Minua on alkanut kiihotaa ajatus että mies sitoisi minut kiinni, asettaisi suukapulan joka pitäisi suun väkisin auki ja alkaisi vain panna kurkkua... ei välittäisi vaikka kaon ja valitan.
-21v nainen
Suuhun pano
20
2033
Vastaukset
päätäsi käytettäisiin kuin halpaa seksilelua,johnka survottaisiin kullia rajusti.lima ja eritteet sotkisivat naamasi.tämäkö saisi sinut kiimaiseksi?
- Anonyymi
Juuri niin. Joko vain koska mies haluaa tai koska haluaa rangaista.
-21v nainen - Anonyymi
mistä päin olet? Kiinnostaisi suuresti!
Anonyymi kirjoitti:
mistä päin olet? Kiinnostaisi suuresti!
taisit lähettää minulle viestin ,harmi kun siihen ei pysty vastaamaan.seksiä ja rajua naintia tässähän kaikki haluaa,silleen että pupillit kääntyy päässä ja taju lähtee
- Anonyymi
Mistä tämä suuhun paneminen on tullut. Mä olen ymmärtänyt suuseksin idean olevan että nainen ottaa mieheltä suihin eikä miehen tarvitse tehdä mitään.
- Anonyymi
Idea olisi että mies saa nimenomaan panna suuhun mitä yleensä ei saa enkä ainakaan minä saa itse munaa niin rajusti otettua kurkkuuni.
-21v nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idea olisi että mies saa nimenomaan panna suuhun mitä yleensä ei saa enkä ainakaan minä saa itse munaa niin rajusti otettua kurkkuuni.
-21v nainenOnko 21v nainen edelleenkin linjoilla?
- Anonyymi
Mihis tuun sun suun sitomaa ;)?
-mies 22v kun olisit sidottuna,haluaisitko että myös muihin kehosi aukkoihin tunkeuduttaisiin rajusti,niinkuin suuhusi?
- Anonyymi
Tottakai ne olisivat myös vapaassa käytössä! Haluaisitko käyttää kaikkia reikiä siis?
-21v nainen Juuri tällaisesta nautin erittäin paljon, nainen täysin armoillani. Vain nautintoani varten, silloin kuin haluan, juuri kuten haluan. Muutama tällainen täysin alistuva panolelu ollut, ja ovat nauttineet siitä roolistaan erittäin paljon. Kunnon naintia suuhun ja spermat lattialle, josta panolelu kiltisti siivoaa ne lipoen. Tai vaihtoehtoisesti sidottuna kontalleen, kapula suussa, letitetystä tukasta kiinni pitäen ja perseeseen kunnolla naiden. Oletko miettinyt toteutusta? Täällä ois asiallinen ja terve (henkisesti ja fyysisesti) 38v Dom Pääkaupunkiseudulta. Löytyy suomi24.fi sähköposti, tules esittäytymään niin tutkaillaan tätä fantasiaa lisää.
joitakin pelottaa ja ne vastustelevat kun pyllyyn tunkeudutaan,sidottuna ja alistettuna niihin olisi irstaampaa tyydyttää himonsa,ja kuunnella kiimaista vaikerointia
- Anonyymi
Molemmat kuulostavat hyvin kiihottavilta! Juuri tuo että mies saisi käyttää omaan tyydytykseensä olisi kiihottavaa. Milloin vain mihin vain miten vain vaikka mille tuntuisi.
Peppuun työntyminen saisi ihan varmasti vikisemään!
Kiinnostaisi kyllä toteuttaa! Kikin kautta voisi parhaiten jatkaa yhteydenpitoa jos annatte nimimerkit.
-21v nainen
Sähköpostin kautta voin antaa kikin, tänne en sitä jaa yleiseksi roskasankoksi.
sähköpostin kautta itsekkin tietojani jaan
Tämä on varsin mainio fantasia tai leikki toteutettavaksi. Itse nautin tällaisesta alistamisesta yli kaiken. Mieluusti niin, että nainen on kiinni tai kiinnipideltynä, meikit poskilla, kyynel silmässä, kurkku kakoaa, mutta subin silmistä näkee kainon pyynnön: käyttäisitkö minua lisää?
ps. saitin meili toimii- Anonyymi
M 34 voisin toteuttaa ton sulle mikä sun kick [email protected] PIST maili tonne vaik
- Anonyymi
Kik grandpazetsu
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709