Tynkkynen epäillään rikoksesta

Anonyymi

17

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo BB-Tynkkynen sopii niin hyvin perushumalaisiin. Sirkuspelle.

      • Todellakin. Muut puolueet on ihan pystyyn kuolleita ku Persut on varastanut shown kokonaan ja puhuttaa kaikkia. Persut on kaikki vähä niinu rock tähtiä nyt.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Todellakin. Muut puolueet on ihan pystyyn kuolleita ku Persut on varastanut shown kokonaan ja puhuttaa kaikkia. Persut on kaikki vähä niinu rock tähtiä nyt.

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.

        Joo, se on Populismin taktinen tarkoitus. Katsos Hollywoodissakin on sellainen sanonta että ei ole mitään sellaista kuin huono julkisuus. On vain julkisuus tai epä julkisuus. Tavikset on kaksnaamasia. He usein esittää että he paheksuu koska pelkäävät joutua vaikeuksiin, mutta fanittavat salaa kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.

        ja iljettää ja ryssänkiima pelottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.

        kyse on normaalista länsimaisesta sananvapaudesta

        Olemmeko valumassa jälleen kohti Neuvostoliittoa


    • Anonyymi

      suvaitsevat panevat tynkkysen pian häkkiin

      että sellaista suvaitsevaisuuta tällä kertaa

      • Anonyymi

        Ja päiviräsästä tähdätään myös?

        Ihan oikeasti mihin tämä maailma on mennyt?

        Maltillisempaa ja mielipiteissään normaalimpaa suomalaista kotiäitiä saa hakemalla hakea. Ehkä jos pitäis etsiä kaikista vähiten vihapuhunut suomalainen kansanedustaja niin sitten valitsisin päivin räsäsen.


    • Anonyymi

      Persut yrittävät vahvistaa asemiaan johtavana rikollisten ryhmänä eduskunnassa ja kunnallishallinnossa. Kohta kai eduskuntaryhmä todetaan järjestäytyneeksi rikollisjengiksi, johon kuuluvat saavat rikoksistaan kovennetun rangaistuksen.

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt kommenttia? Väitätkö että persut olisivat ite käskeneet poliiseja esitutkimaan itseään vahvistamaan asemiaan? Nolla logiikkaa taas.

        Mutta myös kaasutus kommentti oli asiaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt kommenttia? Väitätkö että persut olisivat ite käskeneet poliiseja esitutkimaan itseään vahvistamaan asemiaan? Nolla logiikkaa taas.

        Mutta myös kaasutus kommentti oli asiaton.

        Mä en ole mikään mummo. Mue ei huolestuta tollaset asiat. Kysymyskessä on se sama sananvapauden ristiriita josta persuja kokoajan tuomitaan. Etkö oikeasti käsitä sitä vai ootko jotenki vajaaälynen?


      • Anonyymi

        Onko Suvakkilogiikan_tohtori humalassa?


      • Anonyymi

        No sinusta ei ole minun kaasuttajakseni. Tukehdut käppänä sitä ennen itse omiin pieruihisi.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Mä en ole mikään mummo. Mue ei huolestuta tollaset asiat. Kysymyskessä on se sama sananvapauden ristiriita josta persuja kokoajan tuomitaan. Etkö oikeasti käsitä sitä vai ootko jotenki vajaaälynen?

        Vajaaälyisiä ovat ne tuomitut persurikolliset. Monilla useita tuomioita, eivätkä opi mitään.


      • Anonyymi

        Paleonatsi käy kierroksilla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oj oj oj

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe