Tämä kolmannen aallon feminismi on Suomessa täysin turhaa. Perinteisesti nainen on hoitanut kotityöt ja miehet raskaat työt, sillä naisista ei yksinkertaisesti ole mihinkään, en ymmärrä miksi asia on muuttunut nykyyän. Menneisyydessä kaikki oli paremmin. Minunkin vaimoni, jonka hain Thaimaasta hoitaa kaikki kotityöt mukisematta samalla, kun minä olen töissä rakennustyömaalla. Mielestäni teidän kaikkien tulisi toimia samalla tavalla, sillä tämä toimii.
Feminismi on huono aate, jota ei tulisi noudattaa.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet osittain oikeassa, mutta totuushan on, että fyysisesti raskaat työt ovat vähentyneet tekniikan kehittymisen kautta. Ja tulevat lähes loppumaan 20 vuoden sisällä.
Kyllä naiset saavat ja pitääkin käydä töissä kodin ulkopuolella. Ja miesten hoitaa oma osuus kotiaskareista, JOS vaimokin on töissä.
Nykyisen feminismin ongelma on se, että femakkojohtajille ei riitä mikään tasa-arvoinen ja tasaveroinen asema! Vaan he selvästi pyrkivät yliasemaan miehiin nähden. - Anonyymi
Kukaan ei varmaan arvaa aloitusta provoksi yritys hyvä kymmene.
Mutta kuriositeettina: Tekeekö vaimosi kotitöiden lisäksi mukisematta kolmivuorotyötä lähihoitajana vanhustenhuollossa?
Teetkö itse raksatyömaalla jotakin muutakin kuin nojailet lapioosi ja vittuilet raksasiivoojille? Onko palkka varmasti ansaittu?Kannattaa tutustua vaikka Pauli Sumasen kirjoituksiin.
Tämä yhdistetty ansio- ja kotityöteema kun on yleisestä mielipiteestä huolimatta vankka faktoidi, kun väitetään naisen tekevän enemmän.
Mies tekee enemmän.
- Anonyymi
Minä olen tehnyt kotityöt yksin mukisematta myös ruohonleikkuut ja lumityöt, hoitanut lapset, kuskannut harrastuksiin jne vaikka olenkin kodin ulkopuolella töissä.
En pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana, en nimittäin ole mikään sohvaperuna vaan tykkään puuhastella. Mies on kyllä asiasta monesti kiitellyt ja tuonut sen myös ulkopuolisille tiedoksi. Hyvä mies tekee niin.- Anonyymi
Tämän täytyy olla provo! Tai siten olet todella alistettu vaimo.
Miksi muka miehesi ei voi tehdä lumitöitä ja ruohonleikkuuta, jos te molemmat olette töissä?
Koska sinä kuulemma teet kotiaskareet, hoidat lapset ja heidän harrastuksensakin! Anonyymi kirjoitti:
Tämän täytyy olla provo! Tai siten olet todella alistettu vaimo.
Miksi muka miehesi ei voi tehdä lumitöitä ja ruohonleikkuuta, jos te molemmat olette töissä?
Koska sinä kuulemma teet kotiaskareet, hoidat lapset ja heidän harrastuksensakin!Miksi se provo olisi?
Voihan mies olla vaikka työssä, jossa ollaan paljon työmatkoilla tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364