Kokemuksia Matic motion min vibestä

Anonyymi

Mieheni osti minulle kuulavibraattorin, joka on mm.kaukosäädettävä kännykällä ohjelman latauksen jälkeen. Erilaisia värinöitä ja nopeuksia on ihan mahdottomasti. Koko ei ole hirveän suuri, pituus 9 sm ja halkaisija 2,5 sm. Vibran päässä on pieni pehmeä nauhalenkki, eli sen voi laittaa pimppiin hieman syvemmälle ja saa helposti vedettyä pois. Istuminenkin onnistuu. Nyt sitä on kokeiltu muutaman kerran. Ensikerran illanistujaisissa minulla oli laite pimpissäni ja mieheni kytki sen päälle kännykällään kesken jutustelun toisten kanssa.
Ensin tuntui pienenpientä värähtelyä, joka äkkiä voimistui. Hypähdin tuolilla ja olin vetää viinilasista väärään kurkkuun. Mieheni leikitteli säädellen voimakkuutta, eikä kukaan tiennyt mitään. Yksi rouva ihmetteli miten niin kovasti punotan. Etsin laukusta oman kännykkäni ja pysäytin vibran, mutta hetkenpäästä se oli taas päällä. Ei aikaakaan kun sain orgasmin kesken jutustelun. Onneksi outo käytökseni meni nautitun viinin piikkiin. Tosin paras naiskaverini wcn mennessämme ihmetteli olemustani ja jouduin asian hänelle paljastamaan, jopa näyttämään vibraa.

Toisen kerran minun oli pidettävä vibraa ruotsinlaivalla ilman pöksyjä, no ei ollut rintsikoitakaan yllä. Jännitin hieman pysyykö vibra pimpissäni, mutta syvemmälle laitettaessa se pysyy pimpin lihasten takana melko hyvin. Suunta tanssisaliin ja mieheni jäi baaritiskille nojailemaan kännykkäänsä selaillen. Minä suuntasin pöytään istumaan coktailini kanssa. Vibra oli hiljaa ja jännitti koska mieheni sen käynnistää. Orkesteri oli hyvä ja yksin istuvalle naiselle oli kysyntää ja tietysti kesken tanssin mieheni alkoi leikitellä minulla ja vibralla säädellään sen voimakkuutta ja värinöitä kokoajan. Pari kertaa juuri kun orgasmi oli tulossa vibra vaikeni kokonaan vähäksi aikaa ja taas yhdellä hitaalla minua useamman kerran tanssittaneen miehen sylissä vibra räjähti toimintaan ja orgasmi oli valmis. Oli siinä varmaan miehellä ihmettelemistä. Kokemuksen jälkeen kiiruhdin hyttiini vetäen mieheni baaritiskillä mukaan. Hän kytki vibran täysille ravintolan ovella ja minulla oli vaikeuksia kävellä hyttiin voimakkaan sykkeen ja värinän stimuloidessa pimppiäni. Loput varmaan arvaattekin mitä hytissä tapahtui. Millaisia kokemuksia muilla on tästä laitteesta?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uhhuh, Nyt on nautintojen peli, Katsoin myyntiesitteestä. On vaikka mitä tingeltangelia mukana. Laitteen voi laittaa vaimon pilluun ja säädellä vauhtia vaikka työpaikalta kännykästä ja olla kuvauhteydessä ja katsella kun vaimo nauttii.

      Tuo oli hieno idea laittaa kuula pilluun laivalla ja mennä tanssimaan. Oli varmaan jännät paikat pysyykö kuula paljaassa pillussa ja milloin orkku tulee vieraiden kanssa tanssiessa.

    • Anonyymi

      Haluan tuollaisen kuulan pimppiini.

    • Anonyymi

      Vaude. Tanssia suriseva kuula pimpissä tanssittajien tietämättä.. Itse olen ollut ruotsinlaivoilla tanssimassa joko kokonaan ilman alusvaatteita, tai sukissa ja sukkanauhaliiveissä ja rintoja yhteen ja ylös työntävissä rintaliiveiss, tai paremminkin avoliiveissä, jotka jäävät tukemaan paljaiden rintojen alapuolelle. Sitten rohkea ohuenko ja lyhyt mekko päälle ja menoksi. On jännittävää seurata milloin tanssipartneri huomaa vähäpukeisuuden ja miten reagoi siihen. Samoin tanssilavoilla, joilla on useammin villiä pyöritystä ja helma voi nousta vaarallisen korkealle.

      Mutta siihen vielä värisevä kuula tai sauva. Kiihottavaa, sitä pitää kokeilla.

    • Anonyymi

      Meille on kauko-ohjattu vibe tilattu seksikeinun kanssa. Ei vielä tulleet, joten ei kokemuksia, mutta kuulostaa hyvältä. Vaimo huomasi tähän jutun ja kiinnostui kovasti.

      • Anonyymi

        Millanen keinu, mistä tilasitte?


      • Anonyymi

        Keinu tilattiin Seksikauppa.fi:stä ja malli oli Strict exterme sling. Tämä on helppo kuljettaa ja meillä se otettiin heti käyttöön mökillä viikonvaihteessa, kun oli vielä aurinkoisia päiviäkin. Keinu viritettiin rantaan laiturin lähelle, jossa pari sopivaa puuta keinun kiinnityksiä varten ja mahtava paikka naida. Meillä tosin tehtiin pieniä lisäyksiä, jolla vaimon jalat ja kädet saa sidottua mukavasti kiinni hihnoilla, "ettei vaan putoa". Samalla tuli kokeiltua vibeäkin. Jätin vaimon keinumaan sidottuna vibe pillussa ja laitoin värisemään mennessäni lämmittämään saunaa. Siinä sai nautiskella auringon paisteessa.


      • Anonyymi

        Mitäs jos veneilijöitä olis sattunut paikalle, tai naapurimökeiltä katseltu vaimoasi siinä tussu levällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos veneilijöitä olis sattunut paikalle, tai naapurimökeiltä katseltu vaimoasi siinä tussu levällään.

        Sehän siinä on jutun juju. Vaara tulla yllätetyksi. Sitä vaimokin pelkäsi ja kuitenkin mahdollisuus tulla nähdyksi kiihotti mahdottomasti. Kerran kävikin niin, että rakastellessamme laiturilla, minä selälläni alla ja vaimo ratsastamassa jalat levällään takakenossa päälläni pääsi kaksi veneilijää yllättämään. Akti oli jo siinävaiheessa, että vaikka vaimo oli huomannut aivan laiturin eteen tulleet soutelijat, ei pystynyt ratsastusta heti lopettamaan. Tarjosi siten katselijoille upeat näkymät. Itse tiesin soutelijoista vasta aktin jälkeen. Saa nähdä miten keinussa myöhemmmin käy. Vaimo saa olla siinä useamman kerran vibe värisemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän siinä on jutun juju. Vaara tulla yllätetyksi. Sitä vaimokin pelkäsi ja kuitenkin mahdollisuus tulla nähdyksi kiihotti mahdottomasti. Kerran kävikin niin, että rakastellessamme laiturilla, minä selälläni alla ja vaimo ratsastamassa jalat levällään takakenossa päälläni pääsi kaksi veneilijää yllättämään. Akti oli jo siinävaiheessa, että vaikka vaimo oli huomannut aivan laiturin eteen tulleet soutelijat, ei pystynyt ratsastusta heti lopettamaan. Tarjosi siten katselijoille upeat näkymät. Itse tiesin soutelijoista vasta aktin jälkeen. Saa nähdä miten keinussa myöhemmmin käy. Vaimo saa olla siinä useamman kerran vibe värisemässä.

        Olisi ollut kiva olla katselemassa veneestä jalat levällään laiturilla ratsastavaa muijaasi. Olen huomannut saman, että kun naisella on orkku hyvin tulossa ei naintia pysty keskeyttämään vaikka kuinka sattuis katselijaa paikalle. Meillä kävi kerran niin lomamatkalla rannalla.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe