Kopar yritystuki

Anonyymi

Elinkeinojen tukeminen on kunnan perus toimintaa ollut iät ja ajat. Kummallista siittä ehkä lähinnä tekee kytkökset, joita varmaankin monikin jää miettimään. Esimekkinä: Parempi Huominen on yrityksen K hallituksessa ja Kaupungin P hallituksessa ja tekee konsulttina yrityksen L nimissä selvityksen, miten pääomaa saadaan tuotetuksi yritykselle K. Voidaanko tästä päätellä samalla, että muutkin yritykset voivat pumpata pääomaa vaikkapa myymällä tuotantokiinteistöt jukiselle puolelle, jos vaan edellä kuvattu yhtälö toteutuu? Eli miksi XO. TM rauta, Tekojää, jne. jne. pitäis pääomaa kiinni seinissä, kun sen yrityksen L konsultin avulla voi siirtää sujuvasti veronmaksajille?

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitä raudan vääntäjiä on joka paikka täynnä joten viisas veto jos saa myytyä seinät pois.

    • Anonyymi

      Suhmurointi jatkuu, vain suhmuroijat vaihtuvat..:-(

    • Anonyymi

      Joo sitä rautalankaa on vieläkin joten pelastakkaa ny se roijo ja ostekee kaikki rautalanka siltä sitte vaikka

    • Anonyymi

      Kaupunkin isännöittiä hoitaa kumminki hommasa hyvin.

    • Anonyymi

      Joo rautalanka varaston kannattaa ostaa, Näinkö tätä maailmaa eletään että pelastetaan jokin haaveilija liikemies mikä ei ymmärrä missä mennään.

    • Anonyymi

      Harjoittelija ei saa itse merkitä mitään vikoja eikä korjauskehoituksia. Harjoittelijan täytyy katsastaa autoja yhdessä toisen katsastusmiehen kanssa joka sitten tekee vasta lopullisen katsastuspäätöksen. Näin se on ainakin aina ennen ollut, eikä ole laki tietääkseni siltä osin muuttunut. Ei harjoittelija voi itse yksin autoa katsastaa, koska hänellä ei ole itsellä oikeuksia katsastaa, ennen kuin vasta sen jälkeen kun hän on suorittanut katsastajan loppukokeen hyväksytysti. Jos joku harjoittelija suorittaa yksinään katsastuksia ja tekee itse harjoitteluaikana katsastuspäätöksiä, niin toiminta on laitonta. Silloin kannattaa tehdä toiminnasta valitus Trafille. Eikä harjoittelija voi kirjoittaa edes omaa nimeään katsastus todistukseen, koska todistuksessa lukee aina vain sen katsastajan nimi jonka ohjauksessa harjoittelija toimii. Asia on varmasti näin. Jos näette että harjoittelija allekirjoittaa katsastustodistuksia toisen henkilön nimellä harjoitteluaikana ja tekee katsastuspäätöksiä kysymättä mitään ohjaavalta katsastusmieheltä, niin todistus kannattaa lähettää Trafille valituksen kanssa.

    • Anonyymi

      Meinaavatko tehdä maan lunastus kauppoja salaisesti teollisuuteen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe