Nyt ahistaa..... NASTARENKAAT!!!!.... Talvi tulee ja NASTARENKAAT vievät uneni ja hermoni. AAAARRGGHH....... APUAA...!!
NASTARENKAAT!!!
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot niin älykäs ja fiksu, onnea tulevaisuuteen
Kiitos... kiitos. Mutta talvella autoissa pyörivät NASTARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän hoidossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...
- Anonyymi
Penis.
KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! Talvella ja kesällä autoissa pyörivät KITKARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän lataamossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...
Suosittelen kaikille turvallisia Nastarenkaita. Sellaisia jossa on mahdollisimman paljon nastoitusta. Se lisää toimintavarmuutta ääriolosuhteissa! Turvallisia kilometrejä kaikille!vajakit_hoitoon kirjoitti:
KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! Talvella ja kesällä autoissa pyörivät KITKARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän lataamossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...
Suosittelen kaikille turvallisia Nastarenkaita. Sellaisia jossa on mahdollisimman paljon nastoitusta. Se lisää toimintavarmuutta ääriolosuhteissa! Turvallisia kilometrejä kaikille!Vaikka nimimerkkini yrititkin varastaa, se ei ahdistustani poista. AHISTAA EDELLEEN!!! Ne kirotut NASTARENKAAT!!! AAARRGGHH..... Ahistaa.... pelottaa... Miten minun käy? NASTARENKAAT vainoavat minua taas öisin. En saa nukuttua. Olin hoidossa ja sain lääkitystäkin. Ei helpota. AUTTAKAA!!
Hei, valitettavasti sinä teit kuten kuvailit. kirotut KITKARENKAAT!!! AAARRGGHH..... KITKARENKAAT!!! ne eivät ole riittävän hyviä Suomen talvessa. Suosittelen kaikki käyttämään turvallisia NASTARENKAITA! Muistakaa aina laittaa paremmat renkaat ajoneuvon taka-akselille.
- Anonyymi
vajakit_hoitoon kirjoitti:
Hei, valitettavasti sinä teit kuten kuvailit. kirotut KITKARENKAAT!!! AAARRGGHH..... KITKARENKAAT!!! ne eivät ole riittävän hyviä Suomen talvessa. Suosittelen kaikki käyttämään turvallisia NASTARENKAITA! Muistakaa aina laittaa paremmat renkaat ajoneuvon taka-akselille.
Ei, vaikka kuinka yrität esittää olevasi alkuperäinen nimimerkki Vajakit..Hoitoon, et se kuitenkaan ole. Alkuperäisellä nimimerkillä ei ole koskaan ollut rohkeutta rekisteröidä nimimerkkiään, ja samaisen nimimerkin tunnistaa sairaalloisesta nastarengasfobiastaan, joten Vajakit..Hoitoon-nimimerkki ei koskaan haukkuisi kitkarenkaita. Joten toisen kirjoittajan nimimerkin varastaminen ei taaskaan sinulta onnistunut.
- Anonyymi
Mutta kyllähän tuo vähän kiihottaa.
- Anonyymi
Vajakkiautomaatti
T: Kitkavajakkiautomaatti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522