Tynkkynen epäillään rikoksesta

Anonyymi

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo BB-Tynkkynen sopii niin hyvin perushumalaisiin. Sirkuspelle.

      • Todellakin. Muut puolueet on ihan pystyyn kuolleita ku Persut on varastanut shown kokonaan ja puhuttaa kaikkia. Persut on kaikki vähä niinu rock tähtiä nyt.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Todellakin. Muut puolueet on ihan pystyyn kuolleita ku Persut on varastanut shown kokonaan ja puhuttaa kaikkia. Persut on kaikki vähä niinu rock tähtiä nyt.

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.

        Joo, se on Populismin taktinen tarkoitus. Katsos Hollywoodissakin on sellainen sanonta että ei ole mitään sellaista kuin huono julkisuus. On vain julkisuus tai epä julkisuus. Tavikset on kaksnaamasia. He usein esittää että he paheksuu koska pelkäävät joutua vaikeuksiin, mutta fanittavat salaa kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.

        ja iljettää ja ryssänkiima pelottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne puhuttaa, puistattaa ja kauhistuttaa lähes jokaista.

        kyse on normaalista länsimaisesta sananvapaudesta

        Olemmeko valumassa jälleen kohti Neuvostoliittoa


    • Anonyymi

      suvaitsevat panevat tynkkysen pian häkkiin

      että sellaista suvaitsevaisuuta tällä kertaa

      • Anonyymi

        Ja päiviräsästä tähdätään myös?

        Ihan oikeasti mihin tämä maailma on mennyt?

        Maltillisempaa ja mielipiteissään normaalimpaa suomalaista kotiäitiä saa hakemalla hakea. Ehkä jos pitäis etsiä kaikista vähiten vihapuhunut suomalainen kansanedustaja niin sitten valitsisin päivin räsäsen.


    • Anonyymi

      Persut yrittävät vahvistaa asemiaan johtavana rikollisten ryhmänä eduskunnassa ja kunnallishallinnossa. Kohta kai eduskuntaryhmä todetaan järjestäytyneeksi rikollisjengiksi, johon kuuluvat saavat rikoksistaan kovennetun rangaistuksen.

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt kommenttia? Väitätkö että persut olisivat ite käskeneet poliiseja esitutkimaan itseään vahvistamaan asemiaan? Nolla logiikkaa taas.

        Mutta myös kaasutus kommentti oli asiaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt kommenttia? Väitätkö että persut olisivat ite käskeneet poliiseja esitutkimaan itseään vahvistamaan asemiaan? Nolla logiikkaa taas.

        Mutta myös kaasutus kommentti oli asiaton.

        Mä en ole mikään mummo. Mue ei huolestuta tollaset asiat. Kysymyskessä on se sama sananvapauden ristiriita josta persuja kokoajan tuomitaan. Etkö oikeasti käsitä sitä vai ootko jotenki vajaaälynen?


      • Anonyymi

        Onko Suvakkilogiikan_tohtori humalassa?


      • Anonyymi

        No sinusta ei ole minun kaasuttajakseni. Tukehdut käppänä sitä ennen itse omiin pieruihisi.


      • Anonyymi
        Suvakkilogiikan_tohtori kirjoitti:

        Mä en ole mikään mummo. Mue ei huolestuta tollaset asiat. Kysymyskessä on se sama sananvapauden ristiriita josta persuja kokoajan tuomitaan. Etkö oikeasti käsitä sitä vai ootko jotenki vajaaälynen?

        Vajaaälyisiä ovat ne tuomitut persurikolliset. Monilla useita tuomioita, eivätkä opi mitään.


      • Anonyymi

        Paleonatsi käy kierroksilla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oj oj oj

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe