Naapuri osti hienomman auton,kuin minulla on, prkl

Anonyymi

Siilinjärvi olisi hyvä paikka tutkia suomalaisten kateutta.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyse ei ole kateudesta, vaan siitä miten oikeudenmukaisesti tässä maailmassa sen kaiken hyvän jakautuminen menee.

      Itselleni on ihan sama, millä autoilla, mersuilla, tai amerikanraudoilla joku, tai kuka tahansa menee ohi, tai mitä tekee,

      Itse olisin enemmän huolissani arvojen rapautumisesta, toisten huomioonottamisen ja hyvien käytöstapojen katoamisesta.

      -Vointien ja jaksamisen kuulumisten katoamisesta.

      -Eli toisten huomioisen ja sen todellisen yhteisöllisyyden katoamisesta.

      Sillä vaikka jokin "megavoitto " tulikin tälle kylälle, tuleeko se todella näkymään konkreettisesti arjessa ja toisten ihmisten kohtaamisessa?

      Toivottavasti. Mutta pahinta pelkään, että ei. - Sanoi jänis pakkasessa.

      Todistakaa väitteeni vääräksi.

      • Anonyymi

        Varsinkaan tällainen markkinatalousjärjestelmä ei ole tasapuolinen eikä oikeudenmukainen koska se vaan ruokkii ihmisten alhaisimpia vaistoja, oman edun maksimointia toisten kustannuksella keinolla millä hyvänsä :/


      • Anonyymi

        Eksä tierä jos on kaikkien ystävä, ei oo kenenkään ystävä, näin meilä pohojanmaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksä tierä jos on kaikkien ystävä, ei oo kenenkään ystävä, näin meilä pohojanmaala.

        kaikkia mielistelevä selkärangaton niljake :D


    • Anonyymi

      Liika raha sokaisee Ihmismielen.

    • Anonyymi

      Se tässä harmittaa kun tuo voittopotti tuli vuosisa liijan myöhään. Olisin ostanut, ostanut sanon minä koska voitoila ostetaan, PONSSEN osakkeita olisin ostanut silloin kun firma meni pörssiin olisi saanut halavalla 2-3 € osake ! Nyt arvo pyörii siinä 27- 30 € tietämissä ja ylikin siis pikavoitto olis plakkarissa ! ( näistä mainihtee varmaan moni sijoitusneuvoja näile onnellisille miljonääreile )

      • Anonyymi

        joo, nyt näin pörssiromahduksen partaalla ei ole ollenkaan hyvä aika ostaa osakkeita. Nyt se kun romahtaa niin jää 90-luvun lamakin toiseksi...


    • Anonyymi

      Volovoo ei kannata ostoo kiinalainen härpäke hyi sentää romua muovia mmyös

    • Anonyymi

      mänj perkele ostamaan Lada 1300 S:n kun mulla on vuan Lada 1200 L >_<!!

      • Anonyymi

        Kestotestipäiväkirjan merkintä.
        27.134 km:
        Lakattu sanomasta naapurille päivää hänen ostettuaan hienomman auton kuin meillä.


    • Anonyymi

      VAG:ineen kun ostaa niin kukaan ei tule kateelliseksi eikä arvaa että on voittanut, ei edes hikisessä kylässämme.

      • Anonyymi

        mutta vaggineen korjauskuluihin tarvitaan lottovoitto kun hajoaa jakopää, dsg ja turbo vielä kaupan päälle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe