osoittanee systeemin virheellisyyden

Anonyymi

Mies heitti ämpärillä maalia ja ulostetta työ­voima­toimiston aulaan ja työn­tekijöiden päälle Espoossa, toimipiste suljettu ainakin maanantain
Toimipaikka on jouduttu pitämään suljettuna torstaista lähtien, ja se pidetään kiinni myös ainakin maanantaina siivoamisen takia. Tapahtuneesta on tehty rikosilmoitus poliisille.

tuo hs leikattu

hyökkäävän myyjä asenne opetettu työntekijöille, herjaaminen, uhkailu, välillä sitten joku saa tarpeekseen näköjään, joskus luin vastaavaa mutta eri tyyppistä..

kaveri saa rankaisunsa mutta ehkä jonkinlaista bonnie ja clyde tyyppistä sankaruutta vivahde, vääräoppista toimintaa vain 99%

24

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osoittanee sen, että mielenterveysongelmiin ei löydy apua ennenkuin ne ilmenevät tälläisellä tavalla.

      • Anonyymi

        olisiko kellä hyvä mieli, jos kaltoin kohtelua, karenssia, uhkailua, jatkuvasti kädestä suuhun ja sossusta kerjätä

        mitenhän nämä ihmiset voi nousta ja miten heidät saap idettyä jotenkin hyväl mielellä? perustulo pitäisi olla ja vain ehdottaa mitä tarjolla, ei pakottaa

        nämä ihmikset kokee pakottamisen uhkana ja osa tekee jotain tuommoista todennäköisesti jossain vaiheessa

        hyvä tapahtuma jos kehittää tätä systeemiä


      • Anonyymi

        Totta, mielenterveysongelmat ja persoonallisuushäiriöt tuovat esiin kaikenlaisia tempauksia, ehkä työttömiä pitäisi olla vainoamatta ja rääkkäämättä, vaikka virkaahoitavalla olisikin ongelmia.

        Yleensäkään ei ole oikeutettua hyökätä muiden kimppuun pontimena oma paha olo, vaan silloin pitää mennä terapeutille.

        Kuten tiedämme: Mikään tutkinto taikka virka-asema ei takaa että ihmisellä olisi kaikki kotona.


    • Anonyymi

      Oliko suomalainen vai "muumaalainen", joka tuon teki?

      • Anonyymi

        Oletko nähnyt pakoloista hakemassa töitä tai leipäjonoissa? Minä en.


      • Anonyymi

        Aivan sama mistä on kotoisin, täysin oikein toimittu.


    • Anonyymi

      Mitä hiivatin vikaa siinä on, jos työtön kysyy töitä, eikä TYÖviranomaisilla, tai HÄHviranomaisilla ole edes rappujen lakaisuhommia, niin mitä hiivatin vikaa siinä on, jos tämä työtä hakeva nakkaa sontasankkonsa ihan vilpittömästi ovesta sisään.
      Ainoa virheensä on se, ettei se sontasankko osunu työministerin toimiston ovesta sisään. Sanooko lakikirja, että mikä synti se sitten oli.

    • Anonyymi

      Käsikranaatti olisi toiminut paremmin.

    • Anonyymi

      No sikäli kyllä osoittaa että työvoimatoimiston olisi pitänyt laittaa kaveri heti töihin ja pesemään aiheuttamansa sotkun.

      • Anonyymi

        Miksi? Eikö te-keskus väki kestä takaisin sitä minkä jakaa muille?


      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa.

        "Mahdollisuus" sanan kahdella merkityksellä osataan rääpiä. Pitäisi heittää sontaa heti, kun virkailija alkaa veivata sanaa mahdollisuus. Niitä kun on muista, onnesta tai itsestä riippuvia mahdollisuuksia


    • Anonyymi

      Jos tyyppi oli poliitikkojen tekoihin pettynyt ja kohdisti sitten vihansa TE-toimiston väkeen niin aika pahasti oli sillä päässä mennyt piuhat ristiin. Erityisesti näin kun ei edes kertonut tekonsa syytä.

      Palautetta kannattaa antaa siihen suuntaan joka päätökset tekee. Nyt toimittaja haastattelemaan pökäleenheittelijää että miksi se halusi pökäleitä heitellä. Kun siis julkisuutta olisi tarjolla ja kansa todella haluaa tietää.

    • Anonyymi

      Yleislakko!

    • Tuo JUIPPI saa varmaan vielä virkailijalta LÖYLYKAUHAA?

    • Anonyymi

      Aloitus on hyvä esimerkki siitä kun kirjoittaja ei osaa "kirjoittaa".
      Aloituksesta ei saanut mitään selvää, mitä on tapahtunut ja missä. Te-toimistossa on jotain tapahtunut, mutta muuten sekava teksti ei kerro tapahtumista mitään.

    • Anonyymi

      Oikein teki. Lisää vaan .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laittomat aseet lisääntyvät suomessa todennäköisesti ne ovat seuraavaksi käytössä kiitos olemattoman rajavalvonnan?

    • Anonyymi

      Hah-hah, aivan oikein meni, toivottavasti tuo tapa yleistyy kaikkialla Suomessa!

      • Anonyymi

        Empä tiedä, tuskinpa kohdistui oikeisiin henkilöihin..


    • Anonyymi

      Minä en uskalla mennä edes vessaan ilman puhelinta, josko vaikka te-toimistosta soitetaan.

    • Anonyymi

      Ehkä tyyppi oli joutunut rekrytoivaan koulutukseen ja tajunnutkin joutuneensa töihin palkatta?

    • Anonyymi

      On tainnut lentää samaa tavaraa molempiin suuntiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe