Keskusta yhteiskunnan rapauttamisen takuumiehenä.

Anonyymi

Hei kepu.
Olethan ymmärtänyt, että olet tällä hetkellä takaamassa ja näinollen myös vastuussa siitä mitä vihervassarien unelmassa tehdään kantasuomalaisille?
Teillä on mahdollisuus milloin tahansa viheltää Pride-Antin ja Hutisalon ja Liin mokutus poikki.
Kaatakaa hallitus demokratian sallimilla työkaluilla ja pidetään uudet vaalit.
Kannatuksenne kertoo karua kieltä, että olette täysin väärällä tiellä.
Lähditte seuraamaan globalisti Sipilää ja kas, nyt te olettekin maksumiehinä.
Vielä ei ole myöhäistä, jos heti puheenjohtajan vaihtuessa pysäytätte vihervassarien unelman.
Mahdollisuutenne on tässä ja nyt. Uutta ei tule.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuaktivismia. Tyhjänhuutamista.

      • kyllä RKP on tyytyväinen kun sai toisenkin ministerin tähän nukkehallitukseen.


      • räkäpää kirjoitti:

        kyllä RKP on tyytyväinen kun sai toisenkin ministerin tähän nukkehallitukseen.

        Hallitus tulisikin kaataa sisältäpäin mutta ei avaajan esittämien syiden vuoksi. Avaaja unohti myös mainita että heikäläiset olivat 2015 mukana hyväksymässä epäonnistunutta turvapaikkapolitiikkaa.
        Sitäpaitsi tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja joustavaa halpatyövoimaa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hallitus tulisikin kaataa sisältäpäin mutta ei avaajan esittämien syiden vuoksi. Avaaja unohti myös mainita että heikäläiset olivat 2015 mukana hyväksymässä epäonnistunutta turvapaikkapolitiikkaa.
        Sitäpaitsi tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja joustavaa halpatyövoimaa.

        "Sitäpaitsi tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja joustavaa halpatyövoimaa."

        Emme tarvitse. Ei ole olemassa tehtävää jota Suomalainen ei osaisi siinä missä muutkin. Sijoitumme äo:ssa noin 100 pisteeseen gaussin käyrällä ja maailman älykkäimmät aasialaiset noin 105:een.
        Maksimissaan 5 pistettä äo-keskiarvossa on lähes merkityksetön ero.
        Voinemme siis aivan tilastojen valossa todeta, että emme tarvitse ainuttakaan huippuosaajaa ulkotuontina, meillä on maailman huiput omassa maassa.

        Mitä tulee halpatyövoimaan, niin perinteinen kanta jopa vihervassareilla on ollut halpatyön vastustaminen, koska se eriarvoistaa kaikkein pahiten.
        2015 alkanut jopa vasemman laidan halpatyövoiman haikailu on täysin järjenvastainen mutta globalistien käskemä linja. Heti kun judda ja kumppanit kävivät bilderbergissä, muuttui sossujenkin sävel.
        Jokainen tolkku ihminen tajuaa ettei yhteiskunnassa voi olla rehellisesti toimivaa monikerroksista työmarkkinajärjestelmää. Alinta tasoa aina näissä riistetään.

        On perin häpeällistä, että nykyiset puolueet perussuomalaisia lukuunottamatta ovat alkaneet ajamaan taantumuksellista eriarvoistavaa linjaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sitäpaitsi tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja joustavaa halpatyövoimaa."

        Emme tarvitse. Ei ole olemassa tehtävää jota Suomalainen ei osaisi siinä missä muutkin. Sijoitumme äo:ssa noin 100 pisteeseen gaussin käyrällä ja maailman älykkäimmät aasialaiset noin 105:een.
        Maksimissaan 5 pistettä äo-keskiarvossa on lähes merkityksetön ero.
        Voinemme siis aivan tilastojen valossa todeta, että emme tarvitse ainuttakaan huippuosaajaa ulkotuontina, meillä on maailman huiput omassa maassa.

        Mitä tulee halpatyövoimaan, niin perinteinen kanta jopa vihervassareilla on ollut halpatyön vastustaminen, koska se eriarvoistaa kaikkein pahiten.
        2015 alkanut jopa vasemman laidan halpatyövoiman haikailu on täysin järjenvastainen mutta globalistien käskemä linja. Heti kun judda ja kumppanit kävivät bilderbergissä, muuttui sossujenkin sävel.
        Jokainen tolkku ihminen tajuaa ettei yhteiskunnassa voi olla rehellisesti toimivaa monikerroksista työmarkkinajärjestelmää. Alinta tasoa aina näissä riistetään.

        On perin häpeällistä, että nykyiset puolueet perussuomalaisia lukuunottamatta ovat alkaneet ajamaan taantumuksellista eriarvoistavaa linjaa.

        Olet siis sitä mieltä että myöskään suomalaista huippuosaamista ei tarvita maailmalla. Millä vuosisadalla elät?
        Halpatövoimalle tärkeintä on ahkeruus ja kuuliaisuus.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä että myöskään suomalaista huippuosaamista ei tarvita maailmalla. Millä vuosisadalla elät?
        Halpatövoimalle tärkeintä on ahkeruus ja kuuliaisuus.

        "Halpatövoimalle tärkeintä on ahkeruus ja kuuliaisuus. "

        Olen ymmärtänyt, että työnantaja pitää molemmista ominaisuuksista myös kallistyöntekijän kohdalla.

        Ero onkin vaan tulotasossa, josta seuraa, että orjan tulee olla kuuliainen, mutta hyvätuloisen ei?


      • räkäpää kirjoitti:

        "Halpatövoimalle tärkeintä on ahkeruus ja kuuliaisuus. "

        Olen ymmärtänyt, että työnantaja pitää molemmista ominaisuuksista myös kallistyöntekijän kohdalla.

        Ero onkin vaan tulotasossa, josta seuraa, että orjan tulee olla kuuliainen, mutta hyvätuloisen ei?

        Minua ärsyttää suunnattomasti jos suorittavan työn tekijä alkaa esittämään omia "ajatuksiaan".
        Ei hänelle ajattelemisesta makseta.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä että myöskään suomalaista huippuosaamista ei tarvita maailmalla. Millä vuosisadalla elät?
        Halpatövoimalle tärkeintä on ahkeruus ja kuuliaisuus.

        Älä venkoile. Väitit, että tarvitsemme ja minä todistin ettemme tarvitse.
        Eri asia on, jos sitä mokua välttämättä halutaan.


      • Joo se on varmaan just se tyhjänhuutaminen joka on nostanu Persut Keskustan. Eikai kukaan viitti äänestää tollasia ämmiä jotka vaan hyssytelee ku kaikki on muka niin hyvin Suomessa.


      • Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Joo se on varmaan just se tyhjänhuutaminen joka on nostanu Persut Keskustan. Eikai kukaan viitti äänestää tollasia ämmiä jotka vaan hyssytelee ku kaikki on muka niin hyvin Suomessa.

        *Keskustan ohi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä venkoile. Väitit, että tarvitsemme ja minä todistin ettemme tarvitse.
        Eri asia on, jos sitä mokua välttämättä halutaan.

        Tiedoksesi vaan että kansallisvaltioiden aika on mennyt jo.
        Tuollainen "rajat kiinni" ajattelu on samanlaista haihattelua kuin "meillä on unelma" mielenosoitukset.
        Persut eivät muuten oikeasti halunneetkaan hallitukseen. Silloin olisi pitänyt kantaa vastuuta paskapuheiden sijaan.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tiedoksesi vaan että kansallisvaltioiden aika on mennyt jo.
        Tuollainen "rajat kiinni" ajattelu on samanlaista haihattelua kuin "meillä on unelma" mielenosoitukset.
        Persut eivät muuten oikeasti halunneetkaan hallitukseen. Silloin olisi pitänyt kantaa vastuuta paskapuheiden sijaan.

        Jää nähtäväksi kariutuuko suvakin unelma parin vuoden päästä.
        Itse veikkaan, että rajavalvonta on käytössä allekin kahden vuoden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jää nähtäväksi kariutuuko suvakin unelma parin vuoden päästä.
        Itse veikkaan, että rajavalvonta on käytössä allekin kahden vuoden.

        Mistä vitun unelmasta minä olen puhunut? Maailman realiteeteistä on kyse. Teikäläiset ne unelmissa elävät.
        Aloita vaikka siitä että käsität eron turvapaikkapolitiikan ja työperäisen maahanmuuton välillä.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Mistä vitun unelmasta minä olen puhunut? Maailman realiteeteistä on kyse. Teikäläiset ne unelmissa elävät.
        Aloita vaikka siitä että käsität eron turvapaikkapolitiikan ja työperäisen maahanmuuton välillä.

        PS. Epäonnistunut turvapaikkapolitiikka jota Persut olivat hyväksymässä 2015.
        Asiaa on turha selitellä Soinilla ja Sinisillä.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Minua ärsyttää suunnattomasti jos suorittavan työn tekijä alkaa esittämään omia "ajatuksiaan".
        Ei hänelle ajattelemisesta makseta.

        Et mahtane olla hyvä esimies.

        Joka yrityksessä nimenomaan suorittavan työn tekijät tietävät mikä menee pieleen suorittavan työn organisoinnissa.


      • räkäpää kirjoitti:

        Et mahtane olla hyvä esimies.

        Joka yrityksessä nimenomaan suorittavan työn tekijät tietävät mikä menee pieleen suorittavan työn organisoinnissa.

        Tämän tapaiset älyn väläykset eivät vaadi tutkijaa paikalle toteamaan ongelmat.
        Asia on varmasti olut duunareiden tiedossa jo vuosikaudet.
        On vaan tyhmää olla kuuntelematta duunareita.


        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006217591.html


      • räkäpää kirjoitti:

        Et mahtane olla hyvä esimies.

        Joka yrityksessä nimenomaan suorittavan työn tekijät tietävät mikä menee pieleen suorittavan työn organisoinnissa.

        Suorittavan työn tekijöillä ei ole kokonaiskuvaa asiasta.
        Sama kun armeijassa sotilas alkaisi neuvomaan luutnanttia.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Mistä vitun unelmasta minä olen puhunut? Maailman realiteeteistä on kyse. Teikäläiset ne unelmissa elävät.
        Aloita vaikka siitä että käsität eron turvapaikkapolitiikan ja työperäisen maahanmuuton välillä.

        Älä urputa suvakki. Mene vaan nuolemaan sitä idoliasi pride-nahka-anttia.
        Muista töpsöttää poskipunat takaisin jälkeenpäin.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Suorittavan työn tekijöillä ei ole kokonaiskuvaa asiasta.
        Sama kun armeijassa sotilas alkaisi neuvomaan luutnanttia.

        Ei niillä tarvitsekkaan olla.
        Mutta sodan johto varmasti haluaa niitä tilannetietoja rintamalta, niiltä tavisjääkäreiltä, jotta voi koostaa kokonaiskuvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä urputa suvakki. Mene vaan nuolemaan sitä idoliasi pride-nahka-anttia.
        Muista töpsöttää poskipunat takaisin jälkeenpäin.

        Ei taida Persutrollin älli oikein riittää järjelliseen kommentointiin.
        Sitäpaitsi suksi itse vittuun.


    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu Putinin äänellä.

      • Anonyymi

        Ehei. En ole Putinilta kaasuputkiprojektien varjolla rahoitusta saada demari.


      • Ite puhut jonku Obaman äänellä


    • Anonyymi

      Lesta- Sipilän syytä kaikki. Ihan kaikki negatiivinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2430
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1890
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1429
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      271
      965
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      851
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      785
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      782
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      735
    Aihe