Miltä näyttää profetian henki?

Anonyymi

Hei te, joilla on henkien erottamisen lahja niin, että pystytte näkemään eri henget ja niiden voimavaikutukset. Minkä näköinen on profetian henki?

Esimerkiksi sellaisessa tilanteessa, että seurakunta on koolla, yhden uskovan päälle saapuu profetian henki, ja pian hän nouseekin ja kertoo Jumalan antaman profetian. Miltä teidän mielestä se profetian henki näyttää? Kuinka kuvailisitte sitä, kuinka hengessä sen näette?

11

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä pyhää henkeä pysty erottelemaan, ellei sen ilmaantuessa tarjoa sytkäriä sen ilmiintymiskohtaan.

      Rikinhajusta sen tunnistaa parhaiten.

    • Enpä tiedä. Luin pari päivää sitten Bibliasta Johanneksen evankeliumia, jossa useaan otteeseen kehotetaan kätkemään Kristuksen sanat. Sitten kun Kristuksen sanat ovat kätketyt niin pitää todistaa Kristuksen nimeä ihmisten edessä eikä saa luopua nimestä. Voiko tuo henkien erottamisen lahja ilmetä enää niissä maissa, joissa raamattua luetaan avoimesti ja pidetään esillä avoimesti?
      Sanoohan Ilmestys Jeesuksen todistajissa on profetoimisen henki.
      Voi olla, että olen täysin väärässä, mutta esitän nyt kuitenkin sellaista, että siellä missä todistetaan SANASTA ja RAAMATUSTA eikä sitä ole KÄTKETTY niin ei esiinny vahvasti Jeesuksen todistajia. Eikä profetoimisen henkikään ole välttämättä kovin vahva?

      Joka kätkee Kristuksen sanat hänessä ei kuolema pysy iankaikkisesti. Hän ei kuole iankaikkista kuolemaa. Vaan jonakin päivänä hänellä on odote elämään pääsystä takaisin?

      • Anonyymi

        Ehkä siihen henkiin uskomiseen tarvitaan idiootin aivot.


    • Anonyymi

      Okei. En koe saaneeni mitään järkevää vastausta täältä. Kiitos kuitenkin yrittämisestä. Taidan pitäytyä kirkossa käymisessä, ja saarnoista saatavassa opissa.

      • Anonyymi

        Ei olemattomia voi nähdä, sinun tarvitseekin pysyä mielisairaittesi seurassa.


    • Anonyymi

      "Miltä näyttää profetian henki?"

      Jumalaa ei ole kukaan koskaan nähnyt.

    • Henki on se joka näyttä, ei ihminen sitä eteltäpäin tiedä, ennen hengen ilmoitusta.

    • Anonyymi

      > Kuinka kuvailisitte sitä, kuinka hengessä sen näette?

      Sen näkee siitä, mitä ihminen sanoo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vesihöyryä muistuttava olento. Shamaaneilla se on monesti joku eläin, itselläni lähinnä leikkisä Kristus lapsi sekä peikko kultainen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe