https://www.seiska.fi/Uutiset/Nelinumeroisia-summia-yhdesta-kuvasta-Sara-Sieppi-tienaa-Instagramilla-niin-hyvin-ettei
kiinnosta ees koko ingrammi, täyttä pskaa
ja toista sata tuhatta tuulipuku kupla kansalaista totaki turha tyhjä tyttöä seuraa ja
katselee oiekasti MAINOKSIA mistä tyttö saa liki kymppitonni joka typerästä ig selfiestä.. huh
tienaa tyttö ennenku rupsahdat
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
humpuuki se joka maksaa työn tekemisellä tulee nälkä,
- Anonyymi
Enpä maksa humpuukista latiakaan
- Anonyymi
Kuka sille niistä kuvista oikein maksaa. joku eprvo?
- Anonyymi
jotkut muotimerkit ku saa mainosta ja kohderyhmä on erittäin varakas siepin seuraajisto.. rahna tuloa ei voi estää..
- Anonyymi
Vanha sananlasku sanoo: "Jotkut nuorena huorana kuolee, toiset kälyisenä kurppana".
- Anonyymi
paremmin nää kurpat rahaa tekisi mutta sen verra vanhana heidän täytyy jo ajatella mainettaan ja loppuikä meneekin sormeaan ku kastavat kolossaan
- Anonyymi
Aiai kun kateus kaivaa! Luoja vaan loi teidät niin rumiksi, että vanhat täditkin piilottivat rippikuvanne, kun ompeluseura kokoontuu kammarissa!
Lakaiskaa vaan katujanne siistiksi ja peskää Saran mainostamalla pesuaineella!
- Anonyymi
Kyllä minua sieppaa koko touhu!
Tuo ilmeisesti tarkoittaa, että kun on Instagram, niin Siepon ei tarvi myydä persettä?
Jos tekee molempia, niin tuplatulot!- Anonyymi
Pitkät naiset muuttuvat iänmyötä rumiksi ja isokokoisia kun ovat jo muutenkin, niin sen myötä kun lihovat niin eivät nuo kovin kaunis näky ole.
- Anonyymi
Eipä tarvi Siepin juosta sossussa rahaa kinuamassa! Te kauniit köyhät työttömät, menkää myymään valokuvia lehdistölle, niin saatte vähän lisärahaa työttömyyskorvauksen päälle! Ruikuttamalla ei tili kasva!
- Anonyymi
Kyllä harmittaa kateellisia. Mahtaa kateellista vituttaa raataa kuukausikaupalla kun toinen tekee saman yhdellä kuvalla somessa.
- Anonyymi
Tuohan on kyllä aika epäreilua, miksi naisten kuvista maksetaan noin hyvin? Minusta tasa-arvoon kuuluisi se, että myös miesten kuvista pitäisi maksaa samoja summia, eli nettiin vain kuvia karvaisista kaljamahoista ja toivottavasti niistä maksetaan yhtä hyivn.
- Anonyymi
Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.
Minulla on myös riippurinnat. Laittakaa paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886