Huonoin elokuva!

maanmatonen

Eli mikä on teiä mielestä huonoi leffa kautta aikojen?

23

2456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhheijjaa, mitä roskaa

      Aivan käsittämättömän huono leffa.

      • hyvää.......

        Minusta kyseinen leffa on aivan hyvä.Mutta mielipiteitä on niin monta kuin meitä katselioitakin on.


      • Et joko tajua mikä on huono leffa tai et ole Huonoa nähnytkään..


    • Battlefield Earth - Taistelukenttä maa
      Uinu,Uinu lemmikkini 2
      Turbulence
      The Untold
      Anakonda

      Nuo ensimmäisinä tuli mieleen.On paljon muitakin surkeita tekeleitä toki tullut katsottua :(

    • ...

      koirankynnen leikkaaja

      • Keso

        Koirankynnen Leikkaaja on loistava! Mitä vikaa siinä on?


      • tyttönen vain
        Keso kirjoitti:

        Koirankynnen Leikkaaja on loistava! Mitä vikaa siinä on?

        En tiedä mitä vikaa kyseisessä elokuvassa on, koska en ole sitä nähnyt. Tähän syy on hyvin yksinkertainen: Minulla ei ole NIIIINN tylsä elämä, että haluaisin katsoa elokuvaa miehestä, joka leikkaa koiran kynsiä.

        Jos taas kyseessä ei ollut henkilö, joka leikkaa koiran kynsiä, kyseessä on jotain muka-modernia ylitaiteellista roskaa, kun on kerran tuollainen nimi pitänyt keksiä =)

        Noh. Elokuva on voinut olla hyvä. Sitä en kiellä. Olen vain ennakkoluuloinen.


      • Keso
        tyttönen vain kirjoitti:

        En tiedä mitä vikaa kyseisessä elokuvassa on, koska en ole sitä nähnyt. Tähän syy on hyvin yksinkertainen: Minulla ei ole NIIIINN tylsä elämä, että haluaisin katsoa elokuvaa miehestä, joka leikkaa koiran kynsiä.

        Jos taas kyseessä ei ollut henkilö, joka leikkaa koiran kynsiä, kyseessä on jotain muka-modernia ylitaiteellista roskaa, kun on kerran tuollainen nimi pitänyt keksiä =)

        Noh. Elokuva on voinut olla hyvä. Sitä en kiellä. Olen vain ennakkoluuloinen.

        Aika naiivia tehdä johtopäätöksiä leffan nimen perusteella. Elokuvassa ei pahemmin koirankynsiä leikata vaan se on koskettava tarina sodassa haavoittuneesta miehestä, joka lähtee matkoille tarkoituksenaan leikata ystävänsä koiralta kynnet. Matkaan tulee pieniä mutkia...
        Sinunkin kannattaa tämä katsoa. Peter Franzen vetää todella loistavan roolityön.

        Vain ne ihmiset haukkuvat elokuvia tekotaiteellisiksi, jotka eivät ymmärrä niitä tai eivät ole taiteellisia ihmisiä.


      • tyttönen vain
        Keso kirjoitti:

        Aika naiivia tehdä johtopäätöksiä leffan nimen perusteella. Elokuvassa ei pahemmin koirankynsiä leikata vaan se on koskettava tarina sodassa haavoittuneesta miehestä, joka lähtee matkoille tarkoituksenaan leikata ystävänsä koiralta kynnet. Matkaan tulee pieniä mutkia...
        Sinunkin kannattaa tämä katsoa. Peter Franzen vetää todella loistavan roolityön.

        Vain ne ihmiset haukkuvat elokuvia tekotaiteellisiksi, jotka eivät ymmärrä niitä tai eivät ole taiteellisia ihmisiä.

        Aika naiivia kuvitella etteivät ihmiset koskaan tahallisesti yrittäisi tehdä väkisin taiteellisia elokuvia (alias tekotaiteellisia) nostaakseen egoaan. En varmaan ymmärtäisi oikeitakaan taiteellisia elokuvia, mutta sen sentään tiedä, että tekotaiteellisiakin on olemassa.

        Onhan se tyhmää tehdä päätelmiä elokuvan nimen perusteella, mutta koska kaikkia maailman leffoja ei voi nähdä, jollain perusteella niitä on valikoitava. Elokuvan nimen on usein tarkoitus olla se leffan "käyntikortti" ja tuo käyntikortti ei minuun napannut. Ehkä joku tuttu minut vielä puhuu ympäri katsomaan kyseisen elokuvan, mutta mielipidettäni leffan nimestä en aio muuttaa =)


      • tyttönen vain
        Keso kirjoitti:

        Aika naiivia tehdä johtopäätöksiä leffan nimen perusteella. Elokuvassa ei pahemmin koirankynsiä leikata vaan se on koskettava tarina sodassa haavoittuneesta miehestä, joka lähtee matkoille tarkoituksenaan leikata ystävänsä koiralta kynnet. Matkaan tulee pieniä mutkia...
        Sinunkin kannattaa tämä katsoa. Peter Franzen vetää todella loistavan roolityön.

        Vain ne ihmiset haukkuvat elokuvia tekotaiteellisiksi, jotka eivät ymmärrä niitä tai eivät ole taiteellisia ihmisiä.

        Ai niin, ihan uteliasuuttani (ei nälvimistä). Unohdin kysyä millä perusteella itse valitset elokuvat, jotka katsot? Tai joista vaivaudut lukemaan edes esittelyn tai arvostelun? Ethän sinäkään joka paikkaan repeä.


      • Keso
        tyttönen vain kirjoitti:

        Ai niin, ihan uteliasuuttani (ei nälvimistä). Unohdin kysyä millä perusteella itse valitset elokuvat, jotka katsot? Tai joista vaivaudut lukemaan edes esittelyn tai arvostelun? Ethän sinäkään joka paikkaan repeä.

        No mulla on yleensä ihan sattumaa, minkä elokuvan satun katsomaan. Jos joku päivä on väsynyt niin tekee mieli kattoa pari actionseikkailupätkää ja kun taas on pirteä ja hyvällä tuulella niin Koirankynnen leikkaaja- tapaiset koskettavat hidastempoiset pätkät uppoavat hyvin.

        Ja joskus jopa sorruin katsomaan IMDB:stä TOP100-listaa ja sieltä aina poimin jonkun =)


      • tyttönen vain
        Keso kirjoitti:

        No mulla on yleensä ihan sattumaa, minkä elokuvan satun katsomaan. Jos joku päivä on väsynyt niin tekee mieli kattoa pari actionseikkailupätkää ja kun taas on pirteä ja hyvällä tuulella niin Koirankynnen leikkaaja- tapaiset koskettavat hidastempoiset pätkät uppoavat hyvin.

        Ja joskus jopa sorruin katsomaan IMDB:stä TOP100-listaa ja sieltä aina poimin jonkun =)

        Mie olen sellainen nirsoilija että kuvittelen näkeväni parempia elokuvia tuollein valikoimalla. Nimi / kansi herättää huomion, sitten voi lukea arvostelun / takakannen, ja miettiä sitten vasta kannattaako katsoa.

        Noh, olen nähnyt eläessäni niin surkeita elokuvia, että ehkä tuo minun systeemini ei ole aukoton.


      • Elmeri

        Mun mielestä yksi huonoimmista elokuvista. Tylsä...


    • ...

      Romeo ja Julia (siis dicaprion versio)

      • So.kra

        Oho, tuli aika puun takaa toi =)

        Itse pidän nimittäin kyseisestä leffasta about neljän neljän tähden arvosta...


    • Jere

      Viimeksi katsomistani tuli heti mieleen Halle Berryn Catwoman. Voi jukra, kaikkea sitä tehdäänkin. En tiennyt oli pointti esitellä Berryn tai sijaisnäyttelijän vartaloa. Vertailu Egyptiin oli ontuvaa välillä. Joissakin kohtaa tuli mieleen täysin Hämähäkkimies.

    • So.kra

      En viitsi edes selittää, säälittävä tekele

      Hetki sitten tölsystä tullut Valentine menee myös aikas alas

      • man-legally

        mulla on nää top4.1.paha maa leffassa
        2.brazil aika sekava elokuva telkussa kerran
        3.iholla oli aika sekava elokuva juoneltaan
        4.onhan noita nyt ei vaan juolahda mielen


    • Jympylä

      Kautta aikojen, ulkomaiset mukaanlukien, voiton vie kotimainen 50-luvun alun farssiripulointi "Rantasalmen sulttaani". Hävettää katsoakin kun on niin huono.

    • Huonoin ikinä

      Katsokaa ja nauttikaa paskasta leffasta ikinä!

    • SURKEA

      Plan 9 from Outer Space (USA 1956)on oikeasti helvetin huono elokuva, mutta myös kirkas helmi: voiko ihminen, joka tekee näin huonon elokuvan, olla läpeensä paha? Ohjaaja itse "näyttelee" avaruusaluksen kapteenia, jonka tehtävänä on ryöstää ja herättää henkiin ruumiita, jotta Maan asukkaat tajuaisivat lopettaa toistensa kiusaamisen ja atomipommin rakentamisen: typeryys peittää alleen oikean huolenpidon!
      Maailman huonoimmalta ohjaajalta maailman huonoin elokuva, ihan oikeastikin näin valittu maailmalla.

      • qwerty

        Elokuvasta sentään huomaa että jätkä tykkää tehdä elokuvia, vaikka pudjetti ja taidot ei niin raudanlujia oliskaan. Oikeasti paskoja on laskelmoidut hollywood-tekeleet jotka pannaan suurella rahalla pystyyn tuottamaan vielä suurempia seteleitä hyväksihavaitulla kaavalla joka on nähty ennestään vain noin tsiljoona kertaa.


      • on pointtia
        qwerty kirjoitti:

        Elokuvasta sentään huomaa että jätkä tykkää tehdä elokuvia, vaikka pudjetti ja taidot ei niin raudanlujia oliskaan. Oikeasti paskoja on laskelmoidut hollywood-tekeleet jotka pannaan suurella rahalla pystyyn tuottamaan vielä suurempia seteleitä hyväksihavaitulla kaavalla joka on nähty ennestään vain noin tsiljoona kertaa.

        Enemmän kuin äkkiseltään ajattelisikaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe