tienaa tyttö ennenku rupsahdat

Anonyymi

15

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      humpuuki se joka maksaa työn tekemisellä tulee nälkä,

      • Anonyymi

        Enpä maksa humpuukista latiakaan


    • Anonyymi

      Kuka sille niistä kuvista oikein maksaa. joku eprvo?

    • Anonyymi

      jotkut muotimerkit ku saa mainosta ja kohderyhmä on erittäin varakas siepin seuraajisto.. rahna tuloa ei voi estää..

    • Anonyymi

      Vanha sananlasku sanoo: "Jotkut nuorena huorana kuolee, toiset kälyisenä kurppana".

      • Anonyymi

        paremmin nää kurpat rahaa tekisi mutta sen verra vanhana heidän täytyy jo ajatella mainettaan ja loppuikä meneekin sormeaan ku kastavat kolossaan


      • Anonyymi

        Aiai kun kateus kaivaa! Luoja vaan loi teidät niin rumiksi, että vanhat täditkin piilottivat rippikuvanne, kun ompeluseura kokoontuu kammarissa!
        Lakaiskaa vaan katujanne siistiksi ja peskää Saran mainostamalla pesuaineella!


    • Anonyymi

      Kyllä minua sieppaa koko touhu!

    • Tuo ilmeisesti tarkoittaa, että kun on Instagram, niin Siepon ei tarvi myydä persettä?
      Jos tekee molempia, niin tuplatulot!

    • Anonyymi

      Pitkät naiset muuttuvat iänmyötä rumiksi ja isokokoisia kun ovat jo muutenkin, niin sen myötä kun lihovat niin eivät nuo kovin kaunis näky ole.

      • Anonyymi

        Eipä tarvi Siepin juosta sossussa rahaa kinuamassa! Te kauniit köyhät työttömät, menkää myymään valokuvia lehdistölle, niin saatte vähän lisärahaa työttömyyskorvauksen päälle! Ruikuttamalla ei tili kasva!


    • Anonyymi

      Kyllä harmittaa kateellisia. Mahtaa kateellista vituttaa raataa kuukausikaupalla kun toinen tekee saman yhdellä kuvalla somessa.

    • Anonyymi

      Tuohan on kyllä aika epäreilua, miksi naisten kuvista maksetaan noin hyvin? Minusta tasa-arvoon kuuluisi se, että myös miesten kuvista pitäisi maksaa samoja summia, eli nettiin vain kuvia karvaisista kaljamahoista ja toivottavasti niistä maksetaan yhtä hyivn.

      • Anonyymi

        Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.

        Minulla on myös riippurinnat. Laittakaa paremmaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe