Ampujat hyökkäsivät Suomen Persuuntunutta poliisia vastaan

Ampujat olivat ilmeisesti kansainvälisiä Ääri-Vassareita ja tekivät harkitun ja suunitellun iskun Suomen Persuuntunutta poliisia vastaan

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuuntunutta, eikö se poliisi ollutkaan polpo?
      Trollitieteen tohtorina osannet vastata.

      • Niin. Tiedätkö missä puolueessa on eniten kansanedustajia ketkä ovat ammatiltaan poliiseja?


      • Polpo oli tietääkseni Sosialistisen DDR:än Stasin kaltainen ajatuspoliisi joka rajoitti sananvapautta.



      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Niin. Tiedätkö missä puolueessa on eniten kansanedustajia ketkä ovat ammatiltaan poliiseja?

        Tohtorina sinun pitää osata paremmin kielioppi. Esim " .....jotka ovat ammatiltaan...". Ei siis "ketkä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tohtorina sinun pitää osata paremmin kielioppi. Esim " .....jotka ovat ammatiltaan...". Ei siis "ketkä".

        Pahoittelen mutta sinä et ole sen arvoinen että minä alkaisin tuplatarkistamaan kirjoittamieni kommenttien kieliopillista asua. Et ole mitään etkä kukaan.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Pahoittelen mutta sinä et ole sen arvoinen että minä alkaisin tuplatarkistamaan kirjoittamieni kommenttien kieliopillista asua. Et ole mitään etkä kukaan.

        Opetetaanko tohtorikoulutuksessa noin huonot käytöstavat? Ei ainakaan lisää tohtorinarvon uskottavuutta saati luotettavuutta, jos näin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opetetaanko tohtorikoulutuksessa noin huonot käytöstavat? Ei ainakaan lisää tohtorinarvon uskottavuutta saati luotettavuutta, jos näin on.

        Kyllä. Huonot käytöstavat juuri vahvistatat tätä aikaisempaa kommettia siitä että tahdon silläkin osoittaa sinulle kuinka vähän merkitset minulle ja kuinka vähän minua kiinnostaa sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Kyllä. Huonot käytöstavat juuri vahvistatat tätä aikaisempaa kommettia siitä että tahdon silläkin osoittaa sinulle kuinka vähän merkitset minulle ja kuinka vähän minua kiinnostaa sinun mielipiteesi.

        Ei siis ollut tuossa keskustelussa "Persujen uusi historinkirjoitus" ihan väärin joku kommentoinut, jossa sinuakin persuna rinnastettiin Goebbelsiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis ollut tuossa keskustelussa "Persujen uusi historinkirjoitus" ihan väärin joku kommentoinut, jossa sinuakin persuna rinnastettiin Goebbelsiin?

        Sulla ei itsellä ole mitään käytöstapoja. Sä itse kutsut täälä Persuja natseiks ja sitten kun joku on sua kohtaan törkee niin alat itkee käytöstapoja. Sä oot täysin naurettava tyyppi.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Sulla ei itsellä ole mitään käytöstapoja. Sä itse kutsut täälä Persuja natseiks ja sitten kun joku on sua kohtaan törkee niin alat itkee käytöstapoja. Sä oot täysin naurettava tyyppi.

        Olenko minä kutsunut sinua natsiksi? Etkö sinä kykene luetun ymmärtämiseen vai etkö vain halua ymmärtää? Valikoit siis mitä haluat kuulla? Minähän esitin sinulle kysymyksen jonkin toisen kirjoittajan rinnastuksesta. Eikä sinulla näköjään sulakkeet kestä vähäisintäkään ylikuormaa. Tokkopa mikään tohtori oletkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä kutsunut sinua natsiksi? Etkö sinä kykene luetun ymmärtämiseen vai etkö vain halua ymmärtää? Valikoit siis mitä haluat kuulla? Minähän esitin sinulle kysymyksen jonkin toisen kirjoittajan rinnastuksesta. Eikä sinulla näköjään sulakkeet kestä vähäisintäkään ylikuormaa. Tokkopa mikään tohtori oletkaan.

