olet kauniimmille ja suosituimmille naisille? Ja miks olet jos olet.
Nainen ! Kuinka kateellinen
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkin verran olen kateellinen. Heillä riittää vientiä miesten kanssa ja ehkä työnsaantikin on helpompaa kauniimmalla kuin näin rumalla on ollut
- Anonyymi
Eikö sua kutsuttu kauniiks
- Anonyymi
En ole ollenkaan kateellinen! Sattumoisin tiedän, millaisia sudenkuoppia hyvään ulkonäköön voi liittyä, varsinkin nykyään. Ja toivon kaikkea hyvää hyvän- ja vielä paremman näköisille.
- Anonyymi
Kaunis nainen on kaunis,sen silmissä joka hänessä kauneuden näkee.
Voit olla tumma,vaalea tai siltä väliltä,voit olla hoikka tai muodokas,mitä vaan.
Kauneutta on monenlaista ja se sinulle oikea mies näkee vain sinut. - Anonyymi
En ole kateellinen koska itse olen suosittu ja kaunis 😂 ...
- Anonyymi
Omaa mielipidettä eikä äidin ja isukin lasketa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa mielipidettä eikä äidin ja isukin lasketa!
Siinä se...mun äiti ja isä ei ikinä kehu, ne kiusaa. Muut ihmiset muo kehuu varsinkin kadulla tuntemattomat. Se nolottaa usein.
- Anonyymi
En ole kateellinen.
Kauniit naiset on mukavia.
Rumat ovat kateellisia, katkeria ja kuvittelevat itsestään liikoja ja muiden olevan heille kateellisia. - Anonyymi
En ole. En kilpaile lainkaan samoilla apajilla tosi kaunottarien kanssa. En taida oikeastaan olla ikinä edes ollut samassa paikassa yhdenkään superkaunottaren kanssa. Olen kuulemma aina pärjännyt oikein hyvin myös vertailussa ja saanut huomiota kun olen halunnut. Lähes aina olen saanut huomiota juuri siltä taholta, jolta olen sitä halunnut. Ylenmääräistä huomiota en edes halua :)
- Anonyymi
Omaan ystävä- tai tuttavapiiriinkään ei ole koskaan kuulunut mitään superkaunotarta, muutama hyvin kaunis kuitenkin. Myös sukulaisissa on muutama kauniiksi laskettava. Harvinaisempaa kuitenkin. Muut on joko nättejä keskivertoja, tavallisennäköisiä tai ei-fyysisesti-viehättäviä.
En ole kateellinen ulkonäöstä, koska se on asia, johon ei voi vaikuttaa, joka periytyy. Jokainen voi toki tehdä parhaansa, että näyttäisi mahdollisimman viehättävältä niissä raameissa, mitä on saanut. Siksi sellaisenkin, joka ei ole erityisen kaunis- tai komeakasvoinen, kannattaa pitää itsestään huolta.
Raukkaudesta, jos jostain kateellinen, koska itse aina jäänyt sitä vaille, juurikin ulkonäköön ja ulkomuotoon liittyen.
onhan heillä, kauniilla ihmisillä hitusen verran, ehkä en siis tiedä varmaks helpompaa elämässä kuin meillä ei kauniilla.
itse ainakin olen saanut ainakin miehiltä paljon paskaa niskaan, vaan ulkomuotoon liittyen.- Anonyymi
Kauneus on katoavaista, joten kateus on turhaa.. Kauniilla ihmisilläkään aina helppoa ole, tavalliset miehet eivät uskalla lähestyä ja naiset voivat olla ilkeitä kaunista naista kohtaan.., mutta kuka on sitten kenenkin mielestä kaunis
- Anonyymi
Huomatakseni ihan kaikenlaisille ihmisille voidaan olla ilkeitä.
Mutta jotkut herättävät empatiamme, ja jos heille ollaan ilkeitä, puolustamme heitä.
Jos joistakin on jo kosolti inhottavia kokemuksia ja heille ollaan ilkeitä, emme välitä tai hymyilemme ja ajattelemme että se "ansaitsee" sen.
Käytän me-muotoa, koska huomatakseni valtaenemmistö ihmisistä osallistuu tavalla tai toisella – vaikeneminenkin on yksi tapa, samoin säestävä hihittäminen – valikoivaan ilkeyteen ja valikoivaan empaattisuuteen.
Pointti on siis, että kaikkia kohtaan ollaan ilkeitä ja joitakin kohtaan hyväksymme sen ja toisia kohtaan emme hyväksy.
- Anonyymi
En lainkaan kateellinen. Lähinnä ihastusta herättävää naisen kauneus, vaikka hetero olenkin.
Joillekin naisille on vain ulkoiset avut noussut ylävinttiin. Se menee yli ymmärryksen mutta ei johdu kateudesta. - Anonyymi
En koe itse olevani kaunis, mutta miellytän kuitenkin sitä, ketä mun pitääkin miellyttää.
En ole, varmaan voi sanoa, onneksi mikään huippukaunis, vaan suht isonenäinen. Jos joku on liian kaunis, niin sellaistahan voi joku alkaa palvoa, mikä menee todellakin yli. Lisäksi omahyväisyys ja ylpeys saattavat astua kuvioon mukaan. Mutta voihan olla, että kaunis on maltillisesti kaunis ja nöyrä ihminen, joka osaa kunnioittaa sorrettuja ja niitä, joilla ei ole kavereita. Toisaalta kauneus joissakin tapauksissa saattaa altistaa kiusaamiselle, jos muut ovat kateellisia.
Summa summarum. Itseään saa ja kannattaa arvostaa, eikä alistua esimerkiksi kiusaamiselle. AINA pitäisi kiusaamiselle laittaa stoppi. Röyhkeä, ahne ja ylpeä tyyppi on erittäin todennäköisesti narsisti ja altis kiusaamaan sellaisia, jotka kokee omasta mielestään huonommiksi. Ei pitäisi ottaa mitään ulkonäköpolemiikkia aiheeksi, vaan ennemminkin luonnekysymys. Kiusaavan ja ylpeän kanssa jos löyttäytyy yhteen, niin aika vaikeaksi elämä menee. Haukunta pitäisi osata lopettaa... Ottakaa tää huomioon katsellessanne itsellenne puolisoa! - Anonyymi
Olen lyhyt, leveä, ruma ja tyhmä. Enkä ymmärrä kateellisuudesta mitään.
- Anonyymi
En ole kenellekään kateellinen. Jokaisella on omat murheensa myös niillä kauniillakin.
- Anonyymi
Olen kuulema kaunis. Minut otettiin väkisin ja koko elämäni meni sekaisin. Ei ole ollut helppoa minun elämäni.
- Anonyymi
En ole kateellinen kauniimmille ja suosituimmille naisille. Totaalista ajan hukkaa niinkuin tämäkin kirjoitus.
On tullut pataan ulkonäköön liittyen. - Anonyymi
En yhtään, koska tiedän etten olisi onnellisempi, vaikka olisin kauniimpi tai suositumpi. :)
- Anonyymi
Kyllä olen ja pahemman kerran. Ne joiden pitäisi olla mieleltään ja tekemisiltään rumia ovatkin kauniita ja ne jotka ovat oikeasti kauniita mieleltään ovatkin muille ja itselleen fyysisesti ja henkisesti rumia.
- Anonyymi
Nyt kun olen pidemmän aikaa tarkkaillut tätä asiaa tässä niin huomaa, että mitä enemmän touhuilet kaikkea sitä mitä ei kuuluisi niin sitä paremmin asiat ovat. Olen verrannut itseäni noin kymmeneen ystävääni viimeisen vuoden aikana ja olen huomannut elämäni olevan täyttä helvettiä heihin verrattuna. Se on todella outo homma kun ne tosiaan jotka juovat ja vetävät päihteitä päivästä toiseen saavat työsuhteita, rahaa ja ovat onnellisia päivästä toiseen. Ja sitten nämä kuin minä joka yrittää kovin ja mitään en saa elämältä muuta kuin paksun mahan ja 20 sairautta, ja pahan olon sängyn pohjalla. On se vaan niin merkillistä. Mitä pitäisi miettiä, elämäntyylissäni taitaa olla jotain vikaa kun, ilmeisesti käytän liian vähän päihteitä kun menee niin huonosti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072