Kuka muistaa ystävämme Tepon? Minä en ikinä unohda. Miksi kaveri kalvoi itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen liittoa kuin rabieksen runtelema nälkään nääntyvä bullterrieri? Eurohurmoslaisuus on yhtä vaarallista ihmiselle kuin raivotauti koiralle, sanoisi Brexit-valtion historiasta tuttu Sir Winston Churchill, tai ainakin Iron Maiden Margaret Thatcher olisi saattanut näin sanoa, mutta EU-hurmoslaisuus/uskonkiihkoilu ei ollut syy Tepon käytökselle
Teppo oli sellainen kun oli, koska hän tiesi, että VSL/IPU oli oikeassa Suomen EU-jäsenyyden suhteen, ja koska hän pelkäsi, että tuo 0,0-0,1%:n kannatusta nauttiva puolue saattaisi rusentaa koko EU:n. Teppo sanoi, ettei hän mikään "eurohurmoslainen" ole, ja nyt minä tiedän, ettei ollutkaan. Kyse ei ollut uskonkiihkoilusta vaan pelosta ja epävarmuudesta.
Tapaus Tepolta
Anonyymi
5
123
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hän kirjoitti tällä palstalla retoriikkaa Nerva Trajanus-nimimerkillä (rekisteröitynyt käyttäjä).
- Anonyymi
Tuskinpa vain hölmöläisten marginaalipuolue mitään olisi rusentanut muuta kuin tortut pöksyyn rusauttanut.
- Trajanus- Anonyymi
Nerva Trajanus on tullut takaisin!
- Anonyymi
Taisi olla taksisuhari?
Aina tolpalla kirjoittelemassa kun ei ollut ajoa... - Anonyymi
Tuskinpa muistaa Teppoa juuri kukaan. Korkeintaan Trajanus ja Taivaanvuohi. Joko muuten Taivaanvuohi pääsi suljetusta laitoksesta? Taisi kyllä saada tältäkin palstalta pitkät bännit, mutta ei kai sentään paljon yli kymmentä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351078- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus193547- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169444Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437