Miehet naisten saunassa

Anonyymi

Yksi (monen muun ohella) erikoinen piirre feministeissä on se, että he haluavat saunoa miesten kanssa eli jos joku mies tuntee olevansa nainen, niin hän on tervetullut uimahallissa naisten pukuhuoneeseen ja saunaankin.

Itse olen ison kokoinen kuusikymppinen valkoinen betoniraudoittajaäijä jolla on kalapuikkoviikset, iso maha, karvainen perse joka käyttää valkoisia tennissukkia ja olen todellinen setäselittäjä ja aion joskus testata pääsenkö naisten saunaan kun sanon, että tunnen itseni naiseksi.

Miten mahtaa äijän käydä? :D

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Linnareissu .

• Anonyymi

Onko täällä s24.fi- foorumilla jokin kirjoittamaton sääntö, että täällä EI SAA keskustella asiallisesti koskaan mistään?

• "Yksi (monen muun ohella) erikoinen piirre feministeissä on se, että he haluavat saunoa miesten kanssa eli jos joku mies tuntee olevansa nainen, niin hän on tervetullut uimahallissa naisten pukuhuoneeseen ja saunaankin."

Tästä en ole kuullut.

Voitko kertoa lisää.

• Anonyymi

USA:n vasurifemakkojen mielestä on olemassa jo pitkälti yli 20 sukupuolta!?

Joten etköhän sinäkin sovi johonkiin niistä? Ja jos et sovi, niin keksitään sinulle ihan oma sukupuoli! ;-)

• kaikin mokomin,
      jos sit myös uimaan mennessäsi puet päällesi bikinit tai kokouikkarin,
      naisen rinnat kun on yhteiskunnassamme seksualisoidut, et kai naiseksi itsesi kokevana halua et miehet tuijottaa sun tissejä, pitää sua seksiobjektina vielä, "mitäs paljastat jos et halua et tuijotetaan?" saattaisivat kysyä,

:D

• Anonyymi

Tottakai haluan miesten tuijottavan tissejäni. Silloin juuri tunnen olevani nainen.

• Anonyymi

Eivät onneksi suinkaan kaikki feministit halua tai siedä ukkoja pukuhuoneissaan, identifioituvat sitten ihan miksi vaan.
      Se identifioituminen kun ei noin vaan poista pelejä ja pensseleitä haaruksista eikä poista potentiaalista raiskuukykyä.
      Entäs nämä joilla sukupuoli on muuttuva? Genderfluidit?
      Onko heillä parit henkkarit , toisessa lukee mies ja toisessa nainen, kolmannessa ehkä tämä mystinen the muu-sukupuoli ?. ( mikä se on ,se on mysteeri jota pohditaan sivilisaation seuraavat sata vuotta).
      Sitten jos fluidi-henkilö on munakas ja naisiin päin kallellaan ja himokas, voi hän napata henkkaripinostaan nais-kortin ja mennä asioimaan naisten suihkutiloihin,nauttia maisemista.
      Jos taas tykkää jannuista voi tehdä saman miesten puolella.
      Jos joku tästä asiasta ei pidä, voi henkilö nostaa siin syrjintä tai rasismi-kortin (riippuu henkilön ihon sävystä) kuinka hyvin rasistikortti toimii, mustahan ei itse voi olla rasisti, joka muuta väittää on rasisti.
      Kirjoittaja ei ole tutustunut terffeihin.
      Ainoat feministit joilla on järkeä jäljellä, heillä on suffragetti meininkiä ja jopa ihan tavalliset naiset kannustavat heitä.

• Anonyymi

naisten seurassa tuntee, että samaan aikaan häiritsisi heitä ja toisaalta ei

joku raja siinä, että pitää pakottaa itsensä heidän seurassaan

onko mies sittenkään tervetullut?

olisivatko he mieluummin ilman miestä vieressä?

mitä mies voittaa naisten kanssa rupattelusta?
      kutkuttava asia

• Anonyymi

No deal.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1712
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1445
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      70
      1192
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      989
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      911
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    Aihe