Mitä sä teet

Anonyymi

Nyt nyt vai teetkö sä mitään?

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meen saunaan, pitkästä aikaa. Kuinka niin?

• Anonyymi

Laiskottelen ja kattelen ohjelmia. Oikee käsi vieläkin käyttökiellossa. (Tikattu)

• Anonyymi

Töitä :)

• Anonyymi

Sohvaa ja telkkua😊

• Anonyymi

Maalasin just terassin kaiteita. Tulin sisään hakemaan saunakamppeet 😐

• Anonyymi

Tein köyhiä ritareita iltapalaksi ja nyt mietin, että kauanko menee ennen kuin näkee taas varpaat mahan takaa.

• Anonyymi

Heräsin vähän reilu tunti sit päikkäreiltä ja kävin suihkussa. Nyt juon kahvia ja luen palstaa.

• Anonyymi

Pelasin yhtä konsolipeliä. Just laitoin laitteen latautuun.

• Anonyymi

Aloin juuri nyt katsomaan Liviltä "miksi lapset tappavat?" -nimistä dokumenttia.

• Anonyymi

Juon olutta ja katson leffaa.

• Anonyymi

Rentoudun. rankkat pari viikkoa takana töissä ja harrastuksissa, vaiks kivaa on ollutkin.

• Anonyymi

Ajattelen J-miestä..
      Onkohan onnellinen?
      Mitähän mahtaa tehdä nyt viikonloppuna.?

• Anonyymi

Odottaa huomista juhlaa. Pari kaljaa juotuna.

• Anonyymi

Ei juo vaan tekee aina jotain hommaa. Mies osaa.
      Voimia huomiselle nukkumaan.

• Anonyymi

Kiitos neito kaunehin!

• Tulin just leffasta. Haaveilen hänestä tapani mukaan. Siinähän tämä elämä kuluu.

• Anonyymi

Mitäs tuo paluumuuttaja tarkoittaa?

• Sitä että laahustin täällä jo vuosia sitten ristiin rastiin. Ja vaikken tullut hullua hurskaammaksi olen samassa liemessä taas;) Kaipailemassa. Maailmanlopun paikka. En tosin taida olla ainoa, nimmareista päätellen...

• Anonyymi

Mistä maasta palasit?

• Anonyymi

Minkä leffan katsoit?

• Hide & seek... Pehmokauhua sopivasti sateiseen iltaan. Oletpas utelias..

• Anonyymi

Ajan vuokra-autoa

• Anonyymi

Alan nukkumaan.

Hyvää yötä. Jeesus myötä.
      Ja Myhverölle spesiaalitoivotus🌠

• Anonyymi

Voi, minulle toivoit hyvää yötä! Hyvää huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin. Noilla ajatuksilla painajaiset kiertävät kyllä kaukaa. Minä näin yksi yö tässä unta että Jeesus tuli hakemaan meidät pois. Hän ilmestyi taivaalle ja kutsui meitä, kielellä jonka kaikki ymmärsivät ja tapasin matkalla yhden vanhan ystäväni. Ehkä hänkin pelastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, minulle toivoit hyvää yötä! Hyvää huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin. Noilla ajatuksilla painajaiset kiertävät kyllä kaukaa. Minä näin yksi yö tässä unta että Jeesus tuli hakemaan meidät pois. Hän ilmestyi taivaalle ja kutsui meitä, kielellä jonka kaikki ymmärsivät ja tapasin matkalla yhden vanhan ystäväni. Ehkä hänkin pelastuu.

Hyvä huomen Myhveröinen!

Nukuin hyvin. Tosin heräilinkin pariin otteeseen... Hurja tuo Jeesus-unesi. Ihana. Tää ihmisen elämä on semmoista kilvoittelua. Itse koen, että olemme suuren armon varassa. Sitä toivoo pelastuvansa ja koittaa elää lähimmäisilleen hyvää tehden. Elän armon kerjäläisenä repaleisena loppuun asti. Silti toivoen. Toivon sinulle ja vanhalle ystävällesi kaikkea hyvää<3 <3
        Lähden poimimaan mustaherukoita.
        Ihanaa päivää sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 155
      3931
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      91
      3316
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      93
      2701
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      281
      2528
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2276
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      109
      1956
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1039
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1018
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      889
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      840
    Aihe