Iisalmessa on haissut eilisestä saakka pistävä haju. Tulee etelän suunnalta josta järven takaa Itikan suunnalta näkyy myös savua.
Voimakas savun haju
12
273
Vastaukset
- Anonyymi
Luomutuottaja siellä poltteloo ylijäämä viljoo, se on ollunna liian hyvä tuotto niillä tiluksilla.
- Anonyymi
Se on teille kaupungin nirppanokille ihan oikein!
- Anonyymi
Kärsii sitä hajua tasapuolisesti kaikki eikä ainoastaan mainitsemasi ns. nirppanokat.
- Anonyymi
Savun tuoksuhan on hyv ä. ja lihakin säilyy paremmin savustettuna!
- Anonyymi
Savun haju on pistävää katkua ei todellakaan hyvän tuoksuista.
- Anonyymi
Lienee paaleja polttaa. Viime vuonnakin levisi haju ainakin Peltosalmelle asti. Polttaisi silloin kun tuuli käy Itikan omiin asuinrakennuksiin päin.
- Anonyymi
Ei se saastuttaminen koske porvaria. Porvareilla ovat eri lait.
- Anonyymi
Hyvä painorajoitteinen henkilö, elkää pahoittako mieltänne, jos joku toinen henkilö pystyy elättämään itsensä.
- Anonyymi
Hyvä älyrajoitteinen henkilö. Tapanani on ollut polttaa omalla pihalla roskia niin ettei se aiheuta harmia naapureille. Muutenkin pyrin ottamaan kanssaeläjät mahdollisimman hyvin huomioon.
- Anonyymi
Pistävä haju Iisalmessa,miksi.
- Anonyymi
Kulotus oli lähtenyt "irti'.
- Anonyymi
Soittakaa 112 jos tunnette savunjajua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450