Mikä viikonlopussa on parasta?

Anonyymi

Tietysti se, ettei aamulla tarvitse herätä herätyskellon soittoon. Voi vapaasti herätä hyvin nukutun yön jälkeen ja aloittaa päivänsä ja viikonlopun vieton. Sekin on yksilöllistä miten viikonloppua tulisi viettää. Niin mites se viikonloppu lähtee käyntiin? Käviskö jossain kylässä, syömässä ravintolassa, tai lenkillä? Vaihtoehtoja on monia. Vai olisiko sitä vaan kotona, täällä somessa.

t.oskuoo

12

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikonlopussa on parasta perjantai kun klo 14. pääset töistä .Täysin ryytyneenä ja kaikkesi antaneena.Ajat kauppaan ostat safkat kaljat . Sitten Alkoon ja miestä väkevämpää. Sitten kotioi päästyä sauna lämpiämään ja sitä ootellessa naukkailet pikuhiljaa ostamasia juomia. Ja se kliimaksi;Nousu humala Ensimmäiset löylyt saunassa=siitä se duunarin viikonloppu alkaa.
      (ja sunnuntaina sitten armoton vitutus kun arki taas alkaa .)

      • Anonyymi

        Mikä siinä maanantaissa vituttaa? Elämähän on yhtä arkea, juhlaan on harvoin aihetta. Jos on töissä, vituttaa, jos ei ole, sekin vituttaa. Mikä olisi se vartalolle sopiva olotila? Pitäisikö jättää kaljottelu ja naukkailu vähemmälle, sehän on vanhanaikaista, nuorisokin on raitistunut. Ajattele mitä kaikkea niillä rahoilla saisi muuta kuin iänikuista saunaa ja kaljaa. Voisi vaikka jonain viikonloppuna vaihtaa maisemaa. Tai ostaa jotain isompaa.


    • Anonyymi

      Perjantaina aamuvuorosta päästyä vedetään lärvit. Launatai päivä menee toipuessa ja tasoitellessa.Sunnuntaina herätään krapulassa ja aloitetaan valmistautuminen yövuoroon klo 22.00

    • Anonyymi

      Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan. No, ei oikkeesti, jytkähti vain Irwin vainaan laulu mielleen.
      Sehän on ihan sama näin elakkeella jotta onko perjanntai vai muananttae. Katiskot ja verkot pittää käyvä kahttoo ja kuletella kalat immeisille syötäväks. Nyt alakkaa himunen puolukankerjjuu ja sienimetissä sammoilut. Harrastan muutenkin samoilua ja bongausta, se on sitten eri juttu jotta mitä bongailen.

    • Anonyymi

      Mikä viikonlopussa on parasta? No se että on vapaata.Voi tehdä mitä ikinä lystää.
      itse olen kännissä koko vapaa ajan/viikonlopun.
      No joku kysyy miksi?Miksi käytät alkoholia?
      Vastaus:Lievittämään stressiä ja vitutusta.
      En nyt lähde tarkentamaan ja yksilöimään omaa alkoholin käyttöä,mutta se olen varma että en ole ainoa joka tätä alkoholia näin käyttää.
      Arki kun koittaa niin töihin painellaan ja ilman alkoholia.
      (Ei taida itsenäisyyspäivän boolit olla alkoholittomia? Mutta varmaan on tarjolla vaihtoehto.)

    • Hieno viestiketju. Tykkään😀! Minulla lenkkeilyä, vähän kuntosalia , sauna olutta ja maanantai iltana töihin.

    • Anonyymi

      Minun mielestä viikonlopussa on parasta että jo heti aamutuimaan pääsee metsään marjoja ja sieniä keräämään!

      Kun sitten sankot täynnä palajaa kotiinsa, niin laittaa saunan päälle.
      Siinä jonkin aikaa vihmoo ihteään ja sitten perkaa ne marjat ja sienet ja laittaa säilöön (pakastaa tai purkittaa).

      Sitten voi laitella itelleen ja perheelleen karjalanpaistia ja keittää perunoita.
      Sallaattii löytyy omasta maasta.
      karjalanpiirakatkin voi pyöräyttää siinä sivussa.

      Mikäpä on mukavampaa lauantaiehtoota vietellessä!
      Ei sitten mikään!

      Sunnuntai on sitten lepopäivä.
      Voi lepäillä rauhassa, käydä kirkossa tai sukulaisissa.
      Voi myös mennä uudelleen marjaan tai sieneen. Tai onkimaan kaloja. Soutelemaan veneellä. Tai mitä uita harrastuksia sitten lieneen.

      Ite oon huomannut että sunnuntai on tosi leppoisa päivä, ei tartte tehdä oikeastaan mitään.

      Tässäpä selvitin viikonlopun toimet.
      Hyvää viikonloppua!

    • Anonyymi

      En ou ikinä ollu töissä, vaikka yli neljäkymmentä vuotta oun työtä tehennä. Olin työssä. Jos on töissä, nii sitähän pittää tehä monta työtä yhtä aekkoo. Eikö mää jakelluun, kottaraespönttöön? En minä aenakkaa kykene viilloommaan ja höylleemmään yhtäaekkoo, vaekka aeka mestari ounnii. Se on ihan niinku hevosella ajjoo rapsuttelloo haravakonneella ja samalla seivästtää. Siinä oes Spedeki jiäny toeseks.

    • Anonyymi

      Tuommosesta ookkaan kuin haravakonetta ajamaan.

    • Anonyymi

      Siinä Ameriikan tv ohjelmassa rekkakuskit jiällä sano se hyvännäkönen naene jotta: Sudin koko mäen. Mite helekutissa hän voi sutia, eikköön se kottero ou mikäsuttii.Outtoo porukkoo, nuo ameriikkalaeset.

      • Anonyymi

        Et taida tietää mitä sutiminen on se on maalaamista. Sama täällä metsässä, mustikassa krapulaa selvittämässä.

        T. oskuoo


    • Anonyymi

      Tässä lopussa parasta on kun elo jää ja syys alkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe