Miehet naisten saunassa

Anonyymi

Yksi (monen muun ohella) erikoinen piirre feministeissä on se, että he haluavat saunoa miesten kanssa eli jos joku mies tuntee olevansa nainen, niin hän on tervetullut uimahallissa naisten pukuhuoneeseen ja saunaankin.

Itse olen ison kokoinen kuusikymppinen valkoinen betoniraudoittajaäijä jolla on kalapuikkoviikset, iso maha, karvainen perse joka käyttää valkoisia tennissukkia ja olen todellinen setäselittäjä ja aion joskus testata pääsenkö naisten saunaan kun sanon, että tunnen itseni naiseksi.

Miten mahtaa äijän käydä? :D

9

81

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Linnareissu .

• Anonyymi

Onko täällä s24.fi- foorumilla jokin kirjoittamaton sääntö, että täällä EI SAA keskustella asiallisesti koskaan mistään?

• "Yksi (monen muun ohella) erikoinen piirre feministeissä on se, että he haluavat saunoa miesten kanssa eli jos joku mies tuntee olevansa nainen, niin hän on tervetullut uimahallissa naisten pukuhuoneeseen ja saunaankin."

Tästä en ole kuullut.

Voitko kertoa lisää.

• Anonyymi

USA:n vasurifemakkojen mielestä on olemassa jo pitkälti yli 20 sukupuolta!?

Joten etköhän sinäkin sovi johonkiin niistä? Ja jos et sovi, niin keksitään sinulle ihan oma sukupuoli! ;-)

• kaikin mokomin,
      jos sit myös uimaan mennessäsi puet päällesi bikinit tai kokouikkarin,
      naisen rinnat kun on yhteiskunnassamme seksualisoidut, et kai naiseksi itsesi kokevana halua et miehet tuijottaa sun tissejä, pitää sua seksiobjektina vielä, "mitäs paljastat jos et halua et tuijotetaan?" saattaisivat kysyä,

:D

• Anonyymi

Tottakai haluan miesten tuijottavan tissejäni. Silloin juuri tunnen olevani nainen.

• Anonyymi

Eivät onneksi suinkaan kaikki feministit halua tai siedä ukkoja pukuhuoneissaan, identifioituvat sitten ihan miksi vaan.
      Se identifioituminen kun ei noin vaan poista pelejä ja pensseleitä haaruksista eikä poista potentiaalista raiskuukykyä.
      Entäs nämä joilla sukupuoli on muuttuva? Genderfluidit?
      Onko heillä parit henkkarit , toisessa lukee mies ja toisessa nainen, kolmannessa ehkä tämä mystinen the muu-sukupuoli ?. ( mikä se on ,se on mysteeri jota pohditaan sivilisaation seuraavat sata vuotta).
      Sitten jos fluidi-henkilö on munakas ja naisiin päin kallellaan ja himokas, voi hän napata henkkaripinostaan nais-kortin ja mennä asioimaan naisten suihkutiloihin,nauttia maisemista.
      Jos taas tykkää jannuista voi tehdä saman miesten puolella.
      Jos joku tästä asiasta ei pidä, voi henkilö nostaa siin syrjintä tai rasismi-kortin (riippuu henkilön ihon sävystä) kuinka hyvin rasistikortti toimii, mustahan ei itse voi olla rasisti, joka muuta väittää on rasisti.
      Kirjoittaja ei ole tutustunut terffeihin.
      Ainoat feministit joilla on järkeä jäljellä, heillä on suffragetti meininkiä ja jopa ihan tavalliset naiset kannustavat heitä.

• Anonyymi

naisten seurassa tuntee, että samaan aikaan häiritsisi heitä ja toisaalta ei

joku raja siinä, että pitää pakottaa itsensä heidän seurassaan

onko mies sittenkään tervetullut?

olisivatko he mieluummin ilman miestä vieressä?

mitä mies voittaa naisten kanssa rupattelusta?
      kutkuttava asia

• Anonyymi

No deal.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      83
      3277
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      375
      1207
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      869
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      815
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      169
      714
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      270
      699
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      650
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      598
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      565
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      538
    Aihe