!


      • Pepe
        Thor kirjoitti:

        Eipä pässimpi idea,tulis ainaki joku tolkku tuomioihin! ja näitkö sä sen mällin? oliko siinä väärää? ei tolla tasolla saa tuomarille tulla tommosia mokia! ja vastustaja vielä sit rankas... tziisus mitä ringetteä!

        ja nyt Tapparan TJ itkee jossain lehdessä, että "NHL-pelaaja taklasi SM-LIIGA pelaajaa...ei näillä säännöillä saa tollein taklata." "ja tämä ei jää tähän."

        Naurettavaa!

        Juuri tämän takia en ole käynyt enää yhdessäkään SM-Liigan pelissä kahteen vuoteen! t. Entinen fani


      • Ahma
        Pepe kirjoitti:

        ja nyt Tapparan TJ itkee jossain lehdessä, että "NHL-pelaaja taklasi SM-LIIGA pelaajaa...ei näillä säännöillä saa tollein taklata." "ja tämä ei jää tähän."

        Naurettavaa!

        Juuri tämän takia en ole käynyt enää yhdessäkään SM-Liigan pelissä kahteen vuoteen! t. Entinen fani

        En puutu tuohon taklaukseen mitenkään, kun en nähnyt koko juttua, mutta itse en tykkää NHL:stä tuon taivaallista. Mieluummin seuraan SM-liigaa.

        NHL on aivan järkyttävän yliarvostettu kiekkoliiga.


    • perseestä

      Tapparan tj Mikko Leinonen voi myöskin lähteä hameineen kakalle. Taklaus oli puhdas.

    • Savonmies

      Taklaus oli niin puhdas kuin se vain voi olla.

      Tappara on ottanut uudet aseet käyttöönsä pleijareihin, itkemisen.

      Se on hienoa itkeä ja sanoa sokeille hiirituomareille että "iso paha setä löi ja potkaisi ja taklasi".

      Ja kolme pientä sokeaa hiirituomaria viheltää hernepilleihinsä ihan mitä sattuu uskoen porkkanapöksyjen satuja.

      Voi perkele mitä neitejä, tuomarit ja Tappara.

      PS: Mikko Lehtonen, joko kävit tokmannin alesta hakemassa ensi kesäksi hameen ja käsilaukun?

      • Savonmies

        PS: Mikko Leinonen, joko kävit tokmannin alesta hakemassa ensi kesäksi hameen ja käsilaukun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe