Natosta
Eu:sta
Pakkoruotsista
Minä kannatan kahta ensimmäistä ja vastustan viimeistä .
Äänestinkö väärin .
Mitä mieltä piraatit
Anonyymi
3
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ai haluat sinä luovuttaa suomen arvokkaan suveriteetin ja puolueettomuuden tuolle Amerikan ylikansalliselle sotahelvetille?
- Anonyymi
Tottakai naton suojaan heti eu. myös on hieno ajatus pakkoruotsilla joutaisi pyyhkiä tietyn paikan .
- Anonyymi
Väärin äänestin ,ei toistu .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51422295
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552673IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371590Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist541494Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226- 941200
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711195Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351110- 131081
- 44898