Alkoholi keskustelu

Anonyymi

Eli siis olen 16 vuotias poika. Molemmat vanhempani ovat absolutisteja eikä ole omien sanojen mukaan koskaan edes maistanut. Itseäni on kuitenkin alkoholijuomat kiinnostanut ja olen maistanut vähäsen kaljaa ja jopa pitänyt siitä. Aina kun olen yrittänyt puhua asiasta porukoitten kanssa he ovat esittäneet että eivät edes kuuntele. Muistan hämärästi lapsuudestani, kun hoimme veljeni kanssa koskenkorvaa niin isäni sanoi että "minun talossani ei tuollaisia puhuta". He myös väittävät että kaverini ovat aivopesseet minut koska olen kiinnostunut alkoholijuomista. Kaikista raskainta oli kun vanhempani sanoivat että on parempi että sammuisin talvella ojaan kuin tulisin kännissä kotiin. Joten vaikka aijonkin vetää kännit viimeistään 18-vuotiaana, tiedän että minulla pitää olla yösija koska kotiin ei ole kännissä mitään asiaa. Kaverit ovat onneksi lupailleet yösijoja :). Olisi kiva jos joku vastaisi tai kertoisi omia kokemuksia niin arvostaisin sitä. Kiitos

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä tuohon nyt sanoisi. Kun täytät 18v voit juoda silloin tällöin vähän eli kohtuudella. Muista aina, että liikaa ei kannata juoda. Hirveä krapula on sitten kamala siitä on valitettavasti omia kokemuksia kun juominen on muutaman kerran lähtenyt lapsesta. Hirveä krapula on pahimmaillaan jatkuvaa oksentelua. Menee toki alle päivässä ohi, mutta kamala se on. Muutaman oluen kun juo ei tule sitä krapulaa, mutt jos vedät kymmeniä tölkkejä tai raakaa viinaa niin sitten tulee.

    • Anonyymi

      16w brenkkuna toimii parhainten Spektikko Brenkku.

      Get tuned - Get Spektikko brenkku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe