Tämä ehkä tavoittaa henkilön, tai sitten, mutta kirjoitan silti. Sinä joka luovutut vaalean koiran paripäivää sitten Kajaaniin pariskunnalle. Otittko selville minkälainen pariskunta on oikeasti? Et koska et olisi muuten luovuttanut koiraa heille. Päällisin puolin osaavat näytellä eläin rakkaita, selitellä että on ennenkin koiria ollu, hoitaneet yms. Lähtökohtasesti, se minkälaista elämää elelevät, ei ole koiralle oikea paikka olla. Asuinympäristö, miten käyttäytyvät kotioloissa. Kuka huolehtii koiran terveydestä, kun humalassa ovat useasti, koira joutuu tarpeensa tekemään silloin pienelle piha alueelle, liikunta on minimaalista. Kaikki ei ole sitä mitä ensivaikutelma antaa näyttää. Ongelmia tulee aivan varmasti-
Luotat sokeasti.
Anonyymi
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ílmoita ihmeessä huolesi hyvinvointieläinlääkärille. Hän käy tarkistamassa, onko koiran olosuhteet ja hoito kunnossa. Älä viivyttele, jos tiedät, että eläin kärsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634