ja olen pannut naisii pyörryksiin sen 100 eukkoo joskus,,olen nyt 58v Naiset tykkää miten sitä käyttää ja jos on vielä kestävä<< ja normi nainen haluaa enemmän läheisyyttä ; ja sen on tieteelisesti todettu että pienempi kalu seisoo kovempaa kuin joku 20cm siinä on se juju:)))))))))
Joo Joo mulla on sen 12,5 cm pannut pyörryksiin
Anonyymi
6
307
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut asaaa. Samat on kokemukset tääläkin(65v)
Etkö huolisi 20-senttistä?
- Anonyymi
kiva kuulla että kelpaa itsellä 15 parhaimmillaan ja on todella kelvannut
paksuus ympärys noin 12 cm mutta onko teillä paksumpi - Anonyymi
Tuo 12 on ihan keskiarvo mitta. On tietysti keskiarvon kahtapuolen myös.
- Anonyymi
Jos olet joku 160cm pitkä lapinmies tai muu pieni mies, niin sulla tuo on iso!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166