Leffateatterissa?

kevättä kohden..

onko kukaan harrastanut seksiä tai jotakin sekstailua leffateatterissa..kuin hoiditte hommat, niin että kukaan ei huomannut mitään...
tai mitä teitte?

9

6362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti

Me ollaan vaan suudeltu ja olen hieronnut kultani varustusta, mutta ei muuta, kuin sen asian hoitas ees silleen, että kukaan ei näkis?? Sihin olisi kiva ottaa elokuvissa, sielä penkkien hämyssä, aiaiai...

• Migge1975

Tapahtui leffateatterissa v.2002 muistaakseni.
        Olin silloisen tyttöystäväni (nyk.vaimoni) kanssa katsomassa Clintin "Bloodwork" -leffaa, ja oltiin ainoat koko näytöksessä. Voitte arvata mitä alkoi tapahtumaan kun valot sammuivat...

no, tyttöni avasi housuni ja otti suihin,
        loppuun asti. Mikä nautinto katsoa leffaa samalla kun imetään kullia! Onneksi oli limua mukana että sai maun pois suusta. Sen jälkeen sitten jatkettiin leffan katselua, minä tosin oli seitsemännessä taivaassa, tulin meinaan kunnolla.. tyttönikin sanoi että suu ei ollut koskaan ennen tuntunut niin täydeltä.. :)

• nainen23
        Migge1975 kirjoitti:

Tapahtui leffateatterissa v.2002 muistaakseni.
        Olin silloisen tyttöystäväni (nyk.vaimoni) kanssa katsomassa Clintin "Bloodwork" -leffaa, ja oltiin ainoat koko näytöksessä. Voitte arvata mitä alkoi tapahtumaan kun valot sammuivat...

no, tyttöni avasi housuni ja otti suihin,
        loppuun asti. Mikä nautinto katsoa leffaa samalla kun imetään kullia! Onneksi oli limua mukana että sai maun pois suusta. Sen jälkeen sitten jatkettiin leffan katselua, minä tosin oli seitsemännessä taivaassa, tulin meinaan kunnolla.. tyttönikin sanoi että suu ei ollut koskaan ennen tuntunut niin täydeltä.. :)

Kyllä tekis mieli kokeilla...;)
        Mitesnhän osuisi tyhjään näytökseen...

• Viisastelija
        nainen23 kirjoitti:

Kyllä tekis mieli kokeilla...;)
        Mitesnhän osuisi tyhjään näytökseen...

Pitää valita oikein huono elokuva, joka on jo pyörinyt pitkään teattereissa ja toivottava, ettei kukaan enää mokomaa pöljää rainaa lähde katsomaan... Ongelmana on se, että yhden mielestä sietämättömän huono elokuva voi jokun toisen mielestä olla paras, jota pitää käydä tölläämässä joka ilta niin kauan, kuin se pyörii.

Toinen ongelmaon siinä, kestääkö itsekään kovin paskaa leffaa katsoa (, edes sen vertaa mitä siinä touhutessa ehtii) ja viekö kurja filmi myös seksihalut.

Mutta onnea matkaan, vaikka kauhean sponttaanisti homma ei käykään!

• nainen23
        Viisastelija kirjoitti:

Pitää valita oikein huono elokuva, joka on jo pyörinyt pitkään teattereissa ja toivottava, ettei kukaan enää mokomaa pöljää rainaa lähde katsomaan... Ongelmana on se, että yhden mielestä sietämättömän huono elokuva voi jokun toisen mielestä olla paras, jota pitää käydä tölläämässä joka ilta niin kauan, kuin se pyörii.

Toinen ongelmaon siinä, kestääkö itsekään kovin paskaa leffaa katsoa (, edes sen vertaa mitä siinä touhutessa ehtii) ja viekö kurja filmi myös seksihalut.

Mutta onnea matkaan, vaikka kauhean sponttaanisti homma ei käykään!

Netistähän voi ainakin paikalliseen varata lippuja etukäteen, pitää vaan lunastaa tuntia ennen näytöstä. Jos varailisi eri numeroilla koko salin täyteen... mutta lunastaisi vain kaksi... hmmm;))
        Taidan ehdottaa miehelle leffaan menoa:)

• Minna

Rakkaimpani sormeili minua kun istuimme ihan takana salissa. Välillä imin häntä. Jännitti ihan hirveästi ja kaikki aistit oli ihan herkkinä. Jopa oman seksin hajun tunnisti vaikka ei sellasta normaalisti haista. Pelko ja kun oli pakko olla ihan hipihiljaa toi oman kiihkonsa ja orgasmia ei ollut vaikea saada, reaktiota ihan pelkäsi. Sekin että hame oli lanteilla tuntui että olisin ollut alasti! Orgasmikin oli ihan tajuttoman voimakas, mahtavaa! Enää ei varmaan uskaltaisi.

• Jarmo.Pohto

Kyllä muut melkein aina huomaa, jos leffateatterissa tekee enemmän kuin halaa ja suutelee. Kannattaa miettiä, koska ei ole tarkoitus aiheuttaa muille kiusaantunutta oloa. Minulla oli kerran hassu kokemus, kun olin naiseni kanssa talvella katsomassa Disneyn piirrettyä (ettei olisi ollut Kaunotar ja hirviö) isossa salissa, jossa oli paljon ihmisiä. Olimme kuitenkin reunalla, jossa ei ollut muita vieressä. Talvitakki oli levitettynä jaloille, ja naisenipa meni avaamaan vetoketjun, ja veteli minulta käteen loppuun asti. Hänellä oli kultaiset kädet(kin), tiesi joka sentillä mitä teki. Onneksi oli nenäliinoja mukana, ettei jäänyt teatteriin todistusaineistoa mitä tapahtui koko perheen näytöksessä. Koska yleisöä oli paljon, oli paljon meluakin, ja märistä talvivaatteista lähti enemmän hajuja kuin siitä mitä teimme. Periaatteessa en kannata tällaista, mutta olipa älyttömyydessään huvittava tapaus.

• Romance X

vaimon/silloisen tyttöystävän kanssa käytiin joskus vuosia sitten BioRexin aitiossa katsomassa nimimerkin elokuva. Naapuriaitiosta kun alkoi kuulua varovaista vetoketjun ratinaa, päätettiin ettei jäädä rohkeudessa toiseksi ...

Kokemus oli jokseenkin Mmmmm.... Harmi ettei ole tullut uusittua koskaan.

• Jarmo.Pohto

Luultavasti koko näytöksen yleisö kuuli mitä teitte, sillä Rexin aitioista kuuluu kaikki rapinakin koko saliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2891
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2730
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2082
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1695
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1483
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      181
      1430
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1401
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      139
      1355
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1181
    Aihe