NASTARENKAAT!!!

Nyt ahistaa..... NASTARENKAAT!!!!.... Talvi tulee ja NASTARENKAAT vievät uneni ja hermoni. AAAARRGGHH....... APUAA...!!

9

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä oot niin älykäs ja fiksu, onnea tulevaisuuteen

      • Kiitos... kiitos. Mutta talvella autoissa pyörivät NASTARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän hoidossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...


      • Anonyymi

        Penis.


      • KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! Talvella ja kesällä autoissa pyörivät KITKARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän lataamossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...

        Suosittelen kaikille turvallisia Nastarenkaita. Sellaisia jossa on mahdollisimman paljon nastoitusta. Se lisää toimintavarmuutta ääriolosuhteissa! Turvallisia kilometrejä kaikille!


      • vajakit_hoitoon kirjoitti:

        KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! Talvella ja kesällä autoissa pyörivät KITKARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän lataamossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...

        Suosittelen kaikille turvallisia Nastarenkaita. Sellaisia jossa on mahdollisimman paljon nastoitusta. Se lisää toimintavarmuutta ääriolosuhteissa! Turvallisia kilometrejä kaikille!

        Vaikka nimimerkkini yrititkin varastaa, se ei ahdistustani poista. AHISTAA EDELLEEN!!! Ne kirotut NASTARENKAAT!!! AAARRGGHH..... Ahistaa.... pelottaa... Miten minun käy? NASTARENKAAT vainoavat minua taas öisin. En saa nukuttua. Olin hoidossa ja sain lääkitystäkin. Ei helpota. AUTTAKAA!!


      • Hei, valitettavasti sinä teit kuten kuvailit. kirotut KITKARENKAAT!!! AAARRGGHH..... KITKARENKAAT!!! ne eivät ole riittävän hyviä Suomen talvessa. Suosittelen kaikki käyttämään turvallisia NASTARENKAITA! Muistakaa aina laittaa paremmat renkaat ajoneuvon taka-akselille.


      • Anonyymi
        vajakit_hoitoon kirjoitti:

        Hei, valitettavasti sinä teit kuten kuvailit. kirotut KITKARENKAAT!!! AAARRGGHH..... KITKARENKAAT!!! ne eivät ole riittävän hyviä Suomen talvessa. Suosittelen kaikki käyttämään turvallisia NASTARENKAITA! Muistakaa aina laittaa paremmat renkaat ajoneuvon taka-akselille.

        Ei, vaikka kuinka yrität esittää olevasi alkuperäinen nimimerkki Vajakit..Hoitoon, et se kuitenkaan ole. Alkuperäisellä nimimerkillä ei ole koskaan ollut rohkeutta rekisteröidä nimimerkkiään, ja samaisen nimimerkin tunnistaa sairaalloisesta nastarengasfobiastaan, joten Vajakit..Hoitoon-nimimerkki ei koskaan haukkuisi kitkarenkaita. Joten toisen kirjoittajan nimimerkin varastaminen ei taaskaan sinulta onnistunut.


      • Anonyymi

        Mutta kyllähän tuo vähän kiihottaa.


    • Anonyymi

      Vajakkiautomaatti

      T: Kitkavajakkiautomaatti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe