Huomio palstalta

Anonyymi

Persuja näyttää vihastuttavan Soinista kirjoittaminen.
Niin se vaihtui ihastus vihastukseksi, kun persu petti omansa.
Sic transit gloria mundi.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka tuollaista koijaria nyt alkaisi ihailemaan?

      • Anonyymi

        43000 äänestäjää.
        Mutta täytyy muistaa, ettei Soini ollut ainoa koijari, vaan koko persupuolue petti.


      • Anonyymi

        Josko ne hyödylliset idiootit? Ei se jytky ilman kannatusta tullut.


      • syöpäkasvain toimii joskus kuin hiiva, mutta lopulta siitä tulee päästä eroon.

        Nyt Persut ovat hyvässä kasvun ja kukoistuksen kehässä.

        Kiitos Soini/Siniset kun turvotitte Persut valtakunnan politiikkaan, mutta vielä suurempi kiitos, kun käänsitte takkinne ja kukaan ei äänestänyt enää sinisiä viime vaaleissa eduskuntaan.


    • Anonyymi

      Jatkoa, Vemmamoiden jalanjälkiä mennyt..................

    • Anonyymi

      Olisikohan siksi että on menneen talven lumia koko äijä ja menneiden märehtiminen ei nyt vaan ole kauhean viisasta kun siihen ei enää voi vaikuttaa millään tavoin. Parempi siis keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan.

      • Anonyymi

        Kyllä se kannattaa muistaa nykyhetkessäkin, että persu petti menneisyydessäkin.
        Ja huomaapa tämä seikka. Ei ole kyse pelkästään tuosta yhdestä suurisuisesta "äijästä", vaan koko persupuolueesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kannattaa muistaa nykyhetkessäkin, että persu petti menneisyydessäkin.
        Ja huomaapa tämä seikka. Ei ole kyse pelkästään tuosta yhdestä suurisuisesta "äijästä", vaan koko persupuolueesta!

        Saathan sinä sitä muistella, kaikin mokomin.Itse en vaan rämmi menneissä varsinkaan kun en aikaisempiin tapahtumiin voi mitenkään vaikuttaa. Se on ajan ja resurssien tuhlausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saathan sinä sitä muistella, kaikin mokomin.Itse en vaan rämmi menneissä varsinkaan kun en aikaisempiin tapahtumiin voi mitenkään vaikuttaa. Se on ajan ja resurssien tuhlausta.

        Kukin tavallaan. Minua taas kiinnostaa menneet tapahtumat suurestikin. Monessakin mielessä. Minusta historian tunteminen ei ole pahasta ja minulla riittää aikaa sekä resursseja lukea menneistäkin tapahtumistaa. Lisäksi TV tarjoaa historiallisia dokumentteja yms. Niistä voi vetää erinäisiä johtopäätöksiä.
        Kansakunta, joka ei tunne historiaansa, ei omaa tulevaisuutta. Jotenkin noin sanoi joku valtiomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tavallaan. Minua taas kiinnostaa menneet tapahtumat suurestikin. Monessakin mielessä. Minusta historian tunteminen ei ole pahasta ja minulla riittää aikaa sekä resursseja lukea menneistäkin tapahtumistaa. Lisäksi TV tarjoaa historiallisia dokumentteja yms. Niistä voi vetää erinäisiä johtopäätöksiä.
        Kansakunta, joka ei tunne historiaansa, ei omaa tulevaisuutta. Jotenkin noin sanoi joku valtiomies.

        Kyllä historia on minuakin kiinnostanut ja jonkin verran siitä tiedänkin mutta en nyt päivittäin kuitenkaan yksinkertaisesti jaksa jauhaa jotain Soinia. Historiassa on ollut monta moninverroin kiinnostavampaa henkilöä enkä heitäkään jaksa joka päivä vatvoa.Minusta suhtautumiseni ei johdu vihastumisesta kuten aloituksessa väitetään vaan yksinkertaisesti mielenkiinnon puutteesta jankata samaa päivittäin.


      • Anonyymi

        Aloitushan on pelkkä provo ilman mitään järjellistä perustetta. Se on osa jo varsin tutuksi tullutta viherpunikkipopulismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitushan on pelkkä provo ilman mitään järjellistä perustetta. Se on osa jo varsin tutuksi tullutta viherpunikkipopulismia.

        Kuka sitä vanhaa DDR:ääkään jaksaa enää muistella mennyttä mikä mennyttä ja Halla-aho on tulevaisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä vanhaa DDR:ääkään jaksaa enää muistella mennyttä mikä mennyttä ja Halla-aho on tulevaisuutta

        Kirjoitetaan sitten tulevaisuudesta.
        Halla-aholla on kohta loistava tulevaisuus takanaan.


    • Anonyymi

      Varmaan tympääntyminen on kuvaavampi sana kuin vihastuminen. Ei vaan jaksa kelata historiaa päivittäin kun Soinistakin on varmaan 50 aloitusta jo luotu ja ihan muiden kuin perussuomalaisten toimesta. Mutta jauhakaa te muut ihan vapaasti.

      • Anonyymi

        Kumma, kun persut ei tympääntyneet koko puolueeseen heti 2015 vaalien jälkeen, kun persut hyväksyivät Sipilän hallitusohjelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma, kun persut ei tympääntyneet koko puolueeseen heti 2015 vaalien jälkeen, kun persut hyväksyivät Sipilän hallitusohjelman.

        No siinähän sinulle riittää pähkäiltävää. Minä mietin nyt ajankohtaisempia asioita eli sitä kuinka al-Taee petti äänestäjänsä .Miltäköhän heistä nyt tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän sinulle riittää pähkäiltävää. Minä mietin nyt ajankohtaisempia asioita eli sitä kuinka al-Taee petti äänestäjänsä .Miltäköhän heistä nyt tuntuu.

        Pähkäilemisiin, persu.


    • Anonyymi

      Persut ei halua tunnustaa tulleensa kusetetuiksi. Soini on niille arka aihe.

      • Anonyymi

        Tulkkimme jälleen äänessä,kiva kun kerrot mitäpersut eivät halua ja mikä on niillearka aihe.Voin sanoa itse perussuomalaisena että aihe ei ole ollenkaan arka, olen päässyt jo aikapäiviä sitten yli siitä.Toivottavasti eräänä päivänä sinäkin.Jaksamista !


    • Anonyymi

      Soini osti ministerin tittelin lupaamalla autoveron alennusta 200miljoonalla. Tämä tosin lisäsi kalliiden autojen myyntiä ja vero saalista,mutta menetettiin valtavasti valuuttaa.Mutta eliittikaverit tykkäsi,muusta viis. Messias Halla-aho hallitsee uppiniskaista porukkaansa,joka on muodostunut rappeutuneista puolue loikkareista.Halla-aho lähtee kohta Eurooppaan älyllisiin hommiin,jolloin Persut hajoavat kuin lammaslauma ilman paimenta.

    • Anonyymi

      Oikaistaan valheellinen aloitus. Persuja häiritsee viherpunikkiräyhisten itsepintainen vimma jankuttaa Soinista. Soini oli takinkääntäjä, mamuttaja ja EU:n palvelija, joka sai aiheesta potkut PS:sta. Kyllähän viherpunikkien nyt pitäisi tuntea petturuuden kuin omat taskunsa. Onhan viherpunikkiliike tietoisesti pettänyt Suomen kansan suomalaisille haitallisella politiikalla ja kiihkomielisellä populismilla, sekä myrkyllisillä valheilla. Luulisi että hävettäisi, mutta kun viherpunikilla ei ole omatuntoa, eikä moraalia....

      • Anonyymi

        Räyhikset tykkää jankuttaa. Yhä uudelleen, uudelleen Soini-Teukka-Soini-Teukka...terve ihminen kyllästyy muutta vihervassari ei.No jaksaahan kaksivuotiaskin laittaa kolmea palikkaa purkkiin tuntitolkulla.


      • Anonyymi

        ".. joka sai aiheesta potkut PS:sta."


        Ei saanut potkuja, vaan lähti itse.


    • Anonyymi

      Komari-Mari esiintyy taas "Me perussuomalaisina". Dorkaa.

    • Anonyymi

      Soini puhui persuille ymmärrettävämmin ja toisti moneen kertaan - ikävähän se on, kun ei oo enää mitään järkee koko hommassa, kun ei ymmärrä edes sitä hitustakaan. Pitää vaan yrittää haukkua ja räksyttää joka suuntaan, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan, mutta eihän sillä nyt niin väliäkään, kunhan kuuluu johonkin, missä eivät toisetkaan mitään ymmärrä ... räksytetään vaan mamuista ... ja tietenkin homoista ja tietenkin ulkomaalaisista ylipäätään ... kunhan räksytetään!!!!
      Kyllä tulee Soinia ikävä vähemmästäkin ...

      • Anonyymi

        Vaihda ihmeessä puoluetta kun vasemmisto on sinusta tuommoisen räksyttäjän tehnyt. Ottakaa mallia perussuomalaisista kuinka fiksusti kirjoittelevat täällä.Te kokonnutte räksyttämään vuoron perään Soinista ja Hakkaraisesta...mahtaa teillä olla kauhea elämä !


      • Anonyymi

        "Ottakaa mallia perussuomalaisista kuinka fiksusti kirjoittelevat täällä."

        Noin sanoo persu ja uskoo tuohon ihan tosissaan!
        :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ottakaa mallia perussuomalaisista kuinka fiksusti kirjoittelevat täällä."

        Noin sanoo persu ja uskoo tuohon ihan tosissaan!
        :-)

        Vasurin kannattaisikin uskoa, mutta kun on tyhmä niin on ;DDDDDDDD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasurin kannattaisikin uskoa, mutta kun on tyhmä niin on ;DDDDDDDD

        Mikä tää "iskee silmää megahymiö" on? Näyttäis varmaan aika sairaalta tosielämässä.


    • Anonyymi

      Soini oli välillä vihainen, välillä lempeä.
      Nykypersut ovat koko ajan pelkästään vihaisia.
      Siinä on melkoinen ero Soinin eduksi.

      • Anonyymi

        Pyh ! Missä se nykyinen kokojan vihainen persu on ? Olet tainnut katsoa liikaa Muumeja .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyh ! Missä se nykyinen kokojan vihainen persu on ? Olet tainnut katsoa liikaa Muumeja .

        Se on Vassarin itse keksimä myyttinen mörkö joka siis pitää kukistaa väkivaltaisesti ja vihaa täysillä lietsomalla.


    • Anonyymi

      *Persuja näyttää vihastuttavan Soinista kirjoittaminen.*
      osui ja upposi - peräsuomalaisten tekstit ovatkin sieltä fiksuimmasta päästä - järjetöntä törkyä ja rasismia teksti toisensa perään

    • Anonyymi

      26.8.2019 23:00 - Ottakaa mallia perussuomalaisista kuinka fiksusti kirjoittelevat täällä.
      Tarkoititko persu fiksuja kiroituksia, kuten esim:

      " Vihreät on pedofiili liskopuolue
      Suvakkilogiikan_tohtori
      26.8.2019 17:18
      Vihreiden tyypillinen äänestäjä on juuri 18 vuotta täyttänyt lapsonen.
      Vihreät kalastelee lapsellisillä haihatteluillaan
      ja namusedän kaltasilla saduilla just seksuaalisesti heikkojen ja
      epävarmojen teinien ääniä. Ovat pedofiili lisko puolue"

    • Anonyymi

      Timppa pisti toisinaan sutkautuksensa tarkoituksella överiksi.
      Nykypersujen mongerruksesta ei saa mitään selvää, kun niissä valeuutisissa ei ole päätä eikä häntää.
      Eikä nykypersua saa hymyilemään muuten, kuin näyttämällä hänelle Putinin kuvaa.

      • Jotkut hitaimmat Vassarit eivät ole vielä käsittäneet täysin mitä trollaaminen on. Toiset on käsittäneet ja yrittävät nyt matkia sitä, mutta eivät osaa.


    • Anonyymi

      Timo Soini pesee nykypersut 6 - 0.

      • Anonyymi

        Älä puhu pahaa poliittisesta vainajasta.

        Kevyen siniset mullat hillo-Timpalle ;DDDD


      • Vassareiden jotain toiveajattelua siitä että Persut ois sisäisessä kriisissä. Kyllä Persuilla on edelleen isompia ongelmia kuin Timo Soini tai Teuvo Hakkarainen. Eikö se oli ihan loogista kuulkaa tenavat.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Vassareiden jotain toiveajattelua siitä että Persut ois sisäisessä kriisissä. Kyllä Persuilla on edelleen isompia ongelmia kuin Timo Soini tai Teuvo Hakkarainen. Eikö se oli ihan loogista kuulkaa tenavat.

        Niinpä. Voipa olla, että Halla-aho on persujen ongelma kohtapian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Voipa olla, että Halla-aho on persujen ongelma kohtapian.

        Joo, todellakin Persujen suurin ongelma on Persujen omat kansanedustajat. Tuo on erittäin loogista. Kiitos tästä vihjeestä


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Joo, todellakin Persujen suurin ongelma on Persujen omat kansanedustajat. Tuo on erittäin loogista. Kiitos tästä vihjeestä

        "Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä."


        Mestarin kynästä. Saattaa tulla hyvinkin juopa puheenjohtajan ja kannattajien välille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä."


        Mestarin kynästä. Saattaa tulla hyvinkin juopa puheenjohtajan ja kannattajien välille.

        Okei, olikos vielä jotain muuta sydämmellä? Sinä olet varmaan itsesi mielestä joku sankari etkä yhtään pelle? Eikö se ole vähän subjektiivinen näkemys?


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Okei, olikos vielä jotain muuta sydämmellä? Sinä olet varmaan itsesi mielestä joku sankari etkä yhtään pelle? Eikö se ole vähän subjektiivinen näkemys?

        Olen jäävi arvioimaan itseäni, joten jätän arvioinnin sinulle, kun niin innokas olet minua arvioimaan.

        ps. Sydämeen ei mahdu kuin yksi "ämmä".

        :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen jäävi arvioimaan itseäni, joten jätän arvioinnin sinulle, kun niin innokas olet minua arvioimaan.

        ps. Sydämeen ei mahdu kuin yksi "ämmä".

        :D

        Ok, hyvä. tsemppiä sulle. Pahoittelen että et ole mulle oikeinkirjoutuksen arvoinen.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Ok, hyvä. tsemppiä sulle. Pahoittelen että et ole mulle oikeinkirjoutuksen arvoinen.

        Minä taas pyrin pidättäytymään oikeinkirjoituksessa jo ihan siitä syystä, että harjoittelen samalla näppäimistön käyttöä. Enkä muutenkaan kirjoita oikein tai väärin sen perusteella, missä määrin arvostan henkilöä, jolle kirjoitan. Tai arvostanko ollenkaan.

        :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas pyrin pidättäytymään oikeinkirjoituksessa jo ihan siitä syystä, että harjoittelen samalla näppäimistön käyttöä. Enkä muutenkaan kirjoita oikein tai väärin sen perusteella, missä määrin arvostan henkilöä, jolle kirjoitan. Tai arvostanko ollenkaan.

        :D

        Joo, pysy siinä kun ei sulla oikeen muutakaan ole..


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Joo, pysy siinä kun ei sulla oikeen muutakaan ole..

        Sopiva sulle toi profiilikuva. Joskus tuntuu, ettet sä vaan ole Teukka itse? Kirjoitustesi tasottomuudesta päätellen. Toki jos et oo, niin onko soveliasta laittaa Teukan kuva korostamaan sun osaamattomuutta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopiva sulle toi profiilikuva. Joskus tuntuu, ettet sä vaan ole Teukka itse? Kirjoitustesi tasottomuudesta päätellen. Toki jos et oo, niin onko soveliasta laittaa Teukan kuva korostamaan sun osaamattomuutta?

        Haluukko oikeesti munaa?


    • Miksi vihastuttavan, lähinnä ihemtyttää, miksi joku Soinifani kommentoi PerusSuomalaiset palstalla idolinsa suunnatonta menestystä, siis nousua ja tuhoa. Eikö tuo ole enemmänkin sellainen surullinen tarina, miten ahneelle ja ylimieliselle käy. Soinin Siniset, hävisi Soinin petoksen myötä puoluekartalta, PerusSuomlaiset porskuttaa mielipidekyselyjen kärjessä. Mikä on siis tämän "vihervasemmistolaisen" nerokkuuden merkitys ja sen toistelulla palstalla ? Onko se sitä "persukriittisen" "asiallisuutta" palstalla ?

      • Anonyymi

        Tenuvasurit ovat Timo Soinin kiihkeimpiä faneja ???

        TODELLA DORKAAAAAAA!!!


      • Suvakkilogiikan_tohtori
        Anonyymi kirjoitti:

        Tenuvasurit ovat Timo Soinin kiihkeimpiä faneja ???

        TODELLA DORKAAAAAAA!!!

        Hei dorkaa hei tsäp räp jou. Hippedi hoppedi. Huomio kaikki. Näin tyypillinen Vasemmistolainen siis puhuu koska ei arvosta maan virallista kieltä.


    • Anonyymi

      Nykypersuja TODELLA näyttää vihastuttavan Soinista kirjoittaminen!

      Nykypersut ovat unohtaneet kiittää Timo Soinia, joka rakensi heille puolueen, jonka he sitten kaappasivat, koska eivät olisi edes osanneet perustaa omaa puoluetta.

      Timo Soini on todella kaiken kehumisen arvoinen!
      Se, että nykypersut - nuo käytöshäiriöiset puoluekaapparit - eivät sitä ymmärrä, kertoo nimenomaan nykypersujen kyseenalaisuudesta.

      • Anonyymi

        Anonyymiltä 12:47 tosi hyvin sanottu! Kiitos!


      • Taas täälä Suvakki kertoo mitä persut ajattelvat ja miten he kokevat asiat. Siis kaikki puoli miljoonaa Persua! Tään niin naurettavaa ja vitsikästä. Säälittävää ja epätoivoista pelleilyä.


    • Anonyymi

      Soini ei sentään haukkunut suu vaahdossa ja pää punaisena poliisiemme toimintaa, kuten NYKYpersut tekevät.

    • Anonyymi

      Timo Soinin arvostaminen nousee sitä mukaa kuin nykypersujen arvostaminen laskee. Nykypersut esim. täällä Suomi24:ssä pyrkivät vaikuttamaan selvästi ja aktiivisesti siihen, että nykypersuja arvostetaan koko ajan yhä vähemmän.

      Hyvä Timo!

      • Anonyymi

        Soinista tehtiin syntipukki persuissa. Vaikka en itse sen paskapuheista innostunut, kyllä sympatiat silti kääntyy tässä kohtaa Soinin suuntaan.
        Nykypersujen ymmärrys vaan ei riitä asioiden tarkempaan analysointiin. Vaikka ei se paljoa vaatisi, mutta liikaa kuitenkin, sillä jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soinista tehtiin syntipukki persuissa. Vaikka en itse sen paskapuheista innostunut, kyllä sympatiat silti kääntyy tässä kohtaa Soinin suuntaan.
        Nykypersujen ymmärrys vaan ei riitä asioiden tarkempaan analysointiin. Vaikka ei se paljoa vaatisi, mutta liikaa kuitenkin, sillä jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

        Vaikka ymmärrys riittäisikin, persuille on niin HELVETIN vaikeata myöntää, että he tulivat petetyiksi persujen toimesta 2015. Koko persupuolueen voimin persukannattajat petettiin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Eikä selittämällä, että siniset pettivät 2015, koska silloin ei sinisiä ollutkaan. 2017 osa persuista muuttui uuvateiksi, myöhemmin sinisiksi. Olkoon makuasia, pettikö siinä kohtaa persu? Minusta siinäkin petti persu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pelleporukkaa tosiaan. Halla-aho on tällä hetkellä persunuorten kanssa ajautumassa eri linjoille.


    • Anonyymi

      Jotkut nykypersut kehuvat, että "persuissa on viisi poliisia".
      Toivottavsti nykypersut myös muistavat, että kaikki persuissa näkyvillä paikoilla olevat poliisit tulivat persuihin jo Soinin aikana!
      Mutta persujen viha ja kauna poliiseja kohtaan tuli persupoppooseen vasta Halla-ahon aikana.

      • Anonyymi

        Niinkö??

        Tenuvasurihan on taas innokas selittelemään toisten puolesta omiaan.

        Porvoossahan oli vasemmistolaisten järjestämä luokkavihaisku poliiseja vastaan.

        Li oli vain hyvin vaiti kun juttu meni mönkään.


    • Anonyymi

      Älä puhu pahaa poliittisesta vainajasta.

      Kevyen siniset mullat hillo-Timpalle ;DDDD

      Terveisin Sampo, Simon ja kaikki muutkin XO-Timpan rajattomasta vaalituesta nauttineet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2500
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1008
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      863
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      812
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe