Murtumia kivikehässä

Anonyymi

Muuri alkoi murtua melkein jo heti alkuunsa. Ei silti läheskään kokonaan, mitä se tuskin koskaan. Sillä melkoisen röykkiön kiviä olen kerännyt ympärilleni suojaksi, ja ne ovat ajan saatossa kasvaneet isommiksi. Liian painaviksi siirtää. Vaan mikäs tässä, pimennosta aika ajoin kurkkiessa. Kuin arka yön olento, joka ravintoa saadakseen poistuu kolostaan taas paetakseen takaisin turvaan. Sieluni janoaa ymmärrystä, iloa, jotakin uutta ja määrittelemätöntä.

Rauhallisin ja silti hermostunein tunnelmin, en voi kuin olla se mitä olen ja olla kaikesta kiitollinen. Vaikket koskaan löytäisikään kehän keskelle.

6

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Joskus ihminen rakentaa muurin ympärilleen, ei pitääkseen toiset loitolla, vaan nähdäkseen kuka välittää tarpeeksi murtaakseen sen." (tuntematon lähde)

• Anonyymi

Aika kamala sanonta, ikään kuin ihminen olisi passiivinen ja sille riittäisi se, mitä muut haluavat.

Mä ainakin tiedän, millaisista ihmisistä pidän eniten ja keitä muuten arvostan. Ja millaiset on vihulaisia, joille ei ole muuta kuin kylmä seinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika kamala sanonta, ikään kuin ihminen olisi passiivinen ja sille riittäisi se, mitä muut haluavat.

Mä ainakin tiedän, millaisista ihmisistä pidän eniten ja keitä muuten arvostan. Ja millaiset on vihulaisia, joille ei ole muuta kuin kylmä seinä.

Mä ymmärrän tuon ihmisen alitajuiseksi toiminnaksi... Ei sitä tahallaan niitä muureja yleensä pystytä.

• Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

Mä ymmärrän tuon ihmisen alitajuiseksi toiminnaksi... Ei sitä tahallaan niitä muureja yleensä pystytä.

Juurikin näin. Se tapahtuu huomaamatta ja vähitellen. T. Ap

• Anonyymi

Hmm, eikös kehässä ollessa tule iskeä ettei tule itse isketyksi. Täystyrmäys lienee paras juttu.

• Anonyymi

Taidan olla jo tyrmätty. Tosin sisua piisa, yhä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      110
      2338
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1445
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1218
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1155
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1128
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1065
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      959
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      928
    Aihe