Imatran runkkupaikat

Anonyymi

Tänä iltana Veromalammentietä klo 21 runkut ja imut

49

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenna iltana?

    • Anonyymi

      Tänään klo 20 jälkeen

      • Anonyymi

        Imetkö?


    • Anonyymi

      Imen loppuun asti aamuisin niskan lietteellä. seitsemän aikoihin

      • Anonyymi

        täällä myös imuri, jolle käy päivisin siinä viiden tienoilla. paljaalla otan suihin


    • Anonyymi

      Oisko tänään illasta imijää? tai jopa paniaa? Imen itsekkin ja runkkaan 21.30 veromaalammentie. Ilmota tähän jos tulet enne kasia, ni ei tuu turhaa ajettuu.

    • Anonyymi

      menee kello 22.00 ennen ku ehin paikalle

    • Anonyymi

      Tänään imettäjää?

    • Anonyymi

      Tänään klo 21.30 tai 22

      • Anonyymi

        Huomiseen väkisin,, oisko klo 22 huomenillalla?


    • Anonyymi

      Tänään ajelen klo 22. -bi mies-

    • Anonyymi

      Oliko illalla tulioita? siinä noin klo 22.00. saa panna, imen runkkaan, saa imeä ja runkata. m.51. 15/3,5

    • Anonyymi

      Tänään klo 16.30 runkut imut -toppi reissumies-

    • Anonyymi

      Oisko tänään illasta ? saa panna, imen ja runkkaan! klo 22.00

    • Anonyymi

      Imen loppuun asti aamuseisokit niskan lietteellä seitsemän aikoihin.

    • Anonyymi

      Niskan pururadan maastossa imettävää ja nieltävää? Lenkkeilijät ja muut ulkoilijat. Vanhempi mies imee loppuun asti.

    • Anonyymi

      Imettäjää jänhiälän lavalle tänään?

    • Anonyymi

      Tänään klo 21.30

    • Anonyymi

      Olisko aamuseisokkia imettäväksi aamuisin lietteellä seitsemän jälkeen? Vanhempi mies imee loppuun asti.

      • Anonyymi

        Voisin tulla, jos oot paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla, jos oot paikalla?

        Ei näy vanhempaa, eikä nuorempaa...


      • Anonyymi

        Kia kuski samalla asialla? Veronalammelle?


      • Anonyymi

        Hiljaista oli veronalammellakin, sekä lietteellä edelleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy vanhempaa, eikä nuorempaa...

        Olin paikalla puoli kahdeksaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kia kuski samalla asialla? Veronalammelle?

        juu olin, ja ois ollu kiima, itse asiassa viläkin, mennäänkö nyt? mikä auto sulla?


      • Anonyymi

        Jos ei kauheasti sada, vois vanhempi mies tulla lietteelle kävelylenkille siinä neljän, viiden aikoihin. Löytyiskö imettävää?


      • Anonyymi

        Tänään seitsemän jälkeen imettävää Niskan pururadan maastossa? 55v mies imee loppuun asti.


    • Anonyymi

      Tänä iltana klo 21.45-22 Veromalammentielle. -41v top reissumies-

    • Anonyymi

      Tulen, saa panna kortsun kanssa jos ei oo kovin iso!!

      • Anonyymi

        Ilmota ootko tulossa?


    • Anonyymi

      Sain jo seuraa klo 21.30 ;) Kiitti seurasta ;) -41v top reissumies-

      • Anonyymi

        Reissumies hirtetää munista!! ei ollu ketään koko paikassa, itse olin 21.20, paikalla, toki kamu tuli klo 22, mut reissu mies oli reissussa näköjään


    • Anonyymi

      Olisikohan vanhaa ukkoa imu runkkukaveriksi

    • Anonyymi

      Olisikohan tänään yhden tienoilla kalua imettäväksi Lietteellä? vanhempi mies imee loppuun asti.

    • Anonyymi

      Tänään seitsemän jälkeen imettävää ja nieltävää Niskan pururadan maastossa? 55v mies imee loppuun asti.

    • Anonyymi

      Tänä iltana Veromalammentielle ;) Klo 21?

    • Anonyymi

      Reissumies tulee, tulethan sinäkin, reissumies tulee siisään tai suuhun,,

    • Anonyymi

      Vanhempi mies imee loppuun asti aamuseisokit lietteellä seitsemän aikoihin.

    • Anonyymi

      Tulkaa Lappeenrantaan

      • Noei saatana tulla! ku reissunies 41v, päivystää tääl veromalammel, panee ja ottaa hyvin suihin!!


    • Anonyymi

      Tänään viiden aikoihin vanhempi mies imee loppuun asti lietteellä tai venerannalla.

    • Anonyymi

      Tänään klo 21 Veromalammentietä, imen loppuun ;)

    • Anonyymi

      Tänään Niskan pururadan maastossa 19:00 jälkeen, 55v mies imee loppuun asti.

    • Anonyymi

      Tänä iltana Veromalammentielle runkut imut

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhempi mies imee loppuun asti aamuseisokit niskan lietteellä. Imen ja nielen.

    • Anonyymi

      Mellonmäki tule sinne nopeasti nin tulen imemään kulliasi nuolen runkkaan ja nielen spermasi. Ja jos tykkäät naida niin auliisti pyllistää en tarjoan perseeni kovaakin nussimiseen!

    • Anonyymi

      Vanhempi mies imee loppuun asti niskan lietteellä tai venerannalla kolmen aikoihin.

      • Anonyymi

        Melkein joka päivä kolmen aikoihin vanhempi mies imee loppuun asti


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe