Juontonsa aluksi hän kertoi, että Ylen verkkoisivuilla on uusi sovellus uutistapahtumista. Hän jatkoi, että siellä voi jokainen tarkistaa, mitä on tapahtunut juuri hänen synnyinvuotenaan.
Toivonen jatkoi: "Itse synnyin 1976 ja silloin tapahtui kaikkea mielenkiintoista, kerrottiin mm. Elviksen kuolemasta."
Miten voi olla mahdollista, että 1976 on kerrottu Elviksen kuolemasta, kun hän kuoli vasta 16.8.1977? Tätä ihmettelen kauheasti!
Aamu-tv: Totti Toivonen väitti että Elvis kuoli 1976!
7
1543
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin tällöin keskusteluun nousee toimittajien ohut yleissivistys, eikä ilmeisesti syyttä!
Kyllä sentään niin merkittävän supertähden kuin Elvis Presleyn kuolinvuosi pitäisi JOKAISEN toimittajan tietää, vaikka muuta ei Elviksestä tietäisikään...- Anonyymi
Jokainen imeväisikäinenkin tietää
- Anonyymi
Minulla on ohut muistikuva tuolta ajalta, että Elvis oli joskus kadoksissa medialta ja sukulaisiltaan ja siitä virisi epäilys, että hän olisi kuollut.
Luulen tuon jutun 1976 olleen tästä epäilyksestä.
Totti ei ole kuullakseni koskaan puhunut joutavia tai asenteellisia. Hyvin asiapitoinen.
Jokainenhan voi käydä tarkistamassa mitä siellä Ylen uutiskansiossa 1976 on.... - Anonyymi
''...silloin tapahtui kaikkea mielenkiintoista, kerrottiin mm. Elviksen kuolemasta."
Mikä kohta oli se jota et ymmärtänyt ? - Anonyymi
Sekoittikohan Elviksen urkkiin
Nehän on aivan samannäköisiäkin- Anonyymi
Heh, mahdollisesti.
Ihan kaikki sekoittamiset ovat mahdollisia, kun on kyse Ylen toimittajien yleistietoudesta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, mahdollisesti.
Ihan kaikki sekoittamiset ovat mahdollisia, kun on kyse Ylen toimittajien yleistietoudesta...Ihan kaikki sekoittamiset ovat mahdollisia, kun on kyse sinusta :)))
Kun luetun ymmärtäminen on vaikeaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723