Burkinin käyttö uimahalleissa

Anonyymi

Vai pitäis vielä päästä joku prkl. burkini päällä uimaan ja pitäis olla vielä omat suihkutilatkin stana ! Kohta varmaan vaaditaan,että muslimimiesten pitää saada uida omalla vuorolla munasillaan !!! Eipä pääse kantasuomalainen puhtaissa uima shorteissa uimahallissa uimaan, mutta jossain likaisessa kokovartalokaavussa pitäis mukamas sallia uiminen, kun musliminaisten kulttuurissa niin vaaditaan !!!

9

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutoksia on tulossa. Lievennetään sääntöjä, jotta kaikki pääsevät uimaan.

      Itsestäkin burkini tuntuu oudolta uimahallissa. Rannalla se voi olla ok, ettei iho pala... eikä täysin ulkopuoliset pääse töllöttämään. Jos lähdetään siitä, että toisten katsominen on paha juttu. Mutta uimahallissa ollaan sisällä. Eiköhän jokainen keskity omaan uimiseensa eikä toisten tuijotteluun. Tai muslimimiehistä en tiedä.

      • Ei ole kokemusta, mutta tuntuu, että tuollaisessa burkhassa uiminen olisi kovin raskasta.
        Ehkä jopa vaarallista.


    • Anonyymi

      Kun on tultu Suomeen, on täällä noudatettava meidän lakeja. kun mennään islamistimaihin, on meidän noudatettava heidän lakeja!!
      On järjetöntä tämä tasa-arvovaltuutetun vouhkaaminen, että Suomessa pitää alistua islamilaisuskontojen sääntöihin. Joutaa lakkauttaa koko virka.!

    • Anonyymi

      Itse kannatan burkinien käyttöä uimahalleissa. Ihan vain siksi, ettei muslimimiehet voi eristää musliminaisia kantasuomalaisista. Sitähän näillä islamilaisten naisten pukeutumissäännöillä ajetaan takaa. Nainen on esine, jonka (muslimi) mies omistaa. Jos musliminainen näkee toisenlaista toimintaa ja on edes pienessä kontaktissa suomalaisiin naisiin ja suomalaiseen yhteiskuntaan, niin moni muslimimies näkee sen vakavana uhkana omalle kontrollilleen. Pahinta mitä voi tehdä on kieltää burkinit. Sillä silloin monelta musliminaiselta menee sekin pieni mahdollisuus tutustua suomalaiseen kulttuuriin. Monelle ehkä ainoa mahdollisuus. Etenkin aikuiselle naiselle. Kouluikäiset ovat asia erikseen.

      J amitä uimashortseihin tulee; ne pitäisi sallia jokaisessa hallissa.

      • Anonyymi

        Hah hah, tuollahan juuri annetaan periksi taas yhdessä asiassa ja kohta niillä on käytössä sharia-lakikin, kuten joissakin länsimaissa jo on. Omaan maahnasa takaisin jos länsimaiset säännöt ja lait ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah, tuollahan juuri annetaan periksi taas yhdessä asiassa ja kohta niillä on käytössä sharia-lakikin, kuten joissakin länsimaissa jo on. Omaan maahnasa takaisin jos länsimaiset säännöt ja lait ei kelpaa.

        Hekoheko. Ei mitään periksiantamisen kanssa, mitä tuossa edellä kirjoitettiin. Siinä luki burkinkäyttö tulisi sallia. Siinä ei kuulutettu, että burkini olisi ainoa hyväksyttävä uima-asu. Vapaamielisyys (burkinin salliminen) on näet eri juttu kuin vanhoillinen tiukkapipoisuus (burkinia ei sallita), joka sekin voi johtua uskonnosta... tai sitten aivan jostain muista seikoista.

        Oma vastaukseni kuuluu näin: sallitaan burkinin käyttö tai ei sallita, olemme vaikeuksissa. Niin kantasuomalaiset kuin maahanmuuttajatkin. Valitettavasti tämä on yksi niistä lukuisista ja taas lukuisista asioista, jotka eivät ole maahanmuutossa yksiselitteisiä.

        Esimerkiksi burkinin käyttö ei liity islamilaisuuteen, vaan ainoastaan tiettyihin islamilaisiin naisten perinteisiin (pakotettuihinkin osin) pukeutumissääntöihin, ei siis läheskään kaikkiin. Itselläni oli aikoinaan islaminuskoinen esimies (=nainen). Hän pukeutui täysin normaalisti (jakku/housut/hame), ei koskaan käyttänyt huivia (paitsi joskus ulkona pakkasessa). Hän kävi myös uimassa uimahallissa toisinaan. Ihan vaan tavallisissa uikkareissa. Mieluiten ui maalla järvessä. Kuten moni muukin.

        Odotas kun lasken... yksi, kaksi, kolme, neljä. No, tunnen vähintään neljä islaminuskoista naista, ja kaikki heistä pukeutuu aivan kuten entinen esimieheni ja käy simmareissa uimassa, ei burkinissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hekoheko. Ei mitään periksiantamisen kanssa, mitä tuossa edellä kirjoitettiin. Siinä luki burkinkäyttö tulisi sallia. Siinä ei kuulutettu, että burkini olisi ainoa hyväksyttävä uima-asu. Vapaamielisyys (burkinin salliminen) on näet eri juttu kuin vanhoillinen tiukkapipoisuus (burkinia ei sallita), joka sekin voi johtua uskonnosta... tai sitten aivan jostain muista seikoista.

        Oma vastaukseni kuuluu näin: sallitaan burkinin käyttö tai ei sallita, olemme vaikeuksissa. Niin kantasuomalaiset kuin maahanmuuttajatkin. Valitettavasti tämä on yksi niistä lukuisista ja taas lukuisista asioista, jotka eivät ole maahanmuutossa yksiselitteisiä.

        Esimerkiksi burkinin käyttö ei liity islamilaisuuteen, vaan ainoastaan tiettyihin islamilaisiin naisten perinteisiin (pakotettuihinkin osin) pukeutumissääntöihin, ei siis läheskään kaikkiin. Itselläni oli aikoinaan islaminuskoinen esimies (=nainen). Hän pukeutui täysin normaalisti (jakku/housut/hame), ei koskaan käyttänyt huivia (paitsi joskus ulkona pakkasessa). Hän kävi myös uimassa uimahallissa toisinaan. Ihan vaan tavallisissa uikkareissa. Mieluiten ui maalla järvessä. Kuten moni muukin.

        Odotas kun lasken... yksi, kaksi, kolme, neljä. No, tunnen vähintään neljä islaminuskoista naista, ja kaikki heistä pukeutuu aivan kuten entinen esimieheni ja käy simmareissa uimassa, ei burkinissa.

        Jaa ettei olisi muka periksiantamista, mitähän sitten muka. Jos itse katsottaisiin ne paremmiksi tai jotenkin hyödylliseksi ja sitten annettaisiin valinnanvapaus, mutta siitä ei todellakaan kyse.

        Kummallista miten femakot vaatineet miehille speedokiellon USA:ssa, samoin pyöräilyshortsit monessa paikassa, mutta itse pukeutuvat koko ajan yhä paljastavammin, naiskilpauimareillakin jo pelkiä naruja persevaossa. Paitsi että on erittäin vastenmielisen näköistä, on myös epähygieenistä kun naru pyörii siellä molemmissa aukoissa ja laskee eritteet vapaasti veteen ja istuinalustaan.

        Mikä ihme saanut miehet niin hissukoiksi, että suostutaan mihin tahansa järjettömyyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettei olisi muka periksiantamista, mitähän sitten muka. Jos itse katsottaisiin ne paremmiksi tai jotenkin hyödylliseksi ja sitten annettaisiin valinnanvapaus, mutta siitä ei todellakaan kyse.

        Kummallista miten femakot vaatineet miehille speedokiellon USA:ssa, samoin pyöräilyshortsit monessa paikassa, mutta itse pukeutuvat koko ajan yhä paljastavammin, naiskilpauimareillakin jo pelkiä naruja persevaossa. Paitsi että on erittäin vastenmielisen näköistä, on myös epähygieenistä kun naru pyörii siellä molemmissa aukoissa ja laskee eritteet vapaasti veteen ja istuinalustaan.

        Mikä ihme saanut miehet niin hissukoiksi, että suostutaan mihin tahansa järjettömyyksiin.

        olen körttiläinen pohjois-pohjanmaalta ja haluaisin käydä meidän uimahallissa uimassa riisumatta uskontoani ilmentämää körttipukuani. toivottavasti kunnan toimihenkilöt ymmärtävät tasa-arvoisen kohtelun, kun seuraavan kerran pyrin uimaan "KÖRTTIASUSSANI ja LIERIHATTU PÄÄSSÄ" ( pesin sen tietysti ennen uimista)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen körttiläinen pohjois-pohjanmaalta ja haluaisin käydä meidän uimahallissa uimassa riisumatta uskontoani ilmentämää körttipukuani. toivottavasti kunnan toimihenkilöt ymmärtävät tasa-arvoisen kohtelun, kun seuraavan kerran pyrin uimaan "KÖRTTIASUSSANI ja LIERIHATTU PÄÄSSÄ" ( pesin sen tietysti ennen uimista)

        Myös mustalaisten täytyy voida rahtihameessaan, jossa 9 metriä kangasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe