Trolli valehteli että stereot eivät ole muodissa.

Anonyymi

Kirjoitin vuosi sitten Suomi24 miksi ei vahvistin mene kauppaksi ja joku varman oli joku Supon netti trolli vastasi: kirjahyllyt ja stereot eivät ole muodissa mutta sinä tapauksessa ihmetelen muutama asia vime talvena myynti ilmoituksia http://tori.fi/ oli enimillän 7200 kpl eli 170 sivua ja se oli keskellä talvea kun oli ilma kylmimillän ja ihmisillä oli aika istua kotona kuntelemassa musikkia nyt on vielä kesä ja ilmoituksia on jo noin 7400 kpl eli 174 sivua eli 200 kpl enemän kun vime talvena tälle trolille ilmoitan että kuinkas tämä on mahdollista jos ei stereot ole muodissa eli tietenkin kun tule talvi niin myynti ilmoitukset lisäntyvät entisestän ja uusia enkoja tule aivan varmasti mutta nyt on vasta mennyt elokuu ja on jo uusi enka eli onko se sitten niin että Supon netti trolli saa sanoa mitä tahansa valhetta että sillä että ei ollekan pidä paikkansa niin sillä ei ole niin väliä eli kun minä haluisin tietä miksi vahvistin ei mene kauppaksi niin totta kai minä haluan sihen kysymyksen rehellisen vastauksen toinen Supon netti trolli heitti että pyydä etukäteis maksua niin mene heti kauppaksi mitä on täys puuta heinä ja aivan varmasti on yhtä paljon puuta heinä kun se että stereot eivät ole muodissa.😞

4

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko noi Supon trollit jäljittä ip osoitella että saa mennä ve** Lä****.:(

      Ei ne Supon netti trollit kertonnet mitän hyödyllistä millä sais vahvistin menemän kauppaksi sen taki nille pitä ko***.:(

    • Anonyymi

      Kyllä hieno stereovisiomusiikki vanhan haitarinsoiton pesee...

    • Anonyymi

      Mitä sillä että tykkäkö stereo tai haittari musikista ole tekemistä sen kanssa että kuinka minun vahvistin mene kauppaksi se on sittä mitä minä kysyn että kuinka saa sen vahvistimen myytyä ei sittä että onko stereo vai haittari musikki parempi ja sitten noi trollit valehtelin että sen takia ei mene kauppaksi kun ei kirja hyllyt ja stereot ole muodissa ja toinen trolli sano että pitä pyytä etukäteis maksu molemmat yhtä puuta heinä mutta nyt kun minä todistan että stereoiden supsio on kasvamassa niin nyt pitäis tietä kuinka toi vahvistin mene kauppaksi.:(

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe