Eli siis olen 16 vuotias poika. Molemmat vanhempani ovat absolutisteja eikä ole omien sanojen mukaan koskaan edes maistanut. Itseäni on kuitenkin alkoholijuomat kiinnostanut ja olen maistanut vähäsen kaljaa ja jopa pitänyt siitä. Aina kun olen yrittänyt puhua asiasta porukoitten kanssa he ovat esittäneet että eivät edes kuuntele. Muistan hämärästi lapsuudestani, kun hoimme veljeni kanssa koskenkorvaa niin isäni sanoi että "minun talossani ei tuollaisia puhuta". He myös väittävät että kaverini ovat aivopesseet minut koska olen kiinnostunut alkoholijuomista. Kaikista raskainta oli kun vanhempani sanoivat että on parempi että sammuisin talvella ojaan kuin tulisin kännissä kotiin. Joten vaikka aijonkin vetää kännit viimeistään 18-vuotiaana, tiedän että minulla pitää olla yösija koska kotiin ei ole kännissä mitään asiaa. Kaverit ovat onneksi lupailleet yösijoja :). Olisi kiva jos joku vastaisi tai kertoisi omia kokemuksia niin arvostaisin sitä. Kiitos
Alkoholi keskustelu
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä tuohon nyt sanoisi. Kun täytät 18v voit juoda silloin tällöin vähän eli kohtuudella. Muista aina, että liikaa ei kannata juoda. Hirveä krapula on sitten kamala siitä on valitettavasti omia kokemuksia kun juominen on muutaman kerran lähtenyt lapsesta. Hirveä krapula on pahimmaillaan jatkuvaa oksentelua. Menee toki alle päivässä ohi, mutta kamala se on. Muutaman oluen kun juo ei tule sitä krapulaa, mutt jos vedät kymmeniä tölkkejä tai raakaa viinaa niin sitten tulee.
- Anonyymi
16w brenkkuna toimii parhainten Spektikko Brenkku.
Get tuned - Get Spektikko brenkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818