tienaa tyttö ennenku rupsahdat

Anonyymi

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

humpuuki se joka maksaa työn tekemisellä tulee nälkä,

• Anonyymi

Enpä maksa humpuukista latiakaan

• Anonyymi

Kuka sille niistä kuvista oikein maksaa. joku eprvo?

• Anonyymi

jotkut muotimerkit ku saa mainosta ja kohderyhmä on erittäin varakas siepin seuraajisto.. rahna tuloa ei voi estää..

• Anonyymi

Vanha sananlasku sanoo: "Jotkut nuorena huorana kuolee, toiset kälyisenä kurppana".

• Anonyymi

paremmin nää kurpat rahaa tekisi mutta sen verra vanhana heidän täytyy jo ajatella mainettaan ja loppuikä meneekin sormeaan ku kastavat kolossaan

• Anonyymi

Aiai kun kateus kaivaa! Luoja vaan loi teidät niin rumiksi, että vanhat täditkin piilottivat rippikuvanne, kun ompeluseura kokoontuu kammarissa!
        Lakaiskaa vaan katujanne siistiksi ja peskää Saran mainostamalla pesuaineella!

• Anonyymi

Kyllä minua sieppaa koko touhu!

• Tuo ilmeisesti tarkoittaa, että kun on Instagram, niin Siepon ei tarvi myydä persettä?
      Jos tekee molempia, niin tuplatulot!

• Anonyymi

Pitkät naiset muuttuvat iänmyötä rumiksi ja isokokoisia kun ovat jo muutenkin, niin sen myötä kun lihovat niin eivät nuo kovin kaunis näky ole.

• Anonyymi

Eipä tarvi Siepin juosta sossussa rahaa kinuamassa! Te kauniit köyhät työttömät, menkää myymään valokuvia lehdistölle, niin saatte vähän lisärahaa työttömyyskorvauksen päälle! Ruikuttamalla ei tili kasva!

• Anonyymi

Kyllä harmittaa kateellisia. Mahtaa kateellista vituttaa raataa kuukausikaupalla kun toinen tekee saman yhdellä kuvalla somessa.

• Anonyymi

Tuohan on kyllä aika epäreilua, miksi naisten kuvista maksetaan noin hyvin? Minusta tasa-arvoon kuuluisi se, että myös miesten kuvista pitäisi maksaa samoja summia, eli nettiin vain kuvia karvaisista kaljamahoista ja toivottavasti niistä maksetaan yhtä hyivn.

• Anonyymi

Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.

Minulla on myös riippurinnat. Laittakaa paremmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6680
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5221
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4397
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe