Ei mene Mersut enää kaupaksi, lomautetaan porukkaa?

Anonyymi

Mersujen laatu on laskenut ala-arvoiseksi, ei mene kaupaksi, ei.
Jos laatu on Ladan luokkaa, soittakaa Putinille että voisitte alkaa kokoamaan Lada Westaa tehtaallanne, tai Lada Nivaa.
Älkää vain alkako kokoamaan Toyotaa, siihen laatuun ette ikinä pysty.

11

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toyota vaatii hiean enemmän autoihinsa tarkuutta , ei riitä mersun riteerit jos joskus aletaan Toyotaa kokoamaan?

• Anonyymi

ensi vuoden tilauskanta kuulemma ok.. niin piti olla tämä vuosikin täynnä
      Helppo veikata, että 2020 tulee jo irtisanomisia
      älkää vaan ostako asuntoa Ukista

• Anonyymi

Ensi vuonna saa kenkää lomautetut sekä tuhat muutakin tehtaasta.
      Aika ajoi ohi ökymersujen joissa on paska laatu eikä lamassa kauppa käy enää missään, kaikkein vähiten isoissa hankinnoissa kuten autoissa.

• Anonyymi

Sähköautot taritsee paljon vähemmän työvoimaa, tekevät ne Saksassa, Suomessa halpaa irtisanoa. Näillä irtisanomisehdoilla ei kannattaisi muuttaakaan toiselle paikkakunnalle, ei kannata jäädä edes odottamaan sitä irtisanomista.

• Anonyymi

Uusikaupunki on ollut Varsinais-Suomen talousveturi. Onko meillä jäljellä Mayer-telakka? Se ainakin tuo vientituloja Suomelle.

• Anonyymi

Miksi asukasluku kaupungissa laskee vaikka silloin kun mersuja alettiin tekemään, uhottiin että nyt asukasluku nousee... Ei nouse, laskenut jo reilusti alle 16 tuhannen. Mikä meni vikaan??

• Anonyymi

Niinpä näkyy väkiluku laskevan kuin lehmän häntä. Eikä taida kukaan ennustaa sen nousevankaan, laskua on luvassa edelleen. Miksiköhän?

Mitenkäs nyt ne monitoimihallin ja uusien koulujen rakentamiset - joko ne on aloitettu? Pitäiskö jarrutella... vaik eihän autotehtaasta koko kaupunki elä. Mutta autotehtaan valtaisan nousun huumassa vuonna 2017 perusteltiin uusien rakennusprojektien tarvetta juuri autotehtaan valoisilla näkymillä.
        Nyt en minäkään luota enää mihinkään valoisiin näkymiin. Oon sen verran heppoinen duunari, että vissin varmasti olen ensimmäisten joukossa jotka irtisanotaan, jos semmoiseen tulee tarvetta. Kotiseutu ja koulut kutsuu. Paree mun on lähteä nyt, eikä viirestoista päivä. Näin olen asian näkevinäni.

• Anonyymi

Mersu vähentää 10 000 työpaikkaa muista maista, taitaa uki olla ensimmäisiä mistä vähentää.

• Anonyymi

Näin tulee tapahtumaan. Ei tarvinnut olla meedio, kun kykeni hahmottamaan ajoneuvotehtaan tulevan työllisyystilanteen jo loppukesästä.

• Anonyymi

Ei oo vaan mersun tehdas mikä täällä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo vaan mersun tehdas mikä täällä on

Sama asia kun mersuja tekee, vielä helpompi lopettaa tuotanto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe