VIISAAMMATKIN OVAT JO KANSSANI SAMAA MIELTÄ!

https://yle.fi/uutiset/3-10923440

FYYSIKKO Jyrki Kauppinen!

"Ei todisteita ihmisen aiheuttamasta merkittävästä ilmastonmuutoksesta”, kertoi otsikko.

Meni pari viikkoa. Sitten alkoi tapahtua.

“Ilmastonmuutoshuijaus paljastettu”, ilmoitti Fox Newsin Tucker Carson -ohjelma (siirryt toiseen palveluun).

“Suomalaistutkimus ei löydä todisteita ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta”, otsikoi RT (siirryt toiseen palveluun) (Russia Today)."

Minä olen kaiken aikaa väittänyt samoin kuin Kauppinen, Suomen päättäjien koohaus ilmaston muutoksesta on täyttä probakandaa, sillä pedataan vain meille autoilijoille verojen korotuksia! Suomen päättäjät nämä poliittiset pellet pitäisi viedä valtakunnan oikeuteen törkeästä kansan kusettamisesta ja ryöstämisestä !
ja viedä tuomioitaan kärsimään Siperiaan, sillä kyllä Siperia opettaa!

Late Lapista.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aiheesta on keskusteltu Ilmastonmuutos - palstalla. Pojjaat eivät ole saaneet paperiaan julkaistua tiedelehdessä siksi, että artikkeli vilisee virheitä.

keskustelu.suomi24.fi/t/15727611/ihmisen-vaikutus-hiilidioksidipitoisuuteen-olematon

Jos heillä oikeasti olisi sanottavaa niin sanoisivat sen tiedelehdessä. Nyt tuo on pelkkää politikointia.

• Anonyymi

Tiedelehden julkaisemat tutimustulokset ilmastonmuutoksesta ovat tällä hetkellä yhtä luotettavia kuin tupakkatollisuuden 1970-luvulla julkaisemat tutkimukset tupakan vaarallisuudesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedelehden julkaisemat tutimustulokset ilmastonmuutoksesta ovat tällä hetkellä yhtä luotettavia kuin tupakkatollisuuden 1970-luvulla julkaisemat tutkimukset tupakan vaarallisuudesta.

Ihan samaa tasoa kuin rinteen antin vappu sataset!

Late Lapista.

• Anonyymi

Pitäskö sun Late lopettaa se jauheen ja sienien syönti. Alat pian näkemään avaruuden olioita tuomassa sulle tärkeitä viestejä.

• Kiitoksia mutta kaadahan itselles vaan jauheet ja sienet! minulle riittävät vodka ja olut!

Late Lapista.

• Anonyymi

Olen ihan samaa mieltä, että pilvettömyys nostaa lämpötilaa. Senhän jokainen tuntee nahoissaan. Ns. "ilmastotiede" ei ole ottanut edes pilviä tai pilvettömyyttä kertaakaan huomioon, ennenkuin Kauppinen siitä mainitsi. Saharan päällä ei ole juurikaan pilviä ollut koskaan, ja siellä on ollut aina kuuma kymmeniätuhansia vuosia kuin muslimien paratiisissa.

Tutkisi ns. tiede nyt jo lopultakin, mitenkä pilviä saataisiin lisää, se tehoaisi välittömästi.
      Miten ateistit suhtautuvat Raamatun profetioihin, kun siellä sanotaan auringon polttavan lopunpäivinä "seitsenkertaisesti". Entäpä jos syy löytyykin ihmiskunnan henkisestä ja ruumiillisesta moraalittomuudesta, joka saa aikaan tuomioitten tulemisen, niinkuin se on Raamatussa sanottukin tapahtuvan.

• No olipa taas pläjäys. Olihan siellä hyvin perusteltuja vastaväitteitäkin Kauppisen ajatuksille. Kumpi noista nyt sitten on se sinua viisaampi? Varmaan molemmat.

Samaa mieltä olen kuitenkin tuosta mainitsemastasi koohauksesta, Suomen toimet eivät vaikuta yhtään mitään ilmaston muutokseen. Sinun ajokilometreilläsi tuskin pieni korotus verotukseen heilauttaa talouttasi, kun ei se heilauta minunkaan talouttani, vaikka ajan Suomessa ollessani n. 10 000 km/kk.

Millähän tavalla nämä poliittiset pellet kansaa mielestäsi ryöstävät? Velkaahan ovat joutuneet ulkomailta ottamaan.

Tuo Siperiaan lähettäminen on taasen jo niin kulunut sanonta, että joutaisi jo historian romukoppaan. Ensiksi poliitikoiden pitäisi neuvotella asiasta Venäjän kanssa ja tehdä siitä Siperiaan luovutuksesta sopimus, joka tuskin olisi ilmainen meille veronmaksajille.

Sitten vielä siihen ilmastonmuutokseen. Sehän on minun mielestäni ihan normaalia luonnon kiertokulkua. Ilmasto on muuttunut vuosimiljoonien kuluessa usein, vaikka ihmisiä ei ole vielä ollutkaan ilmastoa muuttamassa. On ollut lämpimiä jaksoja, hiilidioksidiakin on ollut ilmassa joskus enemmän kuin nyt. On ollut jääkausia ja sellainen kausi on taas joskus edessäpäin. Mielestäni nyt ollaan vaan taas palaamassa edellistä jääkautta edeltävään aikaan, kun jäätiköt sulavat. Täällä maakin kohoaa vielä jääkauden jäljiltä lähes sentin vuodessa, eli palautuminen on vielä käynnissä.

• Anonyymi

Aloittajan kanssa samaa mieltä olevien "viisaampien" etsiminen ei ole vaikeaa, mutta yhtä kovien joka asiasta valittajien löytäminen ainakin lappia etelämpää on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6084
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2203
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1778
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49