Alkoholi keskustelu

Anonyymi

Eli siis olen 16 vuotias poika. Molemmat vanhempani ovat absolutisteja eikä ole omien sanojen mukaan koskaan edes maistanut. Itseäni on kuitenkin alkoholijuomat kiinnostanut ja olen maistanut vähäsen kaljaa ja jopa pitänyt siitä. Aina kun olen yrittänyt puhua asiasta porukoitten kanssa he ovat esittäneet että eivät edes kuuntele. Muistan hämärästi lapsuudestani, kun hoimme veljeni kanssa koskenkorvaa niin isäni sanoi että "minun talossani ei tuollaisia puhuta". He myös väittävät että kaverini ovat aivopesseet minut koska olen kiinnostunut alkoholijuomista. Kaikista raskainta oli kun vanhempani sanoivat että on parempi että sammuisin talvella ojaan kuin tulisin kännissä kotiin. Joten vaikka aijonkin vetää kännit viimeistään 18-vuotiaana, tiedän että minulla pitää olla yösija koska kotiin ei ole kännissä mitään asiaa. Kaverit ovat onneksi lupailleet yösijoja :). Olisi kiva jos joku vastaisi tai kertoisi omia kokemuksia niin arvostaisin sitä. Kiitos

2

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä tuohon nyt sanoisi. Kun täytät 18v voit juoda silloin tällöin vähän eli kohtuudella. Muista aina, että liikaa ei kannata juoda. Hirveä krapula on sitten kamala siitä on valitettavasti omia kokemuksia kun juominen on muutaman kerran lähtenyt lapsesta. Hirveä krapula on pahimmaillaan jatkuvaa oksentelua. Menee toki alle päivässä ohi, mutta kamala se on. Muutaman oluen kun juo ei tule sitä krapulaa, mutt jos vedät kymmeniä tölkkejä tai raakaa viinaa niin sitten tulee.

• Anonyymi

16w brenkkuna toimii parhainten Spektikko Brenkku.

Get tuned - Get Spektikko brenkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe