Kun kirjoittaa niin satunnaisesti hypähtää, ainakin edgen osoitekentässä? Windows 10 home ja pro ainakin. Toinen on että sana keskeytyy jos hiiren kursori ei ole osoitekentässä.
Kolmas juttu on että miten saan hiiren keskipainikkeen toimimaan oikein (erillinen näppäin, läppäri)? Nyt siinä on toimintona "mute".
Kun tuota painoin ohjelmassa Näppäimistö niin ei löytynyt pikanäppäintä, vaan alkoi hakukentään suoltamaan loputtomasti a-kirjainta, kunnes painoin toisen kerran
Kursori hyppää takaisin päin ja muuta
Anonyymi
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
W10 on sekoileva haitake ja ei se koskaan toimi!
- Anonyymi
Putsaa hiirilevy, vamaan kakassa ja haamuliikkuu.
Vodka sopii hyvin sen puhdistamiseen.- Anonyymi
Minä taas tykkään jaloviinasta, se se vasta puhdistaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas tykkään jaloviinasta, se se vasta puhdistaakin.
P eterin kilu ei toimi
- Anonyymi
Ei kannata hiirisormee sinne laittaa...... Tulee terkut hiirelle.
- Anonyymi
Vie se paska serjätteeseen!
- Anonyymi
Windowshan on ihan surkee muutenkin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921