Jos ette osaa englantia tai viitsi lukea kääntäjällä niin katsokaa edes sitä pylväsdiagrammia ja ihmetelkää.
https://www.forbes.com/sites/michaelshellenberger/2019/08/26/why-everything-they-say-about-the-amazon-including-that-its-the-lungs-of-the-world-is-wrong/?fbclid=IwAR3KQXzPwSa3tKHHatxmzcYEMUKdKrD3T8igprPEr4eEm-du1wXdLhsvwlE#4f4cccd95bde
Brasilian "ennätykselliset" metsäpalot
1
<50
Vastaukset
Kaiken metsäpalojen savukohu-uutisoinnin tulvan keskellä kuitenkin kaikitenkin jotenkin mieltä hiveli Brasilian presidentti Polsonaarun suositus mm. Euroopan suurvaltojen suuntaan eli että metsikkäkääpä ensin ne omat hävitettyjen metsienne laakeat aakeikot, jos isoja rahoja jonnekin sopisi kohdentaa! Samalla aivoituksiin juohtuu aikaisemmalta ajalta kuultu Suomen mollaaminen metsien hakkuitten vuoksi ja eipä meidän valtiojohdoltamme tainnut silloin eikä nyt myöhemminkään löytyä rohkeutta äityä opastamaan Keski- ja Etelä-Eurooppaa, jotta palauttakaa ensin ne omat hävitetyt metsänne ennen kuin meitä suoamalaisia rupeatte neuvomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038152- 1075677
- 2815067
- 494993
- 763767
- 562990
- 662707
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432431