Työttömyys on sairautta!

Anonyymi

Jos ihminen ei mene töihin vaan haisee lidlin oluthyllyn edessä muiden ihmisten haittana, on hän sairas ja hänet pitäisi toimittaa hoitoon!

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaljakassin kantaminen ei sovi vartalollemme, joten naiset saavat hakea juotavat.

Vain typerä työläinen eli orja kantaa itse oluensa!

• Anonyymi

Ei käy kauppaan lompsiminen. Soitto ja tuovat kotiin.

• Anonyymi

Justiin kävin taas haisemassa. En oo taas viikkoon käyny suihkussa. Toivottavasti nautit!

• Anonyymi

Entä jos ei mene töihin eikä liiterin olutosastolle haisemaan?

• Anonyymi

Rauhoitu jv ettei lepsiasi pahene

• Anonyymi

Työtönkin voi jäädä sairaslomalle. Itse asiassa työttömän kannattaa hakeutua sairaslomalle, jos pitempiaikainen sairaus tai vamma iskee. Tämä on toimeentulon kannalta turvallisempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Tunteet tarkoittaa ilmavaivaa. Älkää vaivaantuko.

• Anonyymi

Moni työtön vois lähteä hoitoon ihan mielellään. Talon puolesta: Asunto, ruoka- ja vaatehuolto, terveydenhoito, ajankuluksi jotain terapiaa, mukavaa seuraa jne.

• Anonyymi

Työtön on kuin pikkulapsi. Tarvitsee ympärivuorokautista holhousta. Miksi tällaiselle henkilölle myydään päihteitä? Eihän pikkuvauvatkaan saa niitä ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön on kuin pikkulapsi. Tarvitsee ympärivuorokautista holhousta. Miksi tällaiselle henkilölle myydään päihteitä? Eihän pikkuvauvatkaan saa niitä ostaa.

Päihteiden myynti on erittäin tuottavaa, myi niitä sitten valtio tai kuka hyvänsä, laillisesti tai laittomasti. Ei valtio halua luopua lypsylehmästä. Monen työttömän rahat palaa saman tien valtiolle "haittaveroina".

• Anonyymi

Miksi työttömät haisevat niin pahalle?

• Anonyymi

Shamppoo on kallista ja makarooni jauheliha ruokavaliolla tulevan hien aromi on aika tymäkkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shamppoo on kallista ja makarooni jauheliha ruokavaliolla tulevan hien aromi on aika tymäkkä.

Eivät jaksa käydä suihkussa? eiväthän työttömät jaksa nousta edes aamulla ylös sängystä.

• Anonyymi

Päänahka, niin, onko päänahka ihan oikeasti jokin sanana?

• Anonyymi

Entäs esinahka siis ihan esinahka, onko se muka joku sana? eestaas se täällä kuitenkin menee kun näitä juttuja luen.

• Anonyymi

Laittanette myös eläkeläiset samaan kastiin rajattomassa viisaudessanne ja elämänkokemuksessanne? Ihan kiva olisi tietää, jotta kohdatessani osaan valita oikean suhtautumisvälineen teihin.

• Anonyymi

Pappa on hyvä ja pitää vehkeen housuissa kun nuorempia on läsnä. Katsoa saa mutta ei koskea.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyse ei ole pelkästääb matuista vaan niistä puolesta miljoonasta laiskasta kotoperäisestä loisijasta, joita mielipuolinen sosialistihallitus hyysää.

• Anonyymi

Pikavipit pois. Niitä ei tarvitse kukaan. Paitsi täys ääliö.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2233
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2166
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      19
      1541
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      27
      1317
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      985
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      912
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      853
    Aihe