Netdriving

Anonyymi

Älkää menkö! Ihan perseestä. Siellä porukka valittaa ettei saa todistuksia vaikka ovat suorittaneet pakolliset teoriat. Kuuntelin valitusta ja ajattelin että turhaanpa nuo huutelevat. Väärässä olin enkä itsekkään saanut todistusta vaikka nuo pakolliset tunnit jo kertaileen luovin läpi. Vituttaa kun ei osata perus tietotekniikkaa eikä kirjata tarkasti osallistujia ihan paska koko systeemi

21

9473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meen likka ainakin sai eas todistuksen.

• Anonyymi

Meidän likalla toimi hyvin! Hyvät opettajat ja todistus tuli heti seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Hyi helvetti mikä kusetus autokoulu. Ihan vitun paska. Mikään homma ei toimi niinkuin pitäisi. Mainostaa, että koulussa Suomen parhaat opettajat. Oulun alueella ainakin opettaja on joka ikinen kerta vähintään 30min myöhässä, jos oppilas tekee virheen ratissa alkaa opettaja heti kiljumaan ja panikoimaan. Opettaja saattaa yhtäkkiä vetää avaimen ratista tai painaa jarrua. Harjoiteltiin tasa-arvoisia risteyksiä ja opettajalla kokoajan jalka painamassa jarrua vaikka ryömittämällä risteystä lähestyn :D Kun kysyy opettajalta mitä tein väärin, hän vain sanoo : et mitään, mua vaan jännittää tämä risteys. Ihan helvetin väärin :D. Repii myös rahaa ihan kaikesta, netti sivuilla ei lue esimerkiksi että uusinta inssistä pitäisi maksaa jotain auton käyttö maksua. En suosittele kyseistä autokoulua kellekkään, hyi helvetti!! En todellakaan saanut sieltä ajallaan mitään todistuksia, ja lupasivat että saan ajaa inssin synttäri päivänäni, mutta kappas, he ovat siirtäneet inssiäni jo kolme kertaa, koska heillä on ongelmia aikataulujen kanssa :D Kuukausi sitten täyttänyt 18 eikä vieläkään korttia ole. Kaikki mitä ollaan yritetty siellä hoitaa on mennyt päin persettä. 0/5.

• Anonyymi

Ei kuulosta järkevälle tavalle opettaa nuorisoa.

Tuollainen huutaja ja hätähousu joutaa pois

• Anonyymi

jep, laskut kyllä tulee perille mutta todistukset ei.

• Anonyymi

tarkista emailin roskaposti, jos et jo tehnyt sitä :)

• Anonyymi

Älkää edes harkitko tätä autokoulua... Kokemusta kyllä on mutta ei ainuttakaan hyvää.

• Anonyymi

Onko tää joku kirjekurssi autokoulu?

• Anonyymi

Onko tää joku kirjekurssi autokoulu?

• Anonyymi

Ihan vitun paska, suoritin kaikki ja ei todistusta näy...

• Anonyymi

Mulle tuli kyllä heti seuraavana päivänä ja muutenki oli hyvä palvelu ja mukavat tunnit

• Anonyymi

Täyttä huijausta koko koulutus. Kotisivuja selailessa kiinnitin huomion, että samat opettajan (kahden naisen) kuvat kaikkien eripuolella Suomea olevien toimipisteissä. Ja ajokieltokoulutus täyttä kusestusta! En missään nimessä suosittele kyseistä autokoulua.

• Anonyymi

Olen edelleen odottamassa ajokiellon todistusta, jota ei näy eikä kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen edelleen odottamassa ajokiellon todistusta, jota ei näy eikä kuulu.

Selvästi et oo käyny kyllä täällä nimittäin todistus tulee automaattisesti sähköpostiin heti kurssin jälkeen.

• Anonyymi

Poika kävi netdriving ajokieltokoulutuksen ja oli todella pettynyt. Eipä ole kyllä muuta hyvää kuin, että sai vihdoin ja viimein todistuksen. Pääsee nyt itse autolla liikkumaan, eikä iskän tarvitse olla aina kuskailemassa.

• Anonyymi

Ihmettelen näitä kommenteja itse suoritin rtk siellä kun olin saanut tehtyä minuutissa tuli todistus suoritetusta teoriasta🤔

• Anonyymi

Ajokieltokurssin osallistujamäärä rajoitettu viranomaisten toimesta 10 kurssilaiseen. Ei ennakkoilmoittautumista vaan kurssilainen voi vapaasti valita kurssin mille osallistuu. Näinkö toimii tämän kouluttajan kurssit, että kurssilaisia otetaan vaikka 20???? Viranomaiset voisivat tutkia tätä hieman tarkemmin?

• Anonyymi

Tunneilla kaksi opettajaa jakavat oppilaat kahteen luokkaan jos on yli 10. Hyvin toimi ja mukavat opet!

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Ihan perseestä. Tunnareita ei ikinä lähetetty teoriakoeharjoitteluun ja kun pyysi jatkamaan tunnarien voimassaoloa, olisi pitänyt ostaa ohjelma uudelleen. SAMAT naamat on, kun katsoo minkä tahansa kaupungin opettajia.

• Anonyymi

Oli mukava ja helppo olla mukana ajokieltokoulutuksessa, herätti ajatuksia ja ymmärrystä oikeista asioista ja oli mukavasti huumoria myös koulutuksen yhteydessä. Vaikka oli vähän yhteys ongelmia niin saatiin koulutus silti päätökseen . Todistus tuli heti sähköpostiin niin kun luvattiin. Isot kiitokset Ripelle hyvin vedetystä koulutuksesta!

• Anonyymi

Olihan kokemus tuo ajokieltokoulutus. Taukoja koko ajan ja yhteys pätki. En suosittele missään nimessä kyseistä koulua! Ja itse olen jo viisikymppinen isä ja poika suoritti ajokieltokurssin. Vierestä seurasin. Annoin palautteen kurssin vetäjälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      89
      2888
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1676
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1381
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1069
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      845
    Aihe