Siilinjärvi olisi hyvä paikka tutkia suomalaisten kateutta.
Naapuri osti hienomman auton,kuin minulla on, prkl
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse ei ole kateudesta, vaan siitä miten oikeudenmukaisesti tässä maailmassa sen kaiken hyvän jakautuminen menee.
Itselleni on ihan sama, millä autoilla, mersuilla, tai amerikanraudoilla joku, tai kuka tahansa menee ohi, tai mitä tekee,
Itse olisin enemmän huolissani arvojen rapautumisesta, toisten huomioonottamisen ja hyvien käytöstapojen katoamisesta.
-Vointien ja jaksamisen kuulumisten katoamisesta.
-Eli toisten huomioisen ja sen todellisen yhteisöllisyyden katoamisesta.
Sillä vaikka jokin "megavoitto " tulikin tälle kylälle, tuleeko se todella näkymään konkreettisesti arjessa ja toisten ihmisten kohtaamisessa?
Toivottavasti. Mutta pahinta pelkään, että ei. - Sanoi jänis pakkasessa.
Todistakaa väitteeni vääräksi.- Anonyymi
Varsinkaan tällainen markkinatalousjärjestelmä ei ole tasapuolinen eikä oikeudenmukainen koska se vaan ruokkii ihmisten alhaisimpia vaistoja, oman edun maksimointia toisten kustannuksella keinolla millä hyvänsä :/
- Anonyymi
Eksä tierä jos on kaikkien ystävä, ei oo kenenkään ystävä, näin meilä pohojanmaala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksä tierä jos on kaikkien ystävä, ei oo kenenkään ystävä, näin meilä pohojanmaala.
kaikkia mielistelevä selkärangaton niljake :D
- Anonyymi
https://www.talouselama.fi/uutiset/tiesitko-aivoillesi-raha-on-kuin-huumetta/0f6eec90-9d20-349c-9828-64c572c84dd2
Raha,raha,rahaaa,haaaa - Anonyymi
Liika raha sokaisee Ihmismielen.
- Anonyymi
Se tässä harmittaa kun tuo voittopotti tuli vuosisa liijan myöhään. Olisin ostanut, ostanut sanon minä koska voitoila ostetaan, PONSSEN osakkeita olisin ostanut silloin kun firma meni pörssiin olisi saanut halavalla 2-3 € osake ! Nyt arvo pyörii siinä 27- 30 € tietämissä ja ylikin siis pikavoitto olis plakkarissa ! ( näistä mainihtee varmaan moni sijoitusneuvoja näile onnellisille miljonääreile )
- Anonyymi
joo, nyt näin pörssiromahduksen partaalla ei ole ollenkaan hyvä aika ostaa osakkeita. Nyt se kun romahtaa niin jää 90-luvun lamakin toiseksi...
- Anonyymi
Volovoo ei kannata ostoo kiinalainen härpäke hyi sentää romua muovia mmyös
- Anonyymi
mänj perkele ostamaan Lada 1300 S:n kun mulla on vuan Lada 1200 L >_<!!
- Anonyymi
Kestotestipäiväkirjan merkintä.
27.134 km:
Lakattu sanomasta naapurille päivää hänen ostettuaan hienomman auton kuin meillä.
- Anonyymi
VAG:ineen kun ostaa niin kukaan ei tule kateelliseksi eikä arvaa että on voittanut, ei edes hikisessä kylässämme.
- Anonyymi
mutta vaggineen korjauskuluihin tarvitaan lottovoitto kun hajoaa jakopää, dsg ja turbo vielä kaupan päälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746