Mökkeileekö kukaan levoton mies Savitaipaleen lähellä? Minulla on fantasia tapaamisesta luonnossa. Olen aikuinen nainen.
Luonnossa, yllättäen
18
73
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen fantasia? Vapaa nainen?
- Anonyymi
Varattu. Haluaisin kohdata tuntemattoman miehen tai kaverukset metsässä ja saada joka aukkoon huolella.
Pääsen vaikka heti! olen 52 v virrili mies!
Kui vanha sie oot?
- Anonyymi
33 vuotias. Minkälaisesta pidät?
Pidän naisista ylipäätään...ei väliä ulkonäyllä,,,kunhan viihtyy luonnossa,,ja osaa pitää kivaa
Laita mulle viesti treffeihin nimim. Makita 1, niin sovitaan kordinaatit?
Ootko viel paikalla?
Haluutko täl eilalle panot?
Olen levoton...miks ei susta kuulu?
- Anonyymi
Vedä näppiin idiootti
- Anonyymi
Lähdin saareen. Istuskelen rannalla ja mietin sattuman mahdollisuutta.
Voin tulla?
Laita viestiä vielä tälle ilalle?
mites nyt menee?
Aloittaja, nyt en pääse sinne satunnaiselle kohtaamiselle. Mutta mökillä käydessäni voisin mieluusti kohdata sinut jossain metsässä. Laitas sähköpostia niin katsellaan seuraavaa mökkireissua taas. T: M35v
(Käytössä suomi24.fi sähköposti)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain35110229Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112922Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2852306Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1242096Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U381873SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011673Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411643- 1471557
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin721385Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931056