Nyt ahistaa..... NASTARENKAAT!!!!.... Talvi tulee ja NASTARENKAAT vievät uneni ja hermoni. AAAARRGGHH....... APUAA...!!
NASTARENKAAT!!!
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot niin älykäs ja fiksu, onnea tulevaisuuteen
Kiitos... kiitos. Mutta talvella autoissa pyörivät NASTARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän hoidossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...
- Anonyymi
Penis.
KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! Talvella ja kesällä autoissa pyörivät KITKARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän lataamossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...
Suosittelen kaikille turvallisia Nastarenkaita. Sellaisia jossa on mahdollisimman paljon nastoitusta. Se lisää toimintavarmuutta ääriolosuhteissa! Turvallisia kilometrejä kaikille!vajakit_hoitoon kirjoitti:
KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! KITKARENKAAT!!! Talvella ja kesällä autoissa pyörivät KITKARENKAAT tuhoavat elämäni. Olin kesän lataamossa mutta nyt taas alkoi ahistaa... AAARRRGGHH...
Suosittelen kaikille turvallisia Nastarenkaita. Sellaisia jossa on mahdollisimman paljon nastoitusta. Se lisää toimintavarmuutta ääriolosuhteissa! Turvallisia kilometrejä kaikille!Vaikka nimimerkkini yrititkin varastaa, se ei ahdistustani poista. AHISTAA EDELLEEN!!! Ne kirotut NASTARENKAAT!!! AAARRGGHH..... Ahistaa.... pelottaa... Miten minun käy? NASTARENKAAT vainoavat minua taas öisin. En saa nukuttua. Olin hoidossa ja sain lääkitystäkin. Ei helpota. AUTTAKAA!!
Hei, valitettavasti sinä teit kuten kuvailit. kirotut KITKARENKAAT!!! AAARRGGHH..... KITKARENKAAT!!! ne eivät ole riittävän hyviä Suomen talvessa. Suosittelen kaikki käyttämään turvallisia NASTARENKAITA! Muistakaa aina laittaa paremmat renkaat ajoneuvon taka-akselille.
- Anonyymi
vajakit_hoitoon kirjoitti:
Hei, valitettavasti sinä teit kuten kuvailit. kirotut KITKARENKAAT!!! AAARRGGHH..... KITKARENKAAT!!! ne eivät ole riittävän hyviä Suomen talvessa. Suosittelen kaikki käyttämään turvallisia NASTARENKAITA! Muistakaa aina laittaa paremmat renkaat ajoneuvon taka-akselille.
Ei, vaikka kuinka yrität esittää olevasi alkuperäinen nimimerkki Vajakit..Hoitoon, et se kuitenkaan ole. Alkuperäisellä nimimerkillä ei ole koskaan ollut rohkeutta rekisteröidä nimimerkkiään, ja samaisen nimimerkin tunnistaa sairaalloisesta nastarengasfobiastaan, joten Vajakit..Hoitoon-nimimerkki ei koskaan haukkuisi kitkarenkaita. Joten toisen kirjoittajan nimimerkin varastaminen ei taaskaan sinulta onnistunut.
- Anonyymi
Mutta kyllähän tuo vähän kiihottaa.
- Anonyymi
Vajakkiautomaatti
T: Kitkavajakkiautomaatti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182257Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083