Oon käytettävissäsi

Anonyymi

Haluaisin olla sinun käytössäsi. Aina välillä. Saisit käyttää minua monillakin tavoilla. Yhdessä sopien. Vain sinun,yhden kauniin aikuisen naisen.

83

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annatko mastercardis käyttöön?

    • Anonyymi

      Oletko ollut minun käytettävissäni/käytössä aiemmin?

      • Anonyymi

        En käytössä.


      • Anonyymi

        Olen siis varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis varattu?

        Molemmat.


      • Anonyymi

        Onko hän se viiksekäs naisopettaja?


    • Anonyymi

      Kerro tästä naisesta ja teistä

      • Anonyymi

        Mitä? Kerrotko sinä mitään? Vai odotatko että kerron ja sitten luet ja et sen jälkeen kerro mitään. Kai minusta kerron, ei kai naisesta


    • Anonyymi

      Ainahan kyse on rahasta. Jeesus on rahasta. Raha raha. Eroa kirkosta. Tällä viikolla eroakirkostafi palvelun kautta täyttyy 700000 eronnutta. Lisää tulee ja tämä on ennätys vuosi. Kepu LESTA ulisee mutta lain koura kuristaa jo.

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että ei kiitos. Käyttösuhteet on 👎🏻🙁 Ihan muunlainen, tasavertainen suhde ok

      • Anonyymi

        Mistä löytyy ihminen joka haluaa/uskaltaa kohdata tasavertaisesti?


    • Anonyymi

      Minä myös sinun, jos oot hän, nuorempi mies?

      • Anonyymi

        Millainen sä, millainen hän?


    • Anonyymi

      Aika kiva tarjous. Jotain tuollaista kaipaisinkin. Mutta..en tunne sua. Se siitä.

    • Anonyymi

      Kenelle naiselle tämä aloitus?

      • Anonyymi

        Nainen. "kliseet" luonne, mukava, huumorintaju, ystävällinen, iloinen, vartalo, "kliseet" kaunis, muotoja, pidän erityisesti silmistä, hiuksista, kokonaisuus. Kliseet, koska täällä näkyy näitä useilla.


    • Anonyymi

      Kuka haluaa elää aina välillä -suhteissa? Onko tarjous siis joku seksiin perustuva suhde?

      • Anonyymi

        Halunnee vaan piiskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halunnee vaan piiskaa?

        Mä haluisin!


      • Anonyymi

        Oletko s ? Voidaan harjoitella


      • Anonyymi

        olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko s ? Voidaan harjoitella

        En oo S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen

        S H ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen

        Kyllä tietyn ässän kanssa😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tietyn ässän kanssa😘

        Kerro siitä ässästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro siitä ässästä.

        Ihana komea seksikäs hymyilevä


      • Anonyymi

        Mies vai nainen ässänä kenelläkin? Aika monta vastaajaa vissiin? t. Yks S-nainen, joka ei oo SH, mutta muuten... sopii... ja joka kohta räjähtää tähän jatkuvaan voimalliseen p*netukseen. Anteeksi tuo ronski kieli, mutta tilanne on jo niin akuutti ettei jaksa kaunistella kiertoilmaisuilla. 😂

        Olisin kyllä superhelppo ja eikä tarttis lämmitellä, kun kepillä vaan kokeilisi jäätä (tai reittä) tai vaikka vaan takaapäin halaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vai nainen ässänä kenelläkin? Aika monta vastaajaa vissiin? t. Yks S-nainen, joka ei oo SH, mutta muuten... sopii... ja joka kohta räjähtää tähän jatkuvaan voimalliseen p*netukseen. Anteeksi tuo ronski kieli, mutta tilanne on jo niin akuutti ettei jaksa kaunistella kiertoilmaisuilla. 😂

        Olisin kyllä superhelppo ja eikä tarttis lämmitellä, kun kepillä vaan kokeilisi jäätä (tai reittä) tai vaikka vaan takaapäin halaisi.

        Isot rinnat? Mies kysyy sivusta


      • Anonyymi

        Kenellä? Mihin tää nyt liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä? Mihin tää nyt liittyy?

        Naisella:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella:)

        Kärkytkö tunnistusta vai mietitkö itseäsi auttamassa neitoa (tätiä) pulassa, ihan vain niin kuin sivusta? 🤣

        Sano viikonpäivä minä olet syntynyt (selviää laskurilla netissä) ja kuinka paljon olet minua pidempi arviolta esim. 50-55cm (tuo se ei ole ainakaan), ja maa mistä olet hakenut joskus töitä. Jos osuu riittävällä tarkkuudella, vastaan koolla esim. 80B (tuo se ainakaan ei ole). Täysin sivullisia avustajia en taida ihan vielä vastaanottaa, vaikka onhan se tietysti hyvin empaattista tarjota apua myös tuntemattomille. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vai nainen ässänä kenelläkin? Aika monta vastaajaa vissiin? t. Yks S-nainen, joka ei oo SH, mutta muuten... sopii... ja joka kohta räjähtää tähän jatkuvaan voimalliseen p*netukseen. Anteeksi tuo ronski kieli, mutta tilanne on jo niin akuutti ettei jaksa kaunistella kiertoilmaisuilla. 😂

        Olisin kyllä superhelppo ja eikä tarttis lämmitellä, kun kepillä vaan kokeilisi jäätä (tai reittä) tai vaikka vaan takaapäin halaisi.

        Ei sitten ole minulta S-naiselta nämä jutut.


    • Anonyymi

      Kuin myös :) Ruma olen mieheksi.

    • Anonyymi

      Minulle sopisi tällainen järjestely. Mutta: käytettävä saattaisi jossakin vaiheessa joutua lähtemään kanssani............

      katsomaan Bollywood-elokuvaa (ei välttämättä romanttista sellaista). Onkohan tämä turn-off..

    • Anonyymi

      Voitko heittää mut kauppaan aina välillä ja seksii joskus.

      • Anonyymi

        Pimeää puhetta kuin tontun pers***ssä.


    • Anonyymi

      Millainen mies olet?

      • Anonyymi

        Mitähän sellaista voisin sanoa mikä ei ole samanlaista kuin kaikkien muiden sanomat asiat täällä ovat?
        Mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Mutta näinhän kai kaikki sanoo itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sellaista voisin sanoa mikä ei ole samanlaista kuin kaikkien muiden sanomat asiat täällä ovat?
        Mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Mutta näinhän kai kaikki sanoo itsestään.

        Paljonkin voi keksiä! :)

        Osaatko omasta mielestä mitä vaan, vai oletko niitä, jotka osaa myös lukea ohjeet?
        Otatko vodkaa vai wiskiä, vai lähdetkö aamulla lenkille?
        Puetko koskaan pinkkiä paitaa, ja jos, niin onko sun stringit silloin samaa sarjaa?
        Oletko uimamaisteri vai saunalautan kapteeni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkin voi keksiä! :)

        Osaatko omasta mielestä mitä vaan, vai oletko niitä, jotka osaa myös lukea ohjeet?
        Otatko vodkaa vai wiskiä, vai lähdetkö aamulla lenkille?
        Puetko koskaan pinkkiä paitaa, ja jos, niin onko sun stringit silloin samaa sarjaa?
        Oletko uimamaisteri vai saunalautan kapteeni?

        Nuoko hänelle jotain kertoisi? Tuskin noin erikoiset.


    • Anonyymi

      sopii mulle tämä järjestely ;)

      • Anonyymi

        Mistä tiedän, että sinä olet se kenen haluaisin tähän noin sanovan?


      • Anonyymi

        kysy jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy jotain?

        Ootte molemmat miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy jotain?

        Milloin olet minua viimeksi nähnyt ja tuosta joku varmasti muistamani yksityiskohta. Elikkä hyvä yksityiskohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy jotain?

        nähtiinkö siis tänään?
        t. nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet minua viimeksi nähnyt ja tuosta joku varmasti muistamani yksityiskohta. Elikkä hyvä yksityiskohta.

        tänään klo 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tänään klo 11

        Tänään ja tasan kello 11.00?Ja hyvä yksityiskohta vielä?


      • Anonyymi

        Abc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abc

        Ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nähtiinkö siis tänään?
        t. nainen

        Ei nähty tänään kello 11.00


    • Anonyymi

      Ap:lla on nyt vaaleanpunaiset lasit päässään ja näkee jonkun itseään vanhemman tavismamman jumalattarena. Siinä vois ap:n kuumat fiilikset jäähtyä, kun mamma heittäisi vaatteet nurkkaan ja paljastuisi selluliitit, raskausarvet ja löllö maha.

      • Anonyymi

        Ap ei ole sanonut onko nainen vanhempi vai nuorempi. Tuohon en ota kantaa


      • Anonyymi

        Ap puhui aikuisesta naisesta, siitä tuli jotenkin sellainen ajatus, että ap on itse vähän nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap puhui aikuisesta naisesta, siitä tuli jotenkin sellainen ajatus, että ap on itse vähän nuorempi.

        Onko kaikilla vanhemmilla naisille raskausarpia ja selluliittia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikilla vanhemmilla naisille raskausarpia ja selluliittia?

        Ei oo, miksi olis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikilla vanhemmilla naisille raskausarpia ja selluliittia?

        Kauneus on katsojan silmässä ja keskinäinen vetovoima ei ole ulkonäöstä kiinni. Eikä ulkonäkö vaikuta siihen miltä sukupuolielimien kosketus tuntuu, ja miltä syvä katse tuntuu (henkinen yhteys voi olla parhaimmillaan yhtä räjäyttävä kokemus kuin rakastelu). Joidenkin kanssa vaan sujuu ja toisten ei.


      • Anonyymi

        Voi niitä raskausarpia ja selluliittia olla nuorellakin ja vieläpä sukupuolesta riippumatta! Kauhistuttavaa.


      • Anonyymi

        Aika paljon niitä nykyään näkee nuorilla synnyttämättömillä naisilla.surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon niitä nykyään näkee nuorilla synnyttämättömillä naisilla.surullista.

        Onhan se aika surullista, jos ei oman pinnallisuutensa takia pysty näkemään kuin pelkän ulkokuoren toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se aika surullista, jos ei oman pinnallisuutensa takia pysty näkemään kuin pelkän ulkokuoren toisesta.

        Naisena kuitenkin koen että haluan olla kaunis itseni silmissä. Jos olisi raskausarpia ja selluliittiä (ehkä sitä vähän on....) niin ei olis kivaa. Olkoot sit turhamaista...


      • Anonyymi

        Ja miehillä kaljamahat röllöttää ja punoittavat, turvonneet posket vaan pullottaa.


    • Ajatella, että joillain onnellisilla on parisuhteet ja ovat jatkuvasti toistensa Ilona. Kateeksi käy...

    • Anonyymi

      Mihin ikäluokkaan kuulut?

      • Anonyymi

        Miten?


    • Anonyymi

      Joo, olet sinä kyllä. Kyllä olet. Olet sinä.

    • Anonyymi

      Houkutteleva ajatus kieltämättä.

      • Anonyymi

        Jos (hän), tuo nainen sanoisi noin, niin :)


      • Anonyymi

        Sanoi nainen nelikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi nainen nelikymppinen

        Milloin nähty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähty?

        Eipä siitä kovin pitkä aika ole :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siitä kovin pitkä aika ole :)

        Samaa voisi sanoa tämäkin 40- kymppinen, tosin ei nähty vähään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siitä kovin pitkä aika ole :)

        Muutama päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa voisi sanoa tämäkin 40- kymppinen, tosin ei nähty vähään aikaan.

        Milloin?


    • Anonyymi

      Tuntomerkit. Sellainen että nainen tiedostaa jos olette tavanneet.

      • Anonyymi

        Onhan tässä tuntomerkkejä naisesta jo,miehestä nainen ei olekaan laittanut.


    • Anonyymi

      Lenkille kyllä. Ruokaa en laita kuin harvoin. Siivota voin joskus. Keskustelua.

    • Anonyymi

      Kyllä oli tavan sekava ketju. Ei saanut mitään selvää kuka vastasi ja mihin.

    • Anonyymi

      Seksikäs ehdotus, tule juttelemaan, niin voidaan sopia kuviot.: ) Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Tuossahan se koko ongelman ydin. Iso rohkeuden puute. En kai tätä tänne muuten olisi kirjoittanutkaan.


    • Anonyymi

      Kyl ainakin yksi nainen on laittanut tunnistetta joskus. Tumma tänään valkoinen.

      • Anonyymi

        Mikä tumma, mikä valkoinen?


    • Anonyymi

      Edelleenkin mikä siinä on että pitää oman puolison lisäksi olla myös vierasta p**lua/mu**kkua??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe