helluntailaiset odottavat

Anonyymi

Jumalan ihmeitä, - toki niitä on, vaan se ei voi olla: "uskon perusta"

Jeesus sanoo raamatussa: "he vaativat ihmeitä ja merkkejä"

siis ihan VAATIVAT, - muuten ei kelpaa helluntailaisuuteen ???

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt.12:39 Mutta hän vastasi heille ja sanoi: Tämä paha ja aviorikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki. Matt.16:4 Tämä paha ja aviorikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki. Ja hän jätti heidät ja meni pois. Luuk.11:29. Mark.8:12 Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä.

    • Niitä odattavat ateistitkin. Sanovat etteivät usko ennenkuin näkevät. Jos usko on vain pelkkää teoriaa ja jos ei koskaan koe Jumalan apua ja toimintaa arjessa, niin on todella vahva usko. Ihmeet ja merkit seuraa niitä jotka usovat tai toisaalta autuaat ne jotka eivät näe mutta uskovat, sanoo Raamattu

    • Anonyymi

      Ps.72:18 Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee. Osaa ne muutkin tehdä ihmeitä. 2Tess.2:9. Ilm.13:13. 16:14.

    • Anonyymi

      raamatussa: "herra, herra, sinun nimessäsihän me teimme monta voimallista tekoa, ja paransimme sairaita, silloin minä sanon heille: menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät"

    • Anonyymi

      Job.5:9 Biblia (1776) Joka voimallisia töitä tekee, joita ei tutkia taideta, ja ihmeitä, joita ei lukea taideta. Job.9:10 Biblia Hän tekee suuria töitä, joita ei taideta tutkia, ja epälukuisia ihmeitä.

    • Anonyymi

      Jumalan ihmeitä tapahtuu paljon laajemmin, kuin "yhdessä lahkossa"



      "Jumalan maailma on suuri !!!

    • Anonyymi

      Mahtavaa että olen täällä. Hellarit saavat odottaa.

    • Anonyymi

      Miksi tehdään Jeesuksesta Jumala? 5Moos.6:4. Mark.12:29 Biblia (1776) Mutta Jesus vastasi häntä: tämä on kaikkein suurin käsky: kuule, Israel, Herra meidän Jumalamme on yksi, Herra. Sak.14:9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

    • Anonyymi

      hellareitten Jumala on vain niiden "sisäpuolella"


      - perinnäissääntöineen". . .

      "sillä niin Jumala rakasti MAAILMAA, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän" Joh. 3: 16

    • Anonyymi

      antti wuoltee taas kerran riehumassa ja pilkkaamassa Jumalaa. Jumalattomalla pilkkaajalla ja teeskentelijällä ei ole mitään kokemusta Jeesuksen kanssa vaeltamisesta. Niin, miksi valhehebrealainen esiintyy suurena Raamatun opettaja?

      • Anonyymi

        Vanhus riehuu? Ei hän ole suuri Raamatun opettaja.


    • Anonyymi

      Matt.10:24. Luuk.6:40 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi; täysin oppineena jokainen on oleva niinkuin hänen opettajansa. Joh.13:16. 15:20.

    • Anonyymi

      1Kor.3:11 Biblia (1776) Sillä muuta perustusta, ei taida yksikään panna, vaan sen, joka pantu on, joka on Jesus Kristus.

    • Anonyymi

      Nuo Herran sanat oli kohdistettu juutalaisille.

      Siitä samasta aiheesta Paavalikin kirjoittaa:

      22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
      23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
      24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
      ( 1Kor 1)

      Evankeliumin julistamista Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta, sanan rististä, julistamista seuraa myös ihmeet, kuten uskoon tuleminen.

      Aloitus siinä mielessä ok, että tässä ajassa ihmiset hakevat itselleen hengellisiä kokemuksia, fiiliksiä, vaikka evankeliumi itsessään pitäisi olla se tärkein ja ykseys Kristuksessa.

      Kuten Paavali kiteyttää:

      5. Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
      ( 2Kor 4)

      Usko Toivonen

    • Anonyymi

      Missä on toinen istuja? Ilm.4:2 Biblia Ja kohta minä olin hengessä, ja katso, istui oli pantu taivaaseen, ja istuimella oli (yksi istuva) "ja valtaistuimella oli istuja." 1Kun.22:19. 2Aik.18:18. Ps.47:9. Hes.1:26. Sitten vaan Raamatun tuntijat ääneen.

    • Anonyymi

      Helppo nakki. Joh.14:28 "Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi." 1Piet.3:22 Biblia Joka on Jumalan oikealle kädelle, taivaaseen mennyt....

    • Aloittaja ei tunne raamattua. Kirjoittaa omia ajatuksia. Ihmeet seuraavat niitä, jotka uskovat. Nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat. Mm. he panevat kätensä sairaiden päälle ja nämä tulevat terveiksi. Jne. Mark. 16. loppupuolella.

    • Anonyymi

      Aloittaja on katkeroitunut antti wuoltee ja judasti harhan pastori. Judaistien tapaan hän alkoi riekkua pahuuttaan julki yhden jakeen perusteella.
      Apostolien teoissa on kirjoitettu: Herra, katso heidän uhkauksiansa ja anna palvelijaisi kaikella rohkeudella puhua sinun sanaasi; ja ojenna kätesi, niin että sairaat parantuvat ja tunnustekoja ja ihmeitä tapahtuu sinun pyhän Poikasi Jeesuksen nimen kautta. Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti.
      Seurakunta rukoili ihmeitä ja merkkejä ja Jumala vastasi uskovien rukoukseen.

      "sinne saavuttuaan he kutsuivat seurakunnan koolle ja kertoivat, kuinka Jumala oli ollut heidän kanssansa ja tehnyt suuria ja kuinka hän oli avannut pakanoille uskon oven." Jeesuksen seuraajat puhuivat Jumalan suurista teoista ja omista kokemuksistaan.

    • Anonyymi

      Joh 6:28 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
      6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

      Kyllä näitä ihmeita tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe