Langat sotkussa

Anonyymi

Langat on aika lailla sekaisin eikä tietoa mistä päästä rupeaisi selvittämään. Lievästi sanottuna olen ymmälläni, mitä sinusta nainen pitäisi ajatella. Toisinaan tuntuu, että jotakin on ilmassa....

Nyt on sillä tavalla, että tulet selvittämään niitä lankoja mitkä solmuun olet laittanut, ja täällä voit jo aloittaa...

20

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä itse olet tehnyt asioiden eteen? Vai onko kaikki naisen syytä ja hänen pitää kaikki korjata myös? Miksi et tiedä, mitä ajatella hänestä?

      • Anonyymi

        No sekin on sotku, ettei tiedä kumpi on sotkenut. Silti voisi tulla hätiin.


    • Anonyymi

      Mikä on suurin solmu?

      • Anonyymi

        Se, ettei tiedä tai ota selvää toisen ajatuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, ettei tiedä tai ota selvää toisen ajatuksista.

        No tuohan on ihan tuttua! En mäkään ota mitään tolkkua erään miehen ajatuksista, tosin ei se edes kysymällä niitä kerro 😃
        Seilataan edestakaisin ja välillä asiat enemmän solmussa, välillä niitä avataan ja sit mietitään taas mitähän hittoa just tapahtui....


    • Anonyymi

      Ota nyt miehestä selvää. Jospa heitän lumipallolla, sitten näkee reaktion 😄 hui

    • Anonyymi

      Kerropa mulle mistä pitäis alkaa setvimään?
      Ikävä on mulla sua nytkin, kun töitä taas pitää tehdä (kotona).

      • Anonyymi

        Minusta pitäisi löytää ne langanpäät. Solmut auki ja sitten suorat lankakeräksi. Mieluummin yhteen kierretään meidät molemmat. Lopuksi.


    • Anonyymi

      Voisit aloittaa viestillä puhelimeeni? Olen valmis puhumaan.

    • Anonyymi

      Ei vois vähempää kiinnostaa, unohda. Mulla on ihan muuta. Niinku ittelles kusipää.

      • Anonyymi

        Kuka nyt kusi muroihis?


    • Aloita siitä punaisesta... Mut jos ne on kytketty sähköön käännä ensin päävirta nollille.

      • Anonyymi

        Jos sähköä on mukana, niin pahempihan se sotku silloin on kun voi oikosulkujakin tulla ja saada näpeilleen. Hui!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sähköä on mukana, niin pahempihan se sotku silloin on kun voi oikosulkujakin tulla ja saada näpeilleen. Hui!

        Pitääkin tietää mitkä yhdistää. Kaikki ei käy kaikille... Ehkä se punainen täytyy ensin löytää jotta hommat selviytyvät. Olisinpa hänen keränsä päätepiste.


    • Anonyymi

      Taipumus tehdä asioista liian vaikeita, pohtia mielessään ja olla tekemättä mitään. Kärsiä hiljaa menetettyä elämää, näkemättä edessä olevaa mahdollisuutta. Pelätä kuolemaa.
      Aloitetaan noista ja unohdetaan se solmu kaappiin. Sen voi sitten yrittää avata kun mieli on kirkas ja vapaa.

      • Hienosti sanottu. Ehkä joskus on vain annettava tuulenpesien olla. Ja toivoa että tuuli aikanaan selvittää:) Tai se joka sinne puuhun silloin jaksaa kiivetä.


      • Viininpunahilkka kirjoitti:

        Hienosti sanottu. Ehkä joskus on vain annettava tuulenpesien olla. Ja toivoa että tuuli aikanaan selvittää:) Tai se joka sinne puuhun silloin jaksaa kiivetä.

        Tarkoitan siis ajatusta että "kun myrsky on vähän laantunut". Jos sen oiekin ymmärsin tuosta?


      • Anonyymi

        Lämmittää huomata että joku saattaa ymmärtää . Halaus sinulle!
        Ihminen tekee itsellen ylipääsemättömiä ongelmia peilatessaan itseään muihin. Elää kuin muiden sätkynukke tietämättä mitä itse haluaa tai tuntee, mitä pelkää. Kärsien omista tai muiden aiheuttamista kärsimyksistä.
        Silloin ei voi avata solmujaan.


    • Anonyymi

      Ei minulla ole mitään selvitettävää kenenkään kanssa! Eikä siis mitään tarvetta keskustella kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Nääh, minusta mukava kunnon lankasykkyrä on oikein hyvä. Taiteellinen. Nenä nyt vaan eteenpäin uusiin tuulahduksiin, kuten Seitsemän Veljestä -lankakeriin ja syksyn väreihin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe