Olen matkustanut pari kertaa vuodessa viim. 20 vuoden aikana enimmäkseen rantakohteissa ja aina mieheni kanssa. Nyt täytän 50 v. ja pakomatkalle pitäisi päästä. Kukaan lähimmäiseni ei pysty iroottautumaan työstä/opiskelusta matkakaveriksi! Viikoksi olisin lähdössä. Ehdottakaapa sporttiselle naiselle mukavaa paikkaa!
Nainen yksin matkalle huhti-toukokuussa
2
667
Vastaukset
- Zing
thaimaan kohteet on hyviä. Ihmiset on ystävällisiä, rantalähellä, lämmintä riittää. Siellä pystyy tekemään oikeestaan mitä vain.
Minun ehdotus. Onneksi olkoon! - Euroopassa
Jos olet yleensä ollut rannoilla, voisit nyt lähteä eurooppalaiseen kaupunkiin.
Jos lähdet seuramatkalle, seuraa löytynee sieltä.
Kaupunkeja riittää ja taapertaminen niissä ympäriinsä vaatiikiin sporttisuutta.
Nyt voisit miettiä, mitä haluaisit nähdä ja kokea; sen mukaan sitten valitsemaan.
Mikä on matkasi ajankohta?
Tuli mieleen, että olen jossakin nähnyt esim. pyöräilymatkan Unkarissa. Päivittäin poljetaan noin 40 kilometriä. Olisiko ollut Töölöm matkatoimisto? Löytynee tarvittaessa Googlella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484