Kuopion tori ennen remonttia

Anonyymi

Hei, oliko Kuopion torilla ennen remonttia siellä nurkassa missä on nyt ne pallot ja portaat, niin joku ravintola"koppi"? Siis vastakkaisessa kulmassa kuin Mualiman napa. Ja muistelen että siinä edessä olisi ollut myös vesiaihe? Ja yks kiinalainen tai vastaava kaveri pikku kärrynsä kanssa myymässä tavaroitaan. Onko nämä myn muistelmat Kuopion torilta ennen remonttia?

14

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläkeläisille on olemassa juttukerhoja. Mene sinne juttelemaan jos on yksinäistä näistä kymmenistä keskustelualoituksista päätellen.

• Anonyymi

ja miten tämä liittyy Kuopioon?

• Anonyymi

Keksitkö huumehouruissasi tuon ihan omasta päästä vai copypastesitko?

• Anonyymi

miten tämä liittyy Kuopioon?

• Anonyymi

siis... missä suunnassa vastakkaisessa kulumassa? Tarkotatko Anttilan eessä? Vae kaapunnintalon eissä?

• Joko Kuopijon kuppahalli on purettunna?

• Anonyymi

Epätoivoista palstan aktivointiyritystä muka joillakin vanhoilla muisteluilla.
      Ajankohtaista olisi muistella vaikkapa Finnpulpia ja sen tuhansia työpaikkoja

• Anonyymi

Netistä löytyy kuvia Kuopion torista vaikka joka vuodelta ja vuodenajalta ennen ja jälkeen torin remontin

• Anonyymi

Ei ollut mitään ravintolakoppia. Oli siskotyttöpatsas ja sen ympärillä penkit.

• Anonyymi

Torin H-talon puoleisessa kulmassa oli aikoinaan lehtikioski. Myyjä oli naishenkilö, joka piti kioskia varmaan vuosikymmenet. Lopulta kukaan ei enää ostanut sieltä mitään, ja mummo kyhjötti päivät kioskissaan, ympärillään paksut lehtipinot ja ikkunassa joitain ikivanhoja lehtiä. Sitten kioski hävisi, ja mummo lienee jo kuollut aikoja sitten.

• Anonyymi

Haaveilen uudesta autosta.

• Anonyymi

Eipä siellä oikein mittään ollut. Läksin sitten kotia.

• Anonyymi

Kuopion tori!

• Anonyymi

Kuka kumma

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      331
      1966
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      36
      1815
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      58
      1291
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1126
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      76
      1103
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      73
      1017
    7. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      107
      971
    8. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      90
      928
    9. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      869
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      157
      823
    Aihe