        En minä tiedä koska piiloudut raukkamaisesti anonyymi nimimerkin taakse. Oot kutenkin selvästi Persuja vastaan ja teiltä voi aina odottaa tollasia epäkohteliaita huuteluita ja syytöksia.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        En minä tiedä koska piiloudut raukkamaisesti anonyymi nimimerkin taakse. Oot kutenkin selvästi Persuja vastaan ja teiltä voi aina odottaa tollasia epäkohteliaita huuteluita ja syytöksia.

        Ehkäpä on ymmärrystä hiukan enemmän kuin kirjoitella kaiken maailman paskaa EU-mepin kuva nikissään. Tuollaisia hörhöjä kun on netti pullollaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä on ymmärrystä hiukan enemmän kuin kirjoitella kaiken maailman paskaa EU-mepin kuva nikissään. Tuollaisia hörhöjä kun on netti pullollaan.

        Se on sinun mielipiteesti koska olet hyödytön paskaläjä. Miksi sä ahdistelet mua? Haluukko munaa tai jotain?


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        En minä tiedä koska piiloudut raukkamaisesti anonyymi nimimerkin taakse. Oot kutenkin selvästi Persuja vastaan ja teiltä voi aina odottaa tollasia epäkohteliaita huuteluita ja syytöksia.

        Virkkeen keskellä persut kirjoitetaan pienellä kirjaimella. Kyllä tohtorin pitää tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virkkeen keskellä persut kirjoitetaan pienellä kirjaimella. Kyllä tohtorin pitää tietää.

        Sori hyödytön paskaläjä että et oo oikeinkirjoitusken arvonen. Luuletko oikeesti olevas niin tärkee että joku alkais sun takai tuplatarkistamaan omien kommenttien oikeinkrijoutusta. Etkö sis tiedä että Las Vegas on jenkeissä ja sielä puhutaan ja kirjotetaan Englanniksi?


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Sori hyödytön paskaläjä että et oo oikeinkirjoitusken arvonen. Luuletko oikeesti olevas niin tärkee että joku alkais sun takai tuplatarkistamaan omien kommenttien oikeinkrijoutusta. Etkö sis tiedä että Las Vegas on jenkeissä ja sielä puhutaan ja kirjotetaan Englanniksi?

        No jopas oli terävä havainto tohtorismieheltä. Huomaatko, että kun hermostut, niin kirjoitusvirheiden määrä kasvaa olennaisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jopas oli terävä havainto tohtorismieheltä. Huomaatko, että kun hermostut, niin kirjoitusvirheiden määrä kasvaa olennaisesti?

        Joo, tää on täysin epäolennainen asia joka ei kiinnosta mua pätkääkää. Mene tuhlaamaan jonkun muun aikaa koska mä epäilen että sulla ei oo varaa kuluttaa mun aikaa.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Joo, tää on täysin epäolennainen asia joka ei kiinnosta mua pätkääkää. Mene tuhlaamaan jonkun muun aikaa koska mä epäilen että sulla ei oo varaa kuluttaa mun aikaa.

        Aina vain sinä täällä kuitenkin olet jeesustelemassa vaikka aika on noinkin kortilla, että nälkään pian tuuperrut. Tuotahan sinä olet koko ajan hokemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina vain sinä täällä kuitenkin olet jeesustelemassa vaikka aika on noinkin kortilla, että nälkään pian tuuperrut. Tuotahan sinä olet koko ajan hokemassa.

        Okei, no tähän loppuu nää ilmaiset vinkit. Jos siis haluat jatkaa tätä turhaa yhdeydenpitoa niin maksat mulle mun palkkavaatimuksen mukaista tuntipalkkaa eli 1000€/tunti


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Okei, no tähän loppuu nää ilmaiset vinkit. Jos siis haluat jatkaa tätä turhaa yhdeydenpitoa niin maksat mulle mun palkkavaatimuksen mukaista tuntipalkkaa eli 1000€/tunti

        Sun ullakkosi lepakoilla vaikuttaisi pitelevän kiireitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun ullakkosi lepakoilla vaikuttaisi pitelevän kiireitä.

        Suksi helvettii oksettava suohirviö. ketään ei kiinnosta sun mielipiteet.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Sori hyödytön paskaläjä että et oo oikeinkirjoitusken arvonen. Luuletko oikeesti olevas niin tärkee että joku alkais sun takai tuplatarkistamaan omien kommenttien oikeinkrijoutusta. Etkö sis tiedä että Las Vegas on jenkeissä ja sielä puhutaan ja kirjotetaan Englanniksi?

        Toki tiedän Las Vegasin. Kävin siellä lomallakin Kanadassa asuessani.
        Miten nämä liittyvät kielioppivirheisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki tiedän Las Vegasin. Kävin siellä lomallakin Kanadassa asuessani.
        Miten nämä liittyvät kielioppivirheisiin?

        Mitä mun kielioppivirheet kuuluu sulle? Mee pois. En edes halua puhua sun kanssa. Sä olet ihan täyttä ajan ja rahan haaskausta. Sulla ei oo mitään tapoja eikä kunnioitusta toisten yksityiselämää kohtaan. Oot täys sosiopaatti.


    • Anonyymi

      Vasureilla ei ole yhtään kansanedustajaa joka olisi poliisi siksi he ovat katkeria persuille,ja taitaa olla että onko vasureita yksikään olla poliisi,ovat niin yksinkertaista väkeä ilmeisesti etteivät pääse poliisikouluun.

    • Anonyymi

      Luultavasti ne oli vain pönttöjä ja kuvitteli saavansa lisää aseita

      Ruotsissa ehkä tämmöinen on varmaan onnistunutkin

      • He olivat juuri saamiemme uusien sisäpiiritietojen mukaan kansainvälisen Ääri-Vasemmiston eli Antifan edustajia.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        He olivat juuri saamiemme uusien sisäpiiritietojen mukaan kansainvälisen Ääri-Vasemmiston eli Antifan edustajia.

        Voin hyvin kuvitella nämä persujen "sisäpiiritiedot". Kuin trolliarmeija iskisi hullujenhuoneelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella nämä persujen "sisäpiiritiedot". Kuin trolliarmeija iskisi hullujenhuoneelle.

        Sinä saat kuvitella mitä haluat ja joudutkin niin tekemään, koska et tiedä mitään, koska sinulla ei ole yhteyksiä sisäpiiriin.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Sinä saat kuvitella mitä haluat ja joudutkin niin tekemään, koska et tiedä mitään, koska sinulla ei ole yhteyksiä sisäpiiriin.

        Sinähän juuri itse puolustit vainoharhaisuutta. Kehuit kuinka "vain vainoharhaiset selviävät".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän juuri itse puolustit vainoharhaisuutta. Kehuit kuinka "vain vainoharhaiset selviävät".

        Niin, hyvä. Sinä alat oppimaan poikaseni. Jos asia on niinkuin sinä itse väität, niin eikö sitten olisi viisainta olla hiljaa vain?


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Niin, hyvä. Sinä alat oppimaan poikaseni. Jos asia on niinkuin sinä itse väität, niin eikö sitten olisi viisainta olla hiljaa vain?

        Enhän minä ole sitä väittänyt. Älä nyt ole typerä ja yritä laittaa omia sanojasi toisten suuhun. Oletpa herkkähipiäinen korkeastikoulutetuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä ole sitä väittänyt. Älä nyt ole typerä ja yritä laittaa omia sanojasi toisten suuhun. Oletpa herkkähipiäinen korkeastikoulutetuksi.

        Itsehän täälä lällättelet epäuskoisena kaikesta ja laitat sanoja meidän suuhun ja kerrot mitä kaikki persut ajttelee.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Itsehän täälä lällättelet epäuskoisena kaikesta ja laitat sanoja meidän suuhun ja kerrot mitä kaikki persut ajttelee.

        No tässähän vain todentuu oikeaksi se seikka, ettei persu pysty kantamaan vastuuta omista sanomisistaan saati tekemisistään.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Itsehän täälä lällättelet epäuskoisena kaikesta ja laitat sanoja meidän suuhun ja kerrot mitä kaikki persut ajttelee.

        Ps. Mahtaisi Hakkarainen olla mieleissään, kun sinä täällä kirjoittelet hänen kuvansa kanssa näitä totaalisia aivopierujasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Mahtaisi Hakkarainen olla mieleissään, kun sinä täällä kirjoittelet hänen kuvansa kanssa näitä totaalisia aivopierujasi.

        Ai nyt Suvakki on sitte huolissaan Hakkaraisen tunteista kun on itse ensin haukkunu Hakkaraista kaks vuotta putkeen? Suksi nyt helvettiin jos hyödytön paskaläjä


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Ai nyt Suvakki on sitte huolissaan Hakkaraisen tunteista kun on itse ensin haukkunu Hakkaraista kaks vuotta putkeen? Suksi nyt helvettiin jos hyödytön paskaläjä

        Mistäs sinä semmoisen johtopäätelmän olet tehnyt, että minä olisin tällä palstalla roikkunut viimeiset kaksi vuotta? Ei taida vainoharhaisuutesi nyt kääntyä ainakaan eduksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä semmoisen johtopäätelmän olet tehnyt, että minä olisin tällä palstalla roikkunut viimeiset kaksi vuotta? Ei taida vainoharhaisuutesi nyt kääntyä ainakaan eduksesi.

        No ei voi tietää. Kun ei tiedä niin saa arvailla ihan mitä vaan ja väittää mitä haluaa ja levittää huhua jokapuoluelle. Eikö se näin ole Suvakkilogiikan mukaan?


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        No ei voi tietää. Kun ei tiedä niin saa arvailla ihan mitä vaan ja väittää mitä haluaa ja levittää huhua jokapuoluelle. Eikö se näin ole Suvakkilogiikan mukaan?

        Minä en ole mikään suvakkilogiikkaan perehtynyt, koska se taitaa olla pikemminkin perussuomalaisen ajattelun lieveilmiö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mikään suvakkilogiikkaan perehtynyt, koska se taitaa olla pikemminkin perussuomalaisen ajattelun lieveilmiö.

        No se on itseasiassa sama kun tää naisen logiikka eli sun kana-aivon tuottama kehitysvammainen logiikka


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        No se on itseasiassa sama kun tää naisen logiikka eli sun kana-aivon tuottama kehitysvammainen logiikka

        Ettet nyt vain satu edustamaan vielä persujen kuulapääosastoa, kun heidän esikuvansa olet nimimerkkiisi laittanut? Kommenttisikin istuisi kuin yksi yhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettet nyt vain satu edustamaan vielä persujen kuulapääosastoa, kun heidän esikuvansa olet nimimerkkiisi laittanut? Kommenttisikin istuisi kuin yksi yhteen.

        Mitä helvettiä se sulle kuuluu? Hanki oma elämä luuseri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettet nyt vain satu edustamaan vielä persujen kuulapääosastoa, kun heidän esikuvansa olet nimimerkkiisi laittanut? Kommenttisikin istuisi kuin yksi yhteen.

        Vittuako utelet siinä hyödytön paskaläjä. Suksi helvettiin!


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Vittuako utelet siinä hyödytön paskaläjä. Suksi helvettiin!

        Aina vaan paranee. Hitlerin kuvalla ryyditettynä nimitellään hyödyttömäksi paskaläjäksi. Joko lippua kaivelet esiin? Ruovedeltä löytyy.

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006177939.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan paranee. Hitlerin kuvalla ryyditettynä nimitellään hyödyttömäksi paskaläjäksi. Joko lippua kaivelet esiin? Ruovedeltä löytyy.

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006177939.html

        joo. ehehehe hyvä hyvä eheheh. Mee nyt pois vaan. ketään ei kiinnosta sun hyödyttömät pelle kommentit.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        joo. ehehehe hyvä hyvä eheheh. Mee nyt pois vaan. ketään ei kiinnosta sun hyödyttömät pelle kommentit.

        Ei suvakkilogiikan tohtori sitten niin kovin fiksu ollutkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei suvakkilogiikan tohtori sitten niin kovin fiksu ollutkaan?

        Joo ei, eli voit suksia helvettiin nyt. Hyvästi! Voi harmi kun tässä nyt kävi näin


    • Anonyymi

      On varmasti, varmasti siksi Lii ei anna asiasta mitään kommenttia näin sen täytyy olla.

    • Anonyymi

      Vasemmistolla on kaunoja Suomen poliiseja kohtaan ihan kolmekymmentä luvuilta lähtien kun poliisi palautti pahimpien komukoita, olisiko ruotsista tilattu vasemmiston pyynnöstä nämä ampujat suomeen ?

      • Aivan, Vasemmiston silmissä Poliisi on porvarillisen järjestelmän paimensauva joka alistaa luokkataistelijaa ja estää häntä nousemasta väkivaltaiseen vastarintaan.


    • Anonyymi

      Aina on vasemmisto vihannut porvareita ja poliiseja ja armeijaa ennen kuin talvisota syttyi pyydettiin rahaa puolustusmenoihin vasemmistolla oli sellainen kanta tähän asiaan ei tänne kukaan ole hyökkäämssä .No toisin kävi ryssä tuli vieläkin muistan ne keskustelut lapsena kun sodassa olleet sukulaiset kerttoiva millä varusteilla lähdettiin ylivoimaista vihollisia torjumaan.oneksii meidän suvussa vasureita inhottavan yli kaiken.

    • Anonyymi

      Poliisit syntyy siten kun valtio ostaa 2 kiloa esinahkoja israelista.Ne laitetaan peltoon kasvamaan, ja kun niistä on tullut suuria kyrpiä niin ne viedään poliisikouluun.Siinä on suomen poliisin resepti.

      • Anonyymi

        Käytetäänkö lannoitteena vassareita???


    • Anonyymi

      Pessaarien pallit on paras lannote.Siitä johtuu kimeä ääni ja kireä asenne.

    • Anonyymi

      Vasurit ovat vielä katkeran vihaisia lailliselle esivallalle kun poliisi on pamputtanut komukoita mutta nytkin he tarvitsevat samanlaista kurinpitoa kuin kolmekymmentä luvuila.

    • Anonyymi

      Ja persuna tietysti myös pilkkaat kehitysvammaisia.
      Joka vaivaista pilkkaa,pilkkaa luojaansa.

      • Niin sinä kehistysvammaisena tietenkin samaistut kehitysvammaiseen ja siksi koet sen niin loukkaavana. Hahahha.. läläläläää


    • Anonyymi

      Poliisi tulee ja pamputtaa oi niitä aikoja kun poliisi sai hutkia ja sitten vasta tutkia nyt on vihervasemmisto saanut aikaan sen että rikoksen uhri on se syylinen ja rikoksen tekijä on se jota pitää ymmärtää ja hyystätä kyllä on osalla porukkaa reaalimaailma hukassa. esim Oulun matut sai törkeistä raiskauksista 2-3vuotta kun oikea tuomio olisi ollut 6-7vuotta ja istua joka päiv ei mitään puolituksia ja sitten maastakarkoitus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2500
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1008
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      863
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      812
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe