Poista sinä vaan. Mutta hei. Et voi loputtomasti poistaa näitä? Joten jos olet jokin joo joo typykkä tai jee jee jarkko niin jokin pikkupaska joka tarvii avustusta. Ostiko se kivenhakkaaja sen talon siitä läheltä????
Kyllä me jaksamme tätä asiaa viedä eteenpäin????
10
126
Vastaukset
- Anonyymi
nää ajelee päin toisia, Ny sitten pitäis ymmärtää??? Eikö me muut olla mitään???? Olet sellainen martta siellä???????
- Anonyymi
saamko me puhua??? vai oletkos sinä joka kuljet ja sinulle kuuluu kaikki jotka eivät sinulle sukua????? Miksi et anna rauhaa muille naapureille?????? Vaan olet selainen maakyttä???? Miksi???? Onko sellainen isompikyttä joka sinua ymmärtää?????
- Anonyymi
No se on selainen perseheikki seilaaja vai mikä saatanan muu kyttä?? Täytyykö meidän muuttaa pois???? Tuu kuule ja osta me lähdemme?
- Anonyymi
Kannattais laittaa korkki kiinni!
- Anonyymi
Kannattaa ottaa myös lääkkeet
- Anonyymi
hei mikä pikkuhousu suoja olis hyvä pitää
- Anonyymi
Kuukkerri Nelli suojaa ja hivelöö
- Anonyymi
Kuka he..tin sekopää täällä kirjoittelee....aivan ihmeellisiä mitään sanomattomia ovat hänen tekstinsä eli aika sekava on hänen ajatusmaailmansa. Terveydenhuolto voisi tätä kaveria auttaa tai pitkäaikainen päihdekuntoutus! Siis hoitoon heti!
- Anonyymi
Luoja on luonut ihmiset tänne ja hyvin järkevät ovat selaisia minä itse tyyppejä jotka ajaa pahaa oloaan järkevyydellä ja on muullalailla hankalia ja juonikkaita. jeesus on tulossa ja sitten järkevyys punnitaan
- Anonyymi
Tässä "asiassa" ei kyllä tähän asti ole ollut mitään järkeä. Jotkut taitavat olla sekaisin, ei tosin elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5777531Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342851Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911030
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641013- 44882