Kokemuksia s.posti tulkinnoista

Anonyymi

Hei,
Onko kenelläkään kokemusta s.postilla saadusta tulkinnasta? Mihin tälläinen oikein perustuu? Ketä suosittelet , mielessäni olisi muutama asia mitkä pyörii , että saas nähä osuuko vai uppoaako tuollainen tulkinta.

59

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on hyvä,ottaa myös puhelimitse vastaan. Reilu puoli vuotta otin tulkinnan ja kaikki mennyt oikein paitsi yksi asia. Suosittelen

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Todella huonosti tehdyt sivut. Aika rankkaa rahastamista. Jos on oikea näkijä uskaltaa kertoa muutakin kun etunimensä joka sekään ei taida olla oikea.
        T. oikeasti näkevä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella huonosti tehdyt sivut. Aika rankkaa rahastamista. Jos on oikea näkijä uskaltaa kertoa muutakin kun etunimensä joka sekään ei taida olla oikea.
        T. oikeasti näkevä

        Jos olet oikeasti näkevä niin miksi et itse kirjoittanut tähän oikealla nimelläsi vaan anonyymisti? eli et taida sinäkään olla "oikeasti näkevä"


      • Anonyymi

        Älkää missään nimessä tilatko tästä osoitteesta vuositulkintaa. Sain häneltä sanasta sanaan saman tekstin kun toiselta "näkijältä". Jopa alkuteksti oli sama, missä toivotaan sydämmen pohjasta ,että tulkinnasta on iloa ja hyötyä. Jopa jokaisen kuukauden värähtelyt oli sanasta sanaan samat. Paitsi, että toisen tulkinnan värähtelyt alkoivat joulukuusta kun toisen mielestä minulla on samat värähtelyt helmikuussa. En tiedä kumpi on kopioinut kummalta tekstin. Härskiä toimintaa. Molemmille palautetta lähettäneenä (yllätys, yllätys )ei kumpikaan vastaa lupaamiinsa lisäkysymyksiin.


      • Anonyymi

        Soitin hälle ja ennustuksen jälkeen sanoi kun kysyin että mitä olen velkaa niin sanoi että ei nyt mitään kun puhelu kesti niin vähän aikaan,että katotaan sitten seuraavaksi ja asiat on kyllä tapahtunutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella huonosti tehdyt sivut. Aika rankkaa rahastamista. Jos on oikea näkijä uskaltaa kertoa muutakin kun etunimensä joka sekään ei taida olla oikea.
        T. oikeasti näkevä

        Ei ole rankkaa rahastamista jos ottaa minuutista euron, monet ottaa reippaasti yli kaksikin euroa. Minulta ei ottanut mitään koska puhelun kesto oli niin lyhyt vaikka olisin joutunut maksamaan 10€, mutta ei ottanut


    • Anonyymi

      Nina Kallio on myös hyvä ennustaja. Olen ollut hänen asiakas jo monta vuotta ja kaikki on pitänyt paikkansa

    • Anonyymi

      Ei kuulemma perustu mihinkään. Kysyin selvännäkijä Naomilta sellaista ja hän tuntui pitävän moista hyvänä vitsinä, sanoi että aitona näkijänä ei moisia harrasta. että näkijä tarvitse joinkin yhteyden, henkilökohtaisn tapaamisen tai puhelimitse ääni riittää.

    • Anonyymi

      On kokemusta ja hyvin on nähty. En nyt laita mitään nimeä, mutta voin sanoa että ei siinä kirjallisessa ole sen enempää eroa. Ei taida Naomi tietää mistä puhuu ;)

    • Anonyymi

      Kallion Niina on hyvä,monta vuotta olen ollut jo asiakkaana ja aina osuu tulkinnat oikeaan

      • Anonyymi

        Miten Nina Kallion tavoittaa ja paljonko tulkinta maksaa?


    • Anonyymi

      Juuri tästä toiseen keskusteluun mainitsin. Eräs hyvä näkijä on [email protected]. Ei todella rahasta ja minulle on aina tiennyt.. Ja nimenomaan sähköpostitse tekee. Suosittelen!

      Päivi

    • Anonyymi

      Mulla kokemusta selvänäkijöiden tapaamisista, soitoista ja maileista. Liputan kans tuon [email protected] puolesta. On vaihtanut mailinsa ja nimensä kun alkoi saada niin paljon häiriköintiä. Näin minulle kertoi.

    • Anonyymi

      Hei kaikki! Minäkin kirjoitin tuolle [email protected] - näkijälle ja olen ihan tyytyväinen. Paljon kirjoitti ja kertoi, saapa nähdä mitä tapahtuu.
      Muuten olen aina vieraillut näkijöiden luona, tuo on ensimmäinen sähköpostitse toimiva jota kokeilin. Ehkä mieluumin käyn livenä mutta aina se ei ole mahdollista.

      Päivi

      • Anonyymi

        miksi te toistatte tuota? eikö kaikille on jo iskostunut tuo osoite. niin nähtävissä tää


    • Anonyymi

      onko elämänvirta ja kallion niina yksi ja sama??

      • Anonyymi

        Ei ole. Kallio on aito näkijä tuo elämänvirta taas ei ole. Kallio on sentään nimellään mutta entä tää elämänvirta? mikä hänen nimensä on kun ei tule edes viestissä selväksi kun hälle kyselee tulkintaa,en ota ihmiseltä joka ei ole nimellä


    • Anonyymi

      Käsittääkseni Elämän Virta ja Niina Kallio eivät ole sama henkilö.. Kokemusta on molemmista. Eivät tunnu samanlaisilta.

    • Anonyymi

      Paljonko Elämän Virta ottaa sähköpostitulkinnoistaan? Tietääkö kukaan?

    • Anonyymi

      ajattelin vaan kun molemmilla kova mainostus omista näkemisistään täällä.. aika läpinäkyvää toimintaa

    • Anonyymi

      Mulle katsoi [email protected] ja kustansi 30 e. Tuli pitkä ja perusteellinen vastaus, ei mitään perus liirumlaarumia vaan sanoi että näin on asiat.

    • Anonyymi

      voi luoja, ota toi elämänvirta jo pois täältäää...

    • Anonyymi

      Täällä vingutaan näkijöiden perään ja sitten kun niitä on, vingutaan siitä että ihmiset jakavat kokemuksiaan. Joko on kummaa porukkaa.

    • Anonyymi

      Pitihän se kopaista että näkeekö mitään. Maksoin ja laitoin hankalat kysymykset. Nyt innolla odotan mitä näkee. Tulen sitten raportoimaan.
      Terveisin Skeptikko.

    • Anonyymi

      Paljonko Elämän Virta pyysi tulkinnasta? Mulla ei ole paljoa rahaa mutta kaipaisin tulkintaa. On kuulema edullinen?

    • Anonyymi

      Siis eikö liene selvää ettei Elämän Virta esiinny omalla nimellään, jos aikaisemmin kirjoitettiin että alkoi saada häiriköintiä osakseen?? Sama homma alkaisi varmaan alusta. En ole häneen yhteyttä ottanut kun en usko näkijöihin mutta näin sanoisi selvä järki!!

    • Anonyymi

      Eikö kukaan tiedä miten niina kallion tavoittaa?

      • Anonyymi

        Minä tiedän. Kun kirjoitan sen tänne otetaan se heti veke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän. Kun kirjoitan sen tänne otetaan se heti veke

        Miksi otetaan pois kun tuota toistakin mainostetaan joka tekstissä? Voitko antaa vinkin tai suunnan? Googlella löysin vain saman nimisen missin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän. Kun kirjoitan sen tänne otetaan se heti veke

        Kiitos.


    • Anonyymi

      No niin, Skeptikko palaa asiaan jälleen, lupasin tulla jakamaan kokemuksiani tuosta Elämän Virrasta. Vastasi kysymyksiini ja esitin yhden ns. testi kysymyksen jossa hämäsin. Sanoi että tässä asiassa on valhetta mukana ja mitä yritän. Voipi olla että siis oikeasti näkee tämä henkilö. Jotain osasi sanoa nyk. tilanteestani ja työasioistani. Olen silti skeptinen näkijöiden suhteen. Tästä jäi kyllä ihan osaava maku suuhun kun pienen vilppini tiesi.

      • Anonyymi

        Maksatko todellakin siitä että kyselet asioita jotka on feikkiä?
        Mulla ei kyllä ole rahaa että testi mielessä kyselisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatko todellakin siitä että kyselet asioita jotka on feikkiä?
        Mulla ei kyllä ole rahaa että testi mielessä kyselisin

        Ja joo, kyllä eka lähetin hälle vaan yhden kysymyksen. Sit sanoi että voin samaan rahaan kysellä paljon asioita ja sit kyselin enemmän. Mut yks mun kysymys oli feikki. Ihan vaan halusin testata että tajuaako että huijaan. No tajus kyllä ja sit hävetti.. Mut vastasi mulle silti muihin kysymyksiin asiallisesti.


    • Anonyymi

      ei se ole mitään tulkintaa ottanut, kunhan kirjoittelee elämänvirta itse täällä näitä. Kyllä minä näen tämän asian. Selvästi. Senverran minäkin näen.

    • Anonyymi

      Kyllä laitoin hänelle viestiä ja kehotti minua kysymään useampiakin kysymyksiä, ekana kysyin vaan yhtä asiaa. Kysyin omia todellisia asioitani mutta ekassa kysymyksessä feikkasin, kuten kerroin. Sen näki. Sen jälkeen olin ns. aika "hiljasta poikaa"..

    • Anonyymi

      Aion itse kirjoittaa tälle Elämän Virralle. Muutavat ystäväni ovat kirjoittaneet ja suosittelivat häntä minulle. Muista minulla ei ole kokemusta.

    • Anonyymi

      Kukahan tämä [email protected] kun on nyt noussut näin pinnalle? Olen sattunaisesti lueskellut tätä palstaa ja tänään työkaverini kertoi lounastauolla kirjoittaneensa hyvälle näkijälle. Ajattelin että noh, kukas se sitten oli? No arvaatte varmaan? Voisipa sitä kai itsekin kirjoittaa, moni asia vaivaa nyt päätä. Hinta ei ole kuulema kallis, 30 - 40 euroa. Muilla kokemuksia hänestä?

    • Anonyymi

      joo kirjoittele ihmeessä, eiköhän tässä ketjussa ole jo aikamonta mainintaa laadusta ja kaikesta muustakin

    • Anonyymi

      Minulta tulee myös suositus [email protected] - näkijälle. Vastasi asiallisesti kysymyksiini ja kun joku asia oli minulle epäselvää, vastasi vielä useampaankin mailiini.

    • Anonyymi

      Mun ystävä kirjotti kans tolle elamanvirralle.. oli ollu yllättyny joistain asioista jota se oli kaverilleni nähny mut osa on jo käyny toteen.. jospa itsekin uskaltaisin!

    • Anonyymi

      Kyllä noi nähdä sähköpostilla!!! Tähän perustuu myös puhelimessa näkeminen ja enerhiahoidot kaukona!

      • Anonyymi

        Ei perustu. Puhelimessa näkijällä on ääni ja kun itse varasin Naomi Mesiniltä kaukohoitoa sairaalaan mennessäni hän sanoi että haluaa ensin puhua kanssani puhelimessa että tarvitsee yhteyden minuun jotta voi sen tehdä ja sanoi juuri tuosta että aidot näkijät ei tee tai ainakaan hän ei suostu tekemään mitään sp- tulkintoja koska tarvitsee yhteyden siihen kenelle tekee että muuten se on vaan jotain bittiavaruuden kohinaa. Naomista tiedän että hän on selvännäkijä jolla on todella lahja sillä sisareni kertoi hänellä käynnistä sellaista mitä vieläkin hämmästelemme . Oli ottanut sellaisen asian lapsuudestamme esiin mitä ei sisareni lisäksi tienneet muut kuin minä.


    • Anonyymi

      Hei Naomi, lopeta jo itse kirjoittamasta itsestäsi muka "asiakkaana" kun kaikkihan sen jo "näkee" että olet tässä itse huutelemassa itsestäsi ja samoin tuo elämänvirta. Mä en ainakaan näiden perusteella ikinä ota kummaltakaan tulkintaa! Säälittävää..

      • Anonyymi

        Olen tosi imarreltu jos pidät Naomina mutta en todellakaan ole. Kerroin nyt vaan mitä selvännnäkijä on minulle tuosta asiasta sanonut. Ikävää jos aiheuttaa noin kurjaa tunnelmaa että täällä käydään omista kokemuksista kertomassa.


    • Anonyymi

      Varmaan ihan ennustajasta kiinni, jotkut perintesemmät ei varmaan harrasta näitä sähköpostitulkintoja. Mutta jos esim.puhelimen kautta kontaktin ennustettavaan saa, niin miksei sitten sähköpostin.
      En tiedä itse tarkalleen miten nuo sähköpostiennustukset menee, luultavasti "oikea" ennustaja pyytäsi noin 5 - 10 rivin kertomuksen itsestä, että saa ennustettavaan, ja hänen elämäntilanteeseen yhteyden.

    • Anonyymi

      Kävin vuosia sitten tunnetulla näkijällä joka oli todella aito ja tunnettu ja muistan hänenkin maininneen jotenkin niin sen että että tarvitsee olla yhteys siihen kenelle katsotaan joko ääni tai että on sen ihmisen lähellä tai sellaisessa paikassa missä kyseisen ihmisen energiat vaikuttaa ja kysyin pystyykö sitten katsomaan minulle mun läheisestä jos näytän pelkän kuvan ja tuo näkijä sanoi että se onnistuu koska silloin se menee minun energioitten kautta koska on minun läheinen . Sen kuultuani olen hyvin skeptisesti suhtautunut mihinkään muuhiun kuin että käyn näkijän luona ja olen kyllä soittanutkin mutta ei oikein tunnu uskottavalta nuo sähköpostitse tehtävät kun eihän niissä näkijällä ole mitään energistä yhteyttä ja varsinkin tiuollaiset tulkintoja tekevät ei tosiaan vakuuta kun ei ole edes nimeä tiedossa että kyllähän niitä voi sitten kuka vaan alkaa sepustaa sähköposteissa "tulkintoja".

    • Anonyymi

      Asun ulkomailla ja siks oon usein ottanu sähköpostilla tulkinnat suomesta.. [email protected] näkee. parille oon soittanutki mut ne on sitten niin kalliita..

    • Anonyymi

      Otappa tulkinta Naomilta tai [email protected] - selvänäkijöiltä, saattaisit yllättyä..

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tosi suloista kun tuo elämänvirta käy joka ketjuun itteään mainostamassa kun minuutti on väliä kun jo seuraavassa, odottasi nyt edes puoli tuntia.


    • Anonyymi

      Mä luulen kuule että [email protected] ei ole mailla halmeilla, pysyy kaukana tämmöisiltä palstoilta..

      • Anonyymi

        Jos kerta tekee s-postitulkintoja istuu varmasti kaiken aikaa koneeen ääressä että tuskin niin kaukana ja kun seuraa näistä ketjuista niin kyllä voi huomata että niissä sähköpostien kirjoittelussahan se aika ei tärvelly.


    • Anonyymi

      Hei kaikille ! Minä kirjoitin elämänvirta@luukku. comille viime viikolla ja vastauksen sain ihan parin päivän päästä. Ei mielestäni ollut kallis ja kauniisti kirjoitti ei tullut huono olo kuten joskus muista näkijöistä .

    • Anonyymi

      Ai, minulle voi tulla huono olo joskus kun syön liikaa lettuja. Ai että näkijöistäkin.

    • Anonyymi

      Olen ollut hankalassa vaiheessa elämässäni jo kauemman aikaa ja [email protected] sai multa lukkoja avattua ja tätä tilannetta selvitettyä. Olen kiitollinen!

      • Anonyymi

        mukavaa että sait lukkosi auki. Siitä voikin olla itselleen kiitollinen!Toiset käyttää avainta.


    • Anonyymi

      Ihanaa sisko! Samoin peukku elamanvirralle!

      • Anonyymi

        tossa varmaan nyt tarkoitettiin kyllä että tuo elämänvirta itse kertoi kuinka oli saanut elämänvirran avaamaan lukkonsa eli onhan nyt jokainen sen huomannut että päivittäin käy itseään täällä kehumassa että elämänvirta siinä nyt vaan itelleen niitä peukkuja nostelee.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe