MIKSI AJAT OMALLA AUTOLLASI TÄNÄÄNKIN?

Anonyymi

Työajo omalla autolla on tietenkin asia erikseen. Mutta jos lyhyetkin matkat pitää ajaa autolla,auto pitää saada oven eteen. Omahyväisyys,itsekeskeisyys,laiskuus.Mitä hienompi ja kalliimpi auto;ja nämä samat ihmiset kehtaavat syyttää sillä savuttavalla riisipussilla ajavia,sille joille auto on VÄLTTÄMÄTTÖMYYS EI ITSEISARVO kuten VARAKKAILLE.

107

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sinäkään mistään tajuat.

      • Anonyymi

        Ööööö..öö?


      • Anonyymi

        Sinähän se fiksu oot,taidat olla Audin tai Bemarin omistaja.Saitkos montakin litraa kusta kaupanpäälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se fiksu oot,taidat olla Audin tai Bemarin omistaja.Saitkos montakin litraa kusta kaupanpäälle?

        Ei ole Autia tai Bemaria mutta Mersu joskus 90-luvulla oli. Ajan omalla autollani koska haluan lähteä ja palata silloin kun haluan. Jos se on omahyväisyyttä niin olkoon. Muuten, taidat olla todella typerä ja köyhä vasemmistoluuseri.


      • Anonyymi

        Joka voi huoleti ajaa 13v vanahalla autolla,olin sitten katkera,luusesi,sinivihreä,punainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Autia tai Bemaria mutta Mersu joskus 90-luvulla oli. Ajan omalla autollani koska haluan lähteä ja palata silloin kun haluan. Jos se on omahyväisyyttä niin olkoon. Muuten, taidat olla todella typerä ja köyhä vasemmistoluuseri.

        Olen mieluusti aineellisesti,kuin henkisesti köyhä.
        Todellakin tyypillinen saksalaisen auton omistaja,minä minä minä.
        Kaikki muut ovat köyhiä luusereita.
        Ja se vihervasemmistolainen luuseri on voinu sijoittaa polkupyöriin saman summan sinä typeriin bensasyöppöihisi.
        Että kukahan tässä on OIKEASTI KÖYHÄ.


      • Anonyymi

        No,kuule.kerro ihan omin sanoin mistä sinä mitään tajuat.
        Jos ihmisiä voisi monistaa,niin monistaisisin 30 Greta Thunbergia kotiovellesi huutamaan:"kuinka kehtaat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mieluusti aineellisesti,kuin henkisesti köyhä.
        Todellakin tyypillinen saksalaisen auton omistaja,minä minä minä.
        Kaikki muut ovat köyhiä luusereita.
        Ja se vihervasemmistolainen luuseri on voinu sijoittaa polkupyöriin saman summan sinä typeriin bensasyöppöihisi.
        Että kukahan tässä on OIKEASTI KÖYHÄ.

        mene töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mieluusti aineellisesti,kuin henkisesti köyhä.
        Todellakin tyypillinen saksalaisen auton omistaja,minä minä minä.
        Kaikki muut ovat köyhiä luusereita.
        Ja se vihervasemmistolainen luuseri on voinu sijoittaa polkupyöriin saman summan sinä typeriin bensasyöppöihisi.
        Että kukahan tässä on OIKEASTI KÖYHÄ.

        Ei kukaan täysjärkinen aja pyörällä jos on varaa ostaa auto. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene töihin.

        No mene hopi hopi! voi voi alkaako iltavuoro ja joudun kattoo salkkarit ja rantabaarit ceemoorelta jälkikäteen! yhyy!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mistä katkeruus kumpuaa?

      • Anonyymi

        Ei ole kaikilla vara autoon...ei kela heille sitä kustanna. Kyllä katkeroittaa...


      • Anonyymi

        Kysymys kuuluu,tarviiko sillä autolla ajaa lyhyetkin matkat?


    • Anonyymi

      saako ekotorilta fillareita halvalla?

      • Anonyymi

        Saako syödä lisää jos on läski?


      • Anonyymi

        Niin juuri kaikki hommaamaan ekotorilta polkupyörä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako syödä lisää jos on läski?

        Syö laihdu,liho aivan sama!muuta ruokailutapojasi,niin saatat yllättyä!


    • Anonyymi

      Kenenkähän kärryllä pitäisi ajella? Varastetullako? Onkohan nyt realiteetit kotona?

    • Anonyymi

      Ajan koska pystyn ja haluan. Etkä sä voi sille mitään.

      • Anonyymi

        En voikkaan. Tuossa lauseessa korustuu juuri tämän päivän itsekäs asenne:"koska pystyn ja haluan"
        Entäs jos ett jonain päivänä pystyisisikään ajamaan autollasi,vaikka haluaisitkin? Jokin sairaus tulisi sinun ja autosi väliin.Milläs sinä sitten liikkuisisit? Invataksillako? Auton tietenkin joutuisisit myymään pois.Katsoisisit kun rakas koslasi kaartaa pois kotipihastasi ja näkisisit sitä silloin tällöin kaupungilla.
        Sinulla on jotain arvokasta josta kannattaa huolehtia.Kaiken muun maallisen voi korvata,mutta tätä ei.


    • Anonyymi

      Kyllä faktat on faktaa, oma auto olla pitää, ei tartte kyytiä vongailla ja aikatauluja murehtia. Asioissa olla pitää sentään jossain järkeä, vaikkei eduskunnassa sitä olisikaan. Se on raharikkaiden paratiisi. Ja voin sanoa et ! YKSIKÄÄN puolue ei aja köyhän asiaa nykyään enää siellä, siel ei nimittäin köyhiä ole. Sempä tähden olen lopettanut äänestämisenkin. Ja nyt lähden OMALLA autolla puolukkametsään. Teen notskin ja paistan poimimisen päälle makkarat. Siitä jää jonkinlainen hiilijälki. Pitääkin. Jostain pitää jäädäkin jos elää meinaa.

      • Anonyymi

        Tottakai monet tarvii autoa,mutta pointti ei ollut se että saako ihmisellä auto vai ei vaan se että miksi tänään(kin) kauniina syyspäivänä pitää ajaa LYHYETKIN MATKAT autolla?Kun voisi aivan yhtä hyvin kävellä tai ajaa pyörällä tai vaikka SÄHKÖPOTKULAUDALLA.Tämä on se keskustelun pointti-että miksi pitää ajaa lyhyetkin matkat autolla?
        Sinä ilmeisen itsekäs tyyppi joka vastasit,"koska pystyn ja haluan" niin sinä varmasti pystyt ajaamaan sen lyhyen matkan myös polkupyörällä,vai onko se auto sinulle jokin inkubaattori,jota ilman ett voi elää?


    • Anonyymi

      Miä taas olen havainnut, että niitä lyhyitä matkoja kaupan oven eteen ajaa yleensä se köyhä työtön lihava sillä savuttavalla volkkarilla. Hyvätuloiset ovat yleensä niitä fiksumpia ja pitävät hyvinvoinnistaan huolta liikkumalla lyhyitä matkoja muutenkin kuin autolla.

      • Anonyymi

        Höpö höpö! Milloin olet nähnyt kenenkään, kenellä on rahukkaa taskussa, liikkuvan pyörällä?
        Kyllä ne meidänkin taloyhtiössä on työttömät ja muuten vajavaiset, jotka pyörällä liikkuu. On tietysti se paska kiintiövolkkari myös josta näkyy jo päällepäin että ei ole paljon huollettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Milloin olet nähnyt kenenkään, kenellä on rahukkaa taskussa, liikkuvan pyörällä?
        Kyllä ne meidänkin taloyhtiössä on työttömät ja muuten vajavaiset, jotka pyörällä liikkuu. On tietysti se paska kiintiövolkkari myös josta näkyy jo päällepäin että ei ole paljon huollettu.

        No selvitähän huviksesi mitä ne trikoopyöräilijöiden fillarit maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selvitähän huviksesi mitä ne trikoopyöräilijöiden fillarit maksaa.

        Selvitä sinä sillä välin paljonko tuo minun vm. 2018 Mersun e-sarjalainen maksaa.


      • Anonyymi

        Voi vitsi, sulla aika uusi. Mun mersu on jo vanha 2015 E250 coupe AMG varusteilla ja ajettukkin kohta 43000. Pitänee mennä vaihtamaan kohta.
        Mitähän sillä sais?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vitsi, sulla aika uusi. Mun mersu on jo vanha 2015 E250 coupe AMG varusteilla ja ajettukkin kohta 43000. Pitänee mennä vaihtamaan kohta.
        Mitähän sillä sais?

        Pienellä koneella? Saa siitä varmaan puolet vielä siitä mitä maksoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienellä koneella? Saa siitä varmaan puolet vielä siitä mitä maksoit.

        Ihan riittävä kone mulle. 211hp ja 350nm vääntöä. Kyllä tällä ehtii.
        Jos olisin halunnu isommalla koneella niin olisin sellaisen ostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitä sinä sillä välin paljonko tuo minun vm. 2018 Mersun e-sarjalainen maksaa.

        No ei tästä nyt ollut tarkoitus mikään kuvitteellisilla autoilla flexausketju tulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tästä nyt ollut tarkoitus mikään kuvitteellisilla autoilla flexausketju tulla!

        Niin ne kuvittelee keillä ei ole varaa ostaa autoja.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa,kyllä se on se varakas,kuka ajaa lyhyetkin matkat ja auto pitää saada siihen oven eteen,he tekevät näin,koska voivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa,kyllä se on se varakas,kuka ajaa lyhyetkin matkat ja auto pitää saada siihen oven eteen,he tekevät näin,koska voivat.

        Aivan, ei ole köyhän harrastus tuo autoilu, vaikka sillä ei edes ajaisi, niin 2000€ menee vuoteen, renkaita 800€/setti kerran kahteen vuoteen jne. Oven eteen /lähelle pääsee prismalla yleensä aika helposti, erityisesti katolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa,kyllä se on se varakas,kuka ajaa lyhyetkin matkat ja auto pitää saada siihen oven eteen,he tekevät näin,koska voivat.

        Oven eteen ajaa vaan mustilainen. Rahtihameen kanssa on vaikeaa liikkua, varsinkin lastattuna.


      • Anonyymi

        Kun joudun luopumaan autovanhuksesta, niin se tarkoittaa kuluja yhteiskunnalle. En pääse kauppaan, lääkäriin, apteekkiin jne. Kodinhoitajien ym. palvelut tulee käyttööni. Eläke on niin pieni, että maksajaksi tulee Kela. Koetan pitää autovanhusta, sillä vielä toistaiseksi olen ajokuntoinen, ja auto on tähän asti mennyt katsastuksesta läpi. ja huom. päästöt on nolla.


    • Anonyymi

      Oman havainnon mukaan kaikki yliyrittävät pedarit ajelee ns. uusilla/kalliilla autoilla, mihin ei ole oikeasti edes varaa, mutta jotenkinhan sitä pitää yrittää vakuuttaa itselleen et on ns. big shot. Asuminen vuokralla kallis auto ei jotenkin mee järkeen. Ootko siis köyhä vai varakas? Jompikumpi pitää valita. Velalla ostettua kallista autoa ei lasketa.

      • Anonyymi

        Mikkelissä ei oikeastaan kannata taloa ostaa, ja jos on täällä vaan kääntymässä, niin vuokra-asunto on kyllä ihan paikallaan. Auto sentään liikkuu ihan sinne mihin sillä ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkelissä ei oikeastaan kannata taloa ostaa, ja jos on täällä vaan kääntymässä, niin vuokra-asunto on kyllä ihan paikallaan. Auto sentään liikkuu ihan sinne mihin sillä ajaa.

        Kerrostalokaksioita saa nykyään jopa 30 000 eurolla.


    • Anonyymi

      Suht kallis MB, vanhan kerrostalon parkkipaikalla. Pelkät vanteet ja renkaat jo koko oman autoni hintaluokkaa.
      Eihän siinä, komia pirssi. Mutta ihmetellä täytyy, kun omistaja onkin rahoitusyhtiö, kuski kyllä esittää rahamiestä, mutta onkin tyhjätasku 😂

      • Anonyymi

        Niin? Jos auto maksaa 80000€, niin yleensä sitä hintaa joutuu muutamaan erään pistämään. 8kk on tuollaiselle hinnalle hyvä maksutahti. Jos tuntuu tiukalle, niin sitten 10kk.


      • Anonyymi

        Ja sit asutaan vuokralla jossain hikisessa yksiössä? Mikset osta asuntoa/taloa jos likviditeettiä löytyy? Hä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit asutaan vuokralla jossain hikisessa yksiössä? Mikset osta asuntoa/taloa jos likviditeettiä löytyy? Hä

        Jos on kuukauden tai muutaman mikkelissä, pakosta, niin ei sitä varten asuntoa osteta!


      • Anonyymi

        Ei kukaan jolla on järki päässä enää nykyään osta omaa asuntoa sillä sen ylläpito on huomattavasti kalliimpaa kuin asua vuokralla.


      • Anonyymi

        Hah :D Osta sellainen asunto missä on halpa vastike ja ei isoja remontteja tulossa lähiaikoina. Mutta mikäs siinä jos haluaa olla vuokranantajan armoilla ja monoa voi tulla minä päivänä tahansa. Ei todellakaan ole "huomattavasti" kalliimpaa ellei ala ostamaan jostain upouudesta kerrostalosta ylihintaista asuntoa.


      • Anonyymi

        Laskeppa yhtiövastike ja pankkilaina yhteen.Jos jää alle normaalin vuokratason esim. kaksio niin sitten olet tehnyt todella hyvän kaupan.Näin ei yleensä ole.


      • Anonyymi

        Mitäs jos ostaa ilman lainaa niinkuin itse tein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan jolla on järki päässä enää nykyään osta omaa asuntoa sillä sen ylläpito on huomattavasti kalliimpaa kuin asua vuokralla.

        Tämä juttu on löpön pöpöä. Huuhaata. Vuokralaisia kustaan silmään sen minkä ehditään ja kaikki tulot menee vuokranantajalle, joka pitää taloa just kunnossa tai sitten asuntosijoittaja kerryttää omaisuutta sinun tai itse asiassa kelan selkänahasta.
        omistaminen kannattaa. vuokralaisena olet pelkkä kurja paska, pahnan pohjimmainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä juttu on löpön pöpöä. Huuhaata. Vuokralaisia kustaan silmään sen minkä ehditään ja kaikki tulot menee vuokranantajalle, joka pitää taloa just kunnossa tai sitten asuntosijoittaja kerryttää omaisuutta sinun tai itse asiassa kelan selkänahasta.
        omistaminen kannattaa. vuokralaisena olet pelkkä kurja paska, pahnan pohjimmainen.

        Edelleenkin, kerrostalossa jos asut niin et omista asuntoa, vaan osakekirjan. Seinät omistaa taloyhtiö ja niihin ei sitten reikiä tehdäkään ihan silloin kun itsestä siltä tuntuu! Eli siis käytännössä ihan sama kun asua vuokralla. Paitsi että vuokrakämpästä pääsee eroon heti kun tahtoo, eikä silloin kun joku suostuu sen 10 hinnan tiputuksen jälkeen ostamaan. Eli juuri oikea vaihtoehto siksi aikaa kun täällä (Mikkelissä) on pakko olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin, kerrostalossa jos asut niin et omista asuntoa, vaan osakekirjan. Seinät omistaa taloyhtiö ja niihin ei sitten reikiä tehdäkään ihan silloin kun itsestä siltä tuntuu! Eli siis käytännössä ihan sama kun asua vuokralla. Paitsi että vuokrakämpästä pääsee eroon heti kun tahtoo, eikä silloin kun joku suostuu sen 10 hinnan tiputuksen jälkeen ostamaan. Eli juuri oikea vaihtoehto siksi aikaa kun täällä (Mikkelissä) on pakko olla!

        Hohhoijaa mikä tonttu. Reikiä voi tehdä vaikka seinän täyteen jos haluaa, siitä mitään seuraa. Vuokralla asuvat on alistettuja, pompoteltavia huoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa mikä tonttu. Reikiä voi tehdä vaikka seinän täyteen jos haluaa, siitä mitään seuraa. Vuokralla asuvat on alistettuja, pompoteltavia huoria

        Ja sää olet niin älykäs että itkettää...osta nyt Mikkelistä asunto...hahahhaaaa....sijoitus....buahahaaa!! Nauran röhönaurua koko matkan pankkiin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan jolla on järki päässä enää nykyään osta omaa asuntoa sillä sen ylläpito on huomattavasti kalliimpaa kuin asua vuokralla.

        Hinta laskee kokoajan. Tappiokauppoja..


    • Anonyymi

      Sanovatten, että jos omallaan ajelee, niin harvemmin on poliisi perässä!

      T: Volvo Markkanen

    • Anonyymi

      Antaa köyhien kävellä, heillä on siihen aikaa ja treenatut jalat. Itse kuljen autolla oven eteen. Aina. Halveksin kävelijöitä ja pyöräilijöitä. Aina tiellä laahustamassa. Menkää töihin ja ostakaa autot. Köyhät.

      • Anonyymi

        Saattaisit elää pidempään jos kävelisit välillä. Sydän ja verisuonisairaudet yleistyy sitä enemmän, mitä vähemmän liikkuu. Mutta eihän kaikki tahdo elää kauan, 50v ja lusikkaa nurkkaan, kiitos tästä päätöksestä sinulle! Säästyy eläkerahat jonkin muun käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit elää pidempään jos kävelisit välillä. Sydän ja verisuonisairaudet yleistyy sitä enemmän, mitä vähemmän liikkuu. Mutta eihän kaikki tahdo elää kauan, 50v ja lusikkaa nurkkaan, kiitos tästä päätöksestä sinulle! Säästyy eläkerahat jonkin muun käyttöön.

        Pitääkö minun silti kävellä, jos vapaa-ajalla harrastan lenkkeilyä 3 kertaa viikossa ja kuntosalilla käyn 2 kertaa viikossa vai riittääkö se, että juoksen n.30 kilometriä viikossa? Ajan aina autolla lenkkipolun pysäköintialueelle ja kuntosalille aina oven viereen. Elänkö pidempään jos kävelisin 30 metriä päivässä enemmän? Pitänee kysyä lääkäriltä vaikuttaako tämä verisuoniin, että juoksen mieluummin kuin kävelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö minun silti kävellä, jos vapaa-ajalla harrastan lenkkeilyä 3 kertaa viikossa ja kuntosalilla käyn 2 kertaa viikossa vai riittääkö se, että juoksen n.30 kilometriä viikossa? Ajan aina autolla lenkkipolun pysäköintialueelle ja kuntosalille aina oven viereen. Elänkö pidempään jos kävelisin 30 metriä päivässä enemmän? Pitänee kysyä lääkäriltä vaikuttaako tämä verisuoniin, että juoksen mieluummin kuin kävelen.

        Etkä käy. Käyt jääkaapilla hakemassa lisää lenkkimakkaraa ja kaljaa, kyllä nämä kuntosalilla "kävijät" on nähty, siellä pitäisi ihan tehdäkin jotain, mutta ku tulee niin hikikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö minun silti kävellä, jos vapaa-ajalla harrastan lenkkeilyä 3 kertaa viikossa ja kuntosalilla käyn 2 kertaa viikossa vai riittääkö se, että juoksen n.30 kilometriä viikossa? Ajan aina autolla lenkkipolun pysäköintialueelle ja kuntosalille aina oven viereen. Elänkö pidempään jos kävelisin 30 metriä päivässä enemmän? Pitänee kysyä lääkäriltä vaikuttaako tämä verisuoniin, että juoksen mieluummin kuin kävelen.

        Kaltasesi ......ei autoa tarvii.Juuri tuollaisesta "Koska voin ja haluan"ajattelusta pitäis päästä jo eroon. Tekis mieli hankkia drone tai jokin muu lentohärveli ja lennättää autos hevon kuuseen!


      • Anonyymi

        Just tollasten itsekkäiden k...n takia napajäät sulaa. Ett voi tietää kuka kävelijä on rikas tai kuka on köyhä. Jos olisin rikas palkkaisisin Greta Thunbergin huutamaan sinulle jokakerta kuinka kehtaat. Mitä sitten kun ett autolla pystyisisikään enää ajamaan? Tai joku samankaltainen itsekäs idiootti törmää sinuun?ettkä enää pystyisikään ajamaan? nauti nyt sinulla(kin)on jotain arvikasta josta kannattaa pitää huolta.Ei,se ei ole autosi.Se jokin alkaa T:lä.toivottavasti myös ymmärrät olla tekemättä lapsia,maailma ei tarvitse kaltaisiasi itsekkäitä kusipäitä yhtään enempää,ilmasto ei yksinkertaisesti kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasten itsekkäiden k...n takia napajäät sulaa. Ett voi tietää kuka kävelijä on rikas tai kuka on köyhä. Jos olisin rikas palkkaisisin Greta Thunbergin huutamaan sinulle jokakerta kuinka kehtaat. Mitä sitten kun ett autolla pystyisisikään enää ajamaan? Tai joku samankaltainen itsekäs idiootti törmää sinuun?ettkä enää pystyisikään ajamaan? nauti nyt sinulla(kin)on jotain arvikasta josta kannattaa pitää huolta.Ei,se ei ole autosi.Se jokin alkaa T:lä.toivottavasti myös ymmärrät olla tekemättä lapsia,maailma ei tarvitse kaltaisiasi itsekkäitä kusipäitä yhtään enempää,ilmasto ei yksinkertaisesti kestä.

        Kuule, sinua on kusetettu ja olet uskonut jopa Gretaa, tuota aspergeria. Johtuukohan se siitä että sairastat itsekin samaa tautia.


    • mikkeli kikkeli

    • Anonyymi

      Kuka vittu käy kaupassa kävellen tai pyörällä jos on auto käytössä. Kiva kantaa jotain kolmea muovikassillista ruokaa useita kilsoja

      • Anonyymi

        Tottakai saa autolla käydä kaupassa,jos on paljon ostoksia.


    • Anonyymi

      Kyllä pitkien etäisyyksien alueella joutuu autoilemaan jatkuvasti, mikä hoitaa asiansa hyvin. Eri juttu ovat hihulit, jotka vastustavat kaikkea järkevää.

      • Anonyymi

        Nyt oli kyse lyhyistä matkoista kaupungin kesksustassa.Tottakai syrjäseuduilla tarvitaan autoa.


    • Anonyymi

      Idiootit käy kaupassa kävellen. Ei näiden kauppakassista tosin muuta löydykään kuin lehtisalaatti, näkkäri, kaksi keskikaljaa ja sätkämassi, josta molemmat hipit raapii sätkiä.
      Sitten kotiin nopeasti parantamaan maailmaa ja täyttelemään kelan lappuja.

    • Anonyymi

      Ajattelin ajella omalla autolla, kun kävelin kauppaan vuodesta 2000 lähtien vuoteen 2012. Siinä on minun kävelyt kauppaan ja takaisin. En vapaaehtoisesti enää ikinä lähde raahaamaan kauppakasseja kävelypelissä. Mielummin jätän sitten menemättä kauppaan kokonaan!

    • Anonyymi

      Mene töihin ja osta oma auto ja lopeta valittamasta!

      • Anonyymi

        Myy autosi,jatka töihin kävellen valittaen samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myy autosi,jatka töihin kävellen valittaen samalla.

        Ostan uuden kalliimman ja saastuvamman auton ja olen iloinen, kun kateelliset jatkavat ruikuttamistaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan uuden kalliimman ja saastuvamman auton ja olen iloinen, kun kateelliset jatkavat ruikuttamistaan!

        Joo osta joku oikein iso ja kallis jenkki Cadillac tai Lincoln tai Hummer!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan uuden kalliimman ja saastuvamman auton ja olen iloinen, kun kateelliset jatkavat ruikuttamistaan!

        Mistä aina vedetään kateuskortti? Kerro ihan omin sanoin mistä minun pitäisisi olla sinulle kateellinen,onko se jotenkin vähävaraisemman,vanhalla autolla ajavan velvollisuus olla kateellinen sinun kaltaiselle MinäMinäMinä -ecobuustaajalle?Pitäisikö minun olla kateellinen sinulle kun olet omasta mielestäsi (siis vain omasta mielestäsi):Kaunis/komea,nuori,terve,hyvintoimeen tuleva,koulutettu.
        Jos joku ruikuttaa ruikuttakoot! Ei se ei ole minulta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä aina vedetään kateuskortti? Kerro ihan omin sanoin mistä minun pitäisisi olla sinulle kateellinen,onko se jotenkin vähävaraisemman,vanhalla autolla ajavan velvollisuus olla kateellinen sinun kaltaiselle MinäMinäMinä -ecobuustaajalle?Pitäisikö minun olla kateellinen sinulle kun olet omasta mielestäsi (siis vain omasta mielestäsi):Kaunis/komea,nuori,terve,hyvintoimeen tuleva,koulutettu.
        Jos joku ruikuttaa ruikuttakoot! Ei se ei ole minulta pois.

        "Ei se ei ole minulta pois." kyllä näyttää olevan, kun asiota ollaan päättämästä toisten puolesta!


    • Anonyymi

      Syy on avokätinen asumistuki. En voi muuttaa kaupunkiin, kun kukaan ei osta 25km päässä taajamasta sijaitsevaa mökkiä. Pyörällä kestää 3 tuntia edestakaisin ja mopo on talvella vaarallinen. Ikuisesti saan lahjoittaa valtiolle bensiiniveroina suuren osan tuloistani, samaan aikaan viherpiipertäjät asuvat halvalla kaupungissa ja vielä kehtaavat syyllistää autoilijoita.

    • Anonyymi

      Tänään itselläni siihen oli aikataulu-logistinen syy. Duunin päätyttyä kolmisen kilometriä rivakasti autolla kotia, urheilukamppeet kainaloon, ja sitten rivakasti polkupyörällä kilsan matka salille. Talvisaikaan keli sanelee pitkälti kummalla lähden liikkeelle, vaiko jalkapatikalla. -18 asteen jälkeen pyörä jäykistyy kummasti, ja kunnon paukkupakkasilla järkevimmältä tuntuu lähteä liikkeelle jalkaisin.

    • Anonyymi

      Siksi kun minä voin ja haluan. Enemmän saastuttaa teollisuus, tupakointi, puiden poltto, kuin minun upouusi kärryni. Paikasta toiseen pääsy nopeaa, rajoitusten mukaan tietty. Ei tarvitse odotella, rahdata matkalaukkuja. Ja auto on velaton, ja mun oma. Just siks. Helppoa, eikö?

      • Anonyymi

        Toivottavasti joka kerta eteesi osuu joku savuava riisipussi,tai jenkki töräyttää mustat savut tuulilasiisi liikkennevaloissa.JOKA KERTA siis aivan JOKA KERTA. Se on ihan oikein tollaselle itsekeskeiselle "koska voin ja haluan"minättelijälle. Vaihda ecobuusterisi vaikka sähköpotkulautaan tai smartiin,muttet oikeasti kehtaa,kun mitä kaikki kaveritkin,joille sinulle pitää leveillä, siihen sanoisi tai mitä pomo ajattelisi,sehän ei tietenkään sanoisi yhtään mitään,mutta sen k a t s e kertois kaiken. Oikeasti haluaisit tehdä niinkuin se yksi ukkeli joka muutti metsään, muttet kehtaa. Koska sen näsaviisaan sukulaisen,työkaverin,pomom,naapurin nöyryyttäminen uusilla leluilla on tärkeämpää. Tai sitten olet oikeasti vain hyvin....tiedät kyllä itsekkin mikä olet.


      • Anonyymi

        Auto on velaton ja sun oma MITÄ SITTEN?KETÄ KIINNOSTAA,oikeesti.Oot varmaan jossain kivassa ammmattissa.Oikeesti oot vaan joku lentöemäntä,matkaopas tai tuote-esittelijä.Who cares,siis oikeesti. Herää jo ja puhkase toi sun purkkakuplas,sun elämäs,sun työ,sun auto,sun raha.asiat eivät oikeesti kiinnosta yhtään ketään muita kun sua itteäs ja samassa kuplassa oleilevia samanlaisia sisältä tyhjiä ihmisiä.
        Jos sinulla ei vielä ole lapsia,toivottavasti ymmärrät käydä laittamassa "putket" poikki.Maailma ei tarvii myöskään yhtään sinun kaltaisiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto on velaton ja sun oma MITÄ SITTEN?KETÄ KIINNOSTAA,oikeesti.Oot varmaan jossain kivassa ammmattissa.Oikeesti oot vaan joku lentöemäntä,matkaopas tai tuote-esittelijä.Who cares,siis oikeesti. Herää jo ja puhkase toi sun purkkakuplas,sun elämäs,sun työ,sun auto,sun raha.asiat eivät oikeesti kiinnosta yhtään ketään muita kun sua itteäs ja samassa kuplassa oleilevia samanlaisia sisältä tyhjiä ihmisiä.
        Jos sinulla ei vielä ole lapsia,toivottavasti ymmärrät käydä laittamassa "putket" poikki.Maailma ei tarvii myöskään yhtään sinun kaltaisiasi.

        Sulla hiertää kalsarit. Elä ny noin pingaa kun jollakin on hyvin asiat. Oot vaan kade. Jokaista kiinnostaa toisten asiat, eikö ? Et sinäkään täällä muuten kirjoittelis, hehe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti joka kerta eteesi osuu joku savuava riisipussi,tai jenkki töräyttää mustat savut tuulilasiisi liikkennevaloissa.JOKA KERTA siis aivan JOKA KERTA. Se on ihan oikein tollaselle itsekeskeiselle "koska voin ja haluan"minättelijälle. Vaihda ecobuusterisi vaikka sähköpotkulautaan tai smartiin,muttet oikeasti kehtaa,kun mitä kaikki kaveritkin,joille sinulle pitää leveillä, siihen sanoisi tai mitä pomo ajattelisi,sehän ei tietenkään sanoisi yhtään mitään,mutta sen k a t s e kertois kaiken. Oikeasti haluaisit tehdä niinkuin se yksi ukkeli joka muutti metsään, muttet kehtaa. Koska sen näsaviisaan sukulaisen,työkaverin,pomom,naapurin nöyryyttäminen uusilla leluilla on tärkeämpää. Tai sitten olet oikeasti vain hyvin....tiedät kyllä itsekkin mikä olet.

        Ihmiset vaan voi ja saa ja haluaa asioita. Turha niistä on hermostua. Hanki sinäkin jotain uutta itsellesi, aloita vaikka käytöksestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla hiertää kalsarit. Elä ny noin pingaa kun jollakin on hyvin asiat. Oot vaan kade. Jokaista kiinnostaa toisten asiat, eikö ? Et sinäkään täällä muuten kirjoittelis, hehe.

        Oletko henkisesti noin köyhä,kun otit tuon kateuskortin esille.Kun omat argumentit loppuvat,eikä ihminen ole valmis haastamaan itseään,toista kommentoijaa vastaan,otetaan tuo kuuluisa kateuskorti esille. Onko sen toisen joka omasta mielestä(si) on heikompi:köyhempi,huonommin koulutettu,huonommassa ammatissa,ajaa vanhalla autolla/ei ole autoa ollenkaan;jotenkin VELVOLLISUUS kadehtia esim.juuri sinua?Koska sinä olet varakkaampi,hyvässä ammattissa,enemmin tienaava,sinulla hienonpi auto,niin onko minulla jonkinlainen VELLOLLISUUS KADEHTIA ehkä JUURI SINUA? Onko siis minun köyhempänä,alemmalla ammattitaidolla/ammattitaidottomana,työttömänä tai takuueläkkeellä,vanhalla autolla ajavalla tai ei autoa, siis välttämättä kadehtittava sinua,jolla on ehkä parempi ammattitaito,paremmnin palkattu työ,kallis max 5v auto,hybridita/bensa/diesel/täyssähkö,kadehtiva sinun oravanpyörääsi,sinun muotikuteitasi(sinulla on takuuvarmasti sellainen ärsyttävä beige trenssi)sinun onttoa eläämäsi,vai mitä tuo ainainen kateuskortin esille vetäminen oikein tarkoittaa? Sinulla ne kalsarit hiertävät ja tiedet sen itsekkin sisimmässäsi. Mitä sinä olet tehnyt elämässäsi niin hienoa,että SINÄ KUVITTELET että minä kadehtisin SINUA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset vaan voi ja saa ja haluaa asioita. Turha niistä on hermostua. Hanki sinäkin jotain uutta itsellesi, aloita vaikka käytöksestäsi.

        Totta kai ihmiset saa ja haluaa asioita,nyt taisit unohtaa keskustelun alkuperäisen pointin. Aja sinä Maanantaina vaikka scootilla töihin,ai, niin sataa voi voi.
        MinäMinäMinä ihminen siellä huutelee käytöstapojen perään ,möi möi vaan sullekkin!
        Kuinhan moni kommenttoija monistaisisi itsensä jos voisi. Olisihan se mgeeta,kun olisi kolme MINÄÄ .Me MySelf N`I,niin kuin Boozt.com mainoksessa,aina olisi hyvää seuraa.
        Ovikello soisi ja siellä olisikin kolme SINÄÄ. Kolme kpl SINUA. Olisihan se mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset vaan voi ja saa ja haluaa asioita. Turha niistä on hermostua. Hanki sinäkin jotain uutta itsellesi, aloita vaikka käytöksestäsi.

        muuta skutsiin,ai niin ethän tiedä mitä se edes tarkoittaa.
        Oikeasti,sä haluat myydä sun typerän auton,heittää kierrätykseen sun typerät kuteet,sanoutua irti sisällöttömästä työstäsi,haistattaa pitkät tyhjänpäiväisille työkavereille,sukulaisille,ns."ystävillesi",pomollesi,sulkea sometilit,heittää golfkamat ja muut harrastusvälineet jorpakkoon.MUTTET USKALLA ja sitten ota sen kuuluisan kateuskortin esille ja ajattelet tyhjällä päälläsi,että tuo toinen kadehtii minua.
        EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ! TYÖNTÄKÄÄ SE KATEUSKORTTI jo ihan minne haluatte!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuta skutsiin,ai niin ethän tiedä mitä se edes tarkoittaa.
        Oikeasti,sä haluat myydä sun typerän auton,heittää kierrätykseen sun typerät kuteet,sanoutua irti sisällöttömästä työstäsi,haistattaa pitkät tyhjänpäiväisille työkavereille,sukulaisille,ns."ystävillesi",pomollesi,sulkea sometilit,heittää golfkamat ja muut harrastusvälineet jorpakkoon.MUTTET USKALLA ja sitten ota sen kuuluisan kateuskortin esille ja ajattelet tyhjällä päälläsi,että tuo toinen kadehtii minua.
        EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ! TYÖNTÄKÄÄ SE KATEUSKORTTI jo ihan minne haluatte!

        :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai ihmiset saa ja haluaa asioita,nyt taisit unohtaa keskustelun alkuperäisen pointin. Aja sinä Maanantaina vaikka scootilla töihin,ai, niin sataa voi voi.
        MinäMinäMinä ihminen siellä huutelee käytöstapojen perään ,möi möi vaan sullekkin!
        Kuinhan moni kommenttoija monistaisisi itsensä jos voisi. Olisihan se mgeeta,kun olisi kolme MINÄÄ .Me MySelf N`I,niin kuin Boozt.com mainoksessa,aina olisi hyvää seuraa.
        Ovikello soisi ja siellä olisikin kolme SINÄÄ. Kolme kpl SINUA. Olisihan se mukavaa.

        Niin olisi, toisin kuin tuollaisen kanssa kuin Sinä esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko henkisesti noin köyhä,kun otit tuon kateuskortin esille.Kun omat argumentit loppuvat,eikä ihminen ole valmis haastamaan itseään,toista kommentoijaa vastaan,otetaan tuo kuuluisa kateuskorti esille. Onko sen toisen joka omasta mielestä(si) on heikompi:köyhempi,huonommin koulutettu,huonommassa ammatissa,ajaa vanhalla autolla/ei ole autoa ollenkaan;jotenkin VELVOLLISUUS kadehtia esim.juuri sinua?Koska sinä olet varakkaampi,hyvässä ammattissa,enemmin tienaava,sinulla hienonpi auto,niin onko minulla jonkinlainen VELLOLLISUUS KADEHTIA ehkä JUURI SINUA? Onko siis minun köyhempänä,alemmalla ammattitaidolla/ammattitaidottomana,työttömänä tai takuueläkkeellä,vanhalla autolla ajavalla tai ei autoa, siis välttämättä kadehtittava sinua,jolla on ehkä parempi ammattitaito,paremmnin palkattu työ,kallis max 5v auto,hybridita/bensa/diesel/täyssähkö,kadehtiva sinun oravanpyörääsi,sinun muotikuteitasi(sinulla on takuuvarmasti sellainen ärsyttävä beige trenssi)sinun onttoa eläämäsi,vai mitä tuo ainainen kateuskortin esille vetäminen oikein tarkoittaa? Sinulla ne kalsarit hiertävät ja tiedet sen itsekkin sisimmässäsi. Mitä sinä olet tehnyt elämässäsi niin hienoa,että SINÄ KUVITTELET että minä kadehtisin SINUA?

        Miltei kaiken:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi, toisin kuin tuollaisen kanssa kuin Sinä esimerkiksi.

        Sun pointtis katosi jonnekkin. ?????


    • Anonyymi

      Aivan kaamea tilanne. Ostin, kun massia on, BMW:t M5, X5M Competition, samat X3 ja X4 sarjaa, ja vaimon kanssa pilataan kaikkien ilma niillä. Pankaahan kaasunaamarit nokkaan niin elätte 5 minuuttia pidempään. Meillä tietysti autoissa kaikki laitteet ettei teidän hienhaju pääse pilaamaan ajoelämystä, jota köyhät jo muutoinkin häiritsee.

      • Anonyymi

        Mätspoksia on siinä koko sarja, miulla on kanssa Ferrari F40, F50, Enzo, LaFerrari, Testarossa, ja sit Porsse 911 Turbo, 959, Cayenne Turbo, Lamborghini Murcielago, Diablo ja Gallardo, McLareneita muutama ja pari Mersua.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätspoksia on siinä koko sarja, miulla on kanssa Ferrari F40, F50, Enzo, LaFerrari, Testarossa, ja sit Porsse 911 Turbo, 959, Cayenne Turbo, Lamborghini Murcielago, Diablo ja Gallardo, McLareneita muutama ja pari Mersua.

        Kahen litran oohoocee turbokolmosenkautta nelosenpuhaltimella sierra jättää sen Vakio femma 6.3 sekunttiin nollasta sataan, 3.6 vapari vapari. Kahen litran turbo 16 venttiilinen vetää 6.2 sekunttiin, saa olla aika kova vakio bemari että se vetää eelle.


    • Anonyymi

      Koska voin. Ja Mersulla on kiva ajaa. Vaikka sen omistaakin rahoitusyhtiö. Jos ajoneuvon omistaja on ongelma, niin voin selvittää saisiko viimeisen osamaksuerän (alle hyvän konjakkipullon hinta) vielä jyvitettyä viidelle vuodelle, ettei tulisi ajettua omalla autolla.

      • Anonyymi

        Niin minäkin, koska voin. Kjäh kjäh! Ihmiset vaan raivoaa. Typerää. Hirveitä herneitä joillakin. Elämä ei ole tasa-arvoista, toisilla on, toisilla ei. So what! Naurattaa nuo kilettäjät, sama kai mitä kukakin tekee ja millä ajaa. Pääasia et liikkuu paikasta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin, koska voin. Kjäh kjäh! Ihmiset vaan raivoaa. Typerää. Hirveitä herneitä joillakin. Elämä ei ole tasa-arvoista, toisilla on, toisilla ei. So what! Naurattaa nuo kilettäjät, sama kai mitä kukakin tekee ja millä ajaa. Pääasia et liikkuu paikasta toiseen.

        sama kai se on. kuinkhan moni vaan haaveilee lentävänsä vaikka kuuma ilmapallolla,muttei kehtaa.Juju kun siinä että kaikki vaan haaveilee,kukaan ei oikeesti uskalla,ollaan vaan käsi poskella ja mennään lauman mukana.


    • Anonyymi

      Niin ,siksi ajaoin, kun piti saaha voita leivälle ja leipää voille ,vähä maitookin esim, kahviin. Toivottavasti meni yksinkertaisille perille, etteivät typeriä kysele.

      • Anonyymi

        Just näin. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Piste.

        punasta maitoa,sinistä lenkkiä emmentaaliaa ja illalla tulee tv.tä emmerdale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Piste.

        Just näin,niinhän minäkin tein. 50km tänään.


    • Anonyymi

      Tulin kesälomalla Mikkeliin ja vilkaisin heti innostuneena ja jännityksellä tätä palstaa...
      Täällä näkyy kirjoittelevan sama luuseri. Yrität luoda eri ryhmistä huonoa kuvaa, mutta ymmärrä se, että jokaisen tekstisi lukija huomaa vain sen että olet ahdistunut henkilö jonka poismeno edes täältä parantaisi Mikkelin menoa. Toisaalta eihän sun kirjoituksillasi ole mitään väliä. Sä luulet vaikuttavasi kirjoituksillasi, mutta vain teet itsestäsi nolon. tunnen myötähäpeää että ilmaiset itseäsi noin nolosti. Perustelisit jotain tai häipyisit ongelminesi muualle. Kaltaisesi henkilöt tarvitsevat apua, meillä muilla on kivaa ja onnellista. Nautimme kesästä. Ajattele sitä että jos et olisi piilosa kirjoituksinesi ja julistaisit niitä juttujasi jollekin kasvokkain, sinua ei ehkä enää olisi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe