Olen hankkimassa seuraavanlaista:
Rover 75
-99 tai -00
2.0 CDT diesel
kannattaako ostaa suomesta, vai hankkia tuontifirman kautta saksasta...? hinnan suhteen eroja lähinnä mietin... saksassa 7000-8000e ja veroineen siis 15000-16000 (-ko?) suomeen. eli tuleeko käytännössä niin paljon hinta-eroa, että saksasta asti kannattaa tilata...? kiitos jo etukäteen!
ja toinen kysymys, onko pahaa sanottavaa AUTOMAATTIVAIHTEISTOSTA Roverissa...?? että vaihtaako hyvin, kestää pitkään, tyyppivikoja, millainen kaupunkiajossa, kiihtyvyydessä...?
Rover saksasta??
keskityelamaan
2
790
Vastaukset
- Roveristi
75:ten hinnat pyörivät 20 t€ molemmin puolin, riippuen aivan täysin vuosimallista, kilometreistä ja varustelusta.
Esimerkkinä Rover 75 Connoisseur, vm. 00, 2.0 V6 bensa, ajettu 65 tkm, hintaa Käyttöauto piti tuolla 25 t€. Kuitenkaan kyseinen Rover ei kahta viikkoa kauempaa vanhentunut Käyttöauton valikoimassa...- Roveristi
...on JATCOn valmistama, japanilainen, viisilovinen. Henkilökohtaista kokemusta ei ko. askista ole, mutta en ole ainakaan kenenkään kuullut sitä haukkuvankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